AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hei! Etter mange år med kviser er huden i ansiktet mitt ikke så veldig fin. Det er mye arr, stoore porer, og jeg plages enda med veldig ugjevn rød farge i ansiktet. Finner aldri noe som dekker godt. Noen som har noen tips til en bra foundation? Har også fet hud, så helst noe som ikke oljer mer
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 I det siste har jeg lest veldig mye om Vichy Dermablend corrective foundation, som visstnok skal være ekstremt dekkende, sjekk bare denne videoen: Har akkurat bestilt den selv på ebay, så håper jeg den svarer til forventningene! Tror ikke den selges i Norge, men det kan jo være et tips hvis du vil teste
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 I det siste har jeg lest veldig mye om Vichy Dermablend corrective foundation, som visstnok skal være ekstremt dekkende, sjekk bare denne videoen: Har akkurat bestilt den selv på ebay, så håper jeg den svarer til forventningene! Tror ikke den selges i Norge, men det kan jo være et tips hvis du vil teste Hvor på ebay har du kjøpt denne? Vil ha den selv
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Hvor på ebay har du kjøpt denne? Vil ha den selv Ts her, enig i denne Jeg har selv sett etter den på ebay, men problemet var at jeg fant ingen som sendte til Norge!
Gjest BabyBlue Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Den har fått mye skryt på makeupalley, ser ut som en veldig pigmentert foundation. Ikke så dyr heller? Synd den ikke selges i Norge, da -.- Typisk. Har hatt lyst på den selv, og ble skuffet da den ikke var å finne på apoteket (der det selges vichy).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå