Gjest ms_kwang Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Så jeg fant en engelsk status oppdatering idag, Jeg syntes den var fin jeg, og jeg hadde ELSKET barbie om de gjorde det "Disney should make a barbie with no hair, so that every little girl that is fighting cancer feels beautiful!!! Post this if you agree and I bet you 99%of you wont.." Greit den der 99% greia er jo bare tåpelig, men om det er jo ett slags budskap da F.eks hvor mange av dere har/vet/vært barn med kreft? og om Barbie laget en barbie som er skallet, uten hår, men fortsatt er Barbie søt og pen, så tror jeg det hadde gitt flere barn ett håp, ha en dukke som ligner dem, uten hår Har dere kommet over noen søte status oppdateringer i det siste? Kanskje noe ala dette som gir ett budskap om forskjellige ting?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Barbie er laget for å selge den uoppnåelige drømmen; perfekt hus, perfekt kropp, perfekt hår, perfekt mann, perfekt bil. Kreft passer mildt sagt dårlig inn i den bobla. 5
Bella21 Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Syns ikke det er no særlig god ide, ettersom barna med kreft da vil prøve å oppnå "resten" av Barbie, altså kroppen og ansiktet... Altså alt utenom håret... Fortsatt feil 1
Viljaa Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Jeg skjønner ikke vitsen med alle disse ordtaks-statusene på face. Minner meg om mora til ei venninne som spammer met tusen slike per dag, alle like cheesy. Og liksom-nusselig formulert. Dersom man virkelig brenner for en sak kan en jo gjøre boe aktivt for den istedet for å kopiere disse statusene som alle over 40 har, men ingen orker å lese. Puh. Dagens utblåsning Men ja, stiller meg under kevlarsjäl her. Barbie er og har alltid vært en veldig urealistisk dukke, så jeg blir ikke overasket om det aldri kommer en cellegifts-barbie. Men niesa mi klippet av håret på en dukke hun hadde (dog ikke en barbie, men) da tanten fikk kreft og ble syk. Dukken fikk skaut og ble sykestelt. Tror det er en narurlig måte å bearbeide ing som skjer i "voksenverdenen" på. 4
Pingting Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Tanken er fin den. Selv synes jeg det hadde vært hyggelig om folk begynte å jobbe og faktisk gjøre noe aktivt for at alt det fine de snakker om i statusene sine kan bli gjennomført. 1
Mr.Omg Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Jeg ser poenger ditt, TS. Men jeg syns de heller burde slutte å produsere Barbie. 3
Gjest Raindrops Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Jeg skjønner ikke vitsen med alle disse ordtaks-statusene på face. Minner meg om mora til ei venninne som spammer met tusen slike per dag, alle like cheesy. Og liksom-nusselig formulert. Dersom man virkelig brenner for en sak kan en jo gjøre boe aktivt for den istedet for å kopiere disse statusene som alle over 40 har, men ingen orker å lese. Bortsett fra alle de andre veninnene over 40, som kommer med kommentarer som: "Du får jammen sagt det du!! :-))))" "HELT ENIG!! GOD HELG! :o)" "flott visdomsord....." osv. 11
Gjest ms_kwang Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Bortsett fra alle de andre veninnene over 40, som kommer med kommentarer som: "Du får jammen sagt det du!! :-))))" "HELT ENIG!! GOD HELG! :o)" "flott visdomsord....." osv. minner meg om tanten min
Dragonfly84 Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Bortsett fra alle de andre veninnene over 40, som kommer med kommentarer som: "Du får jammen sagt det du!! :-))))" "HELT ENIG!! GOD HELG! :o)" "flott visdomsord....." osv. Ja! Alle poster det samme tullet, etter å ha kommentert som om det er det mest opplysende eller det morsomste de har hørt noen gang. Selv om det er et visdomsord av typen "vær alltid en førsteklasses utgave av deg selv i stedet for en annenklasses utgave av en annen." Eller en dårlig sexvits av typen: "bare så dere vet det...man kan ikke regne med sex mellom jul og nyttår..."det er mannens sikre periode", for da står staken i vinduet,kulene henger i treet,skinken er på bordet og pungen er tom." Haha. Morsomt. Er det rart man trenger "hide"-funksjonen? 1
Pingting Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Bortsett fra alle de andre veninnene over 40, som kommer med kommentarer som: "Du får jammen sagt det du!! :-))))" "HELT ENIG!! GOD HELG! :o)" "flott visdomsord....." osv. Du glemte hjertene. De jævla hjertene. 2
Gjesten Skrevet 16. desember 2011 #11 Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes heller de skal lage en barbie med normale proporsjoner.
Gjest Raindrops Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 Du glemte hjertene. De jævla hjertene. Jeg vurderte å slenge på en " <3 <3 <3 <3 "-kommentar også
Gjest Slowpoke Skrevet 16. desember 2011 #13 Skrevet 16. desember 2011 Ja! Alle poster det samme tullet, etter å ha kommentert som om det er det mest opplysende eller det morsomste de har hørt noen gang. Selv om det er et visdomsord av typen "vær alltid en førsteklasses utgave av deg selv i stedet for en annenklasses utgave av en annen." Eller en dårlig sexvits av typen: "bare så dere vet det...man kan ikke regne med sex mellom jul og nyttår..."det er mannens sikre periode", for da står staken i vinduet,kulene henger i treet,skinken er på bordet og pungen er tom." Haha. Morsomt. Er det rart man trenger "hide"-funksjonen? Synes den julevitsen der var litt morsom jeg
Gjest ms_kwang Skrevet 16. desember 2011 #14 Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes heller de skal lage en barbie med normale proporsjoner. hehe ja Jeg likte den Barbien som var gravid jeg kunne åpne magen legge inn, ta ut baby jeg ^_^ Tok ikke lang tid før jeg faktisk fant ut hvordan en baby ble til Hva med de der Bratz dukkene? o.o Stooort hode, syltynn kropp, fysj og fy, er det rart så mange unge jenter har spise problemer Når til og med dukkene er "Perfekte" >.> http://www.funny-potato.com/images/funniest-pictures/american-barbie/american-barbie.jpg
Dragonfly84 Skrevet 16. desember 2011 #15 Skrevet 16. desember 2011 Synes den julevitsen der var litt morsom jeg Da burde du få samme FB-venn som meg, som poster sånne hveeeeer dag. Arg. Og jeg ble bare venner med henne fordi jeg ikke syntes jeg kunne ignorere henne! Husker ikke hvem det er en gang, bare at jeg burde huske det...
Gjest Slowpoke Skrevet 16. desember 2011 #16 Skrevet 16. desember 2011 Da burde du få samme FB-venn som meg, som poster sånne hveeeeer dag. Arg. Og jeg ble bare venner med henne fordi jeg ikke syntes jeg kunne ignorere henne! Husker ikke hvem det er en gang, bare at jeg burde huske det... Blir litt for masse om det kommer slikt hver dag da. En gang i blandt er helt ok for min del. Alt med måte, liker jeg å si
HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 Men det er vel ikke Disney som produserer Barbie? :gjeiper: 2
Gjest Blubberella Skrevet 16. desember 2011 #18 Skrevet 16. desember 2011 Men det er vel ikke Disney som produserer Barbie? :gjeiper: Nei det er Mattel som produserer Barbie. 1
Cacho Skrevet 17. desember 2011 #19 Skrevet 17. desember 2011 Det som irriterer meg mest med statuser på Facebook, er de hvor folk på død og liv skal legge ut om hvor flinke de er til å takle hverdagen - unger som skal kjøres hit og dit, hjemmelaget mat, mor har vasket hele huset to uker før jul, alle julegavene er kjøpt inn, 7 (10!) sorter kaker er bakt - men GUUUUUUD så slitne de er... Hvis de forventer klapp på skulderen fra meg - glem det! Jeg har en travel hverdag jeg også! 1
FruN Skrevet 17. desember 2011 #20 Skrevet 17. desember 2011 Hva med de der Bratz dukkene? o.o Stooort hode, syltynn kropp, fysj og fy, er det rart så mange unge jenter har spise problemer Når til og med dukkene er "Perfekte" >.> http://www.funny-potato.com/images/funniest-pictures/american-barbie/american-barbie.jpg Bratz kan brenne! Så mye kjeft Barbie har fått for å være feil proposjonert, så kommer en annen produsent og gjør det MYYYYE verre! Ikke er dukkene noe fine heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå