AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er jente på 22 år. Jeg slo opp med min eneste kjæreste noen uker tilbake. Jeg har bare hatt sex med ham, men har da fått prøvd litt av hvert. Hva tenker dere om dette? Synes dere det er like turn off som hvis jeg hadde vært jomfru? Jeg kommer ikke til å finne meg en type som bryr seg om sånt. Jeg lurer bare på hva menn tenker. Jeg har ingen planer om ONS. Jeg har ingen etiske hemninger. Men jeg trenger litt følelser og spenning på forhånd 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Syns du burde være stolt av at du bare har EN jeg.. Er mange på din alder som ligger rundt som jævla kaniner. 4
Gjest Marregutt Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er jente på 22 år. Jeg slo opp med min eneste kjæreste noen uker tilbake. Jeg har bare hatt sex med ham, men har da fått prøvd litt av hvert. Hva tenker dere om dette? Synes dere det er like turn off som hvis jeg hadde vært jomfru? Jeg kommer ikke til å finne meg en type som bryr seg om sånt. Jeg lurer bare på hva menn tenker. Jeg har ingen planer om ONS. Jeg har ingen etiske hemninger. Men jeg trenger litt følelser og spenning på forhånd Det bør da ikke ha noe å si. Det er i alle fall ikke ett av mine "kriterier" at jenta skal ha hatt sex med fler. Synes faktisk det er mer attraktivt dersom jenta bare har hatt 1 sexpartner enn 5-10. Ikke at jeg bryr meg om 5-10 heller, men du skjøner poenget:)
Gjest Katten. Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Så lenge du har hatt minst én sexpartner før meg, så er jeg fornøyd. Det er mye viktigere at du er trygg på deg selv, vet hva du vil ha og har ferdigheter i senga.
Pixtive Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 (endret) Turn-ON! Endret 16. desember 2011 av Pixtive
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Akkurat hva var det vi skulle syntes var negativt her egentlig?
elSandman Skrevet 16. desember 2011 #11 Skrevet 16. desember 2011 Tenker det samme som de andre her. Hva i all verden skulle ikke være å like med det? Det er vel tvert imot en kjempefordel med en dame som IKKE har hatt seg med hele det lokale 8.divisjonslaget i fotball, som enkelte av dine jevnaldrene. En dame med en del sex-erfaring og åpen for nye ting, men som samtidig ikke har flydd rundt på alt som går i bukser er jo bare perfekt. Dette er ikke noe du skal skjemmes over, det er noe du skal være stolt av...!
libius Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor er samfunnet blitt slik at man tenker det er noe som feiler en om en ikke har hatt ONS(mao følelsesløs sex for sexens skyld)? Det er helt sykt! Det er vel bra at man ikke deler det mest intime man har med hvemsomhelst men forbeholder det til noen spesielt utvalgte. Trodde faktisk ikke jenter var så dumme og kåte som menn men og at de var ute etter en kjærlighet men etter å ha lest en del inlegg her virker det som jeg tar feil:(
Gjest Katten. Skrevet 16. desember 2011 #13 Skrevet 16. desember 2011 Jakten på kjærligheten har alle mennesker - men den viker av og til for jakten på tilfredsstillelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå