Gå til innhold

Stillinger der mannen kan slappe av

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst at mannen min skal få bare slappe av av og til, men vi pleier som regel gjøre det i stillinger som er slitsomme for han.. Jeg kommer bare på at jeg kan ri han, men det er ikke godt for meg av en eller annen grunn. Andre stillinger som ikke er særlig slitsomme for mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over et bord fungerer bra? Ikke helt sikker på hva du sikter etter. Skal dette være forbeholdt sengen eller er du åpen for forslag?

Skrevet

Takk for tipsene. Funker ikke på et bord fordi vi har så liten leilighet med innsyn og dessuten er jeg så tynn at jeg får vondt av å ligge på et hardt bord. Men skal prøvde den fra kamasutra, selv om det ser litt vondt ut at han ligger med ræva på foten min.

TS

Gjest SemperFi
Skrevet

Digg med høy seng, da kan man stå mens dama ligger på senga, eller støtter seg med en pute på sengen.

Skrevet

Digg med høy seng, da kan man stå mens dama ligger på senga, eller støtter seg med en pute på sengen.

Ja, det må vi få oss!

• Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet

Jeg har lyst at mannen min skal få bare slappe av av og til, men vi pleier som regel gjøre det i stillinger som er slitsomme for han.. Jeg kommer bare på at jeg kan ri han, men det er ikke godt for meg av en eller annen grunn. Andre stillinger som ikke er særlig slitsomme for mannen?

Mulig jeg misforstår, men er grunnen til at du ikke vil ri at det ikke er godt for deg? Eller er det vondt?

Skrevet

Mulig jeg misforstår, men er grunnen til at du ikke vil ri at det ikke er godt for deg? Eller er det vondt?

det er ubehagelig for meg, ikke direkte vondt, men i hvert fall ikek godt.

TS

Gjest nobilian
Skrevet

det er ubehagelig for meg, ikke direkte vondt, men i hvert fall ikek godt.

TS

Ok. Hm. Nei, da veit ikke jeg.

Skrevet

Sjefsstillingen :nigo:

Den jeg sa au til? :P Tuller du? Eller har du prøvd!? Dama må jo bli helt knust.

Skrevet

Det er ikke artig å forklare dårlig humor.

Hehe, tenkte du måtte tulle ;)

Skrevet

Takk for tipset. Mange syke stillinger der da :P

http://www.sexinfo101.com/piledriver.shtml - auu! :fnise:

Går finfint med rumpen opp mot sengen :lur:

så kan fyren lene seg litt på den i samme slengen, trenger nødvendigvis ikke å SITTE på dama, går ann å stå over med beina litt spredt også ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...