Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter mange år med kviser er huden i ansiktet mitt ikke så veldig fin. Det er mye arr, stoore porer, og jeg plages enda med veldig ugjevn rød farge i ansiktet. Finner aldri noe som dekker godt. Noen som har noen tips til en bra foundation? Har også fet hud, så helst noe som ikke oljer mer :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I det siste har jeg lest veldig mye om Vichy Dermablend corrective foundation, som visstnok skal være ekstremt dekkende, sjekk bare denne videoen:

Har akkurat bestilt den selv på ebay, så håper jeg den svarer til forventningene! Tror ikke den selges i Norge, men det kan jo være et tips hvis du vil teste :)

Skrevet

I det siste har jeg lest veldig mye om Vichy Dermablend corrective foundation, som visstnok skal være ekstremt dekkende, sjekk bare denne videoen:

Har akkurat bestilt den selv på ebay, så håper jeg den svarer til forventningene! Tror ikke den selges i Norge, men det kan jo være et tips hvis du vil teste :)

Hvor på ebay har du kjøpt denne? Vil ha den selv :)

Skrevet

Hvor på ebay har du kjøpt denne? Vil ha den selv :)

Ts her, enig i denne :) Jeg har selv sett etter den på ebay, men problemet var at jeg fant ingen som sendte til Norge!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den har fått mye skryt på makeupalley, ser ut som en veldig pigmentert foundation. Ikke så dyr heller? :)

Synd den ikke selges i Norge, da -.- Typisk. Har hatt lyst på den selv, og ble skuffet da den ikke var å finne på apoteket (der det selges vichy).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...