Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ut i fra at de fleste var møkk lei denne serien. Jeg har ikke ofret den en tanke, utenom at jeg tenkte det ikke er noe jeg ville se. Og i går lurte jeg på hvilke seertall de har i år i forhold til første og andre året de sendte serien.

Da fikk jeg vite av sambo (som holder på med bredbånd) at nettet omtrent har vært sprengt, rekord på utleie av film over nettet. Folk betaler altså i disse dager 39 kroner for å leie filmen ett døgn over nett :roll: . Det er utenfor min forståelsesevne... Serien er jo ikke så vannvittig god. I tillegg kan den sees helt gratis på kveldene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke betalt for å leie den, men synes den er artig, og ser på den innimellom når det passer seg sånn.

Skrevet

Jeg også titter innom i ny og ne. Er Benny-fan. Har så herlig måte å spille han på. :ler:

Skrevet

Det var faktisk over 700 000 nordmenn som så første episode i år!

Seertallene har dabbet litt av utover, men den er fortsatt populær.

Skrevet

Jeg synes det er en glimrende serie, men hadde heller ikke giddi å leid den på video!

Holder med de seriene jeg får med meg innimellom. Husker alt fra sist, men synes det er gøy å få med iblandt fordet.

(men hver dag er for mye, så jeg ser ikke så ofte på det.)

Skrevet

Jobber på en barneskole, og der går alle barna og synger på sangene... Det er en ny generasjon som ikke har sett serien før....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...