Gå til innhold

Når på året trener du mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på dette på trening i dag.

Selv trener jeg vanvittig mye i desember. Det er det 3 grunner til.

1) Det er lite folk på senteret, dvs får gjort mye mer og slipper kø og stress.

2) Det blir mer mat i julen, derfor vil jeg være føre-var. Vil ikke legge på meg i julen, så trener ekstra masse for å unngå det.

3) Eksamenstid. Må koble av fra lesingen litt og å trene er et supert avbrekk. Dessuten er jeg på Uni. hver dag i den perioden og siden treningssenteret mitt er der, er det ingen unnskyldning for å ikke ta seg en økt. Dessuten gir det meg energi og overskudd til lesing :)

Har trent 2 timer 5-6 dager i uken i desember :fnise:

Gruer meg til januar da, da er senteret stappfullt! Alltid et herk å trene ved studiestart høst og vår.

Skal sies at jeg gjerne trener hardt før sydenturer og slikt ;) Dvs sent på våren, mot sommerferien.

Hva med deg? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat november/desember er da jeg trener minst, rett og slett fordi jeg vanligvis foretrekker å trene ute. Nå er det liksom for mye holke og slaps til at det er deilig å jogge, og ikke er det skiføre enda heller.

Er enig med deg i at treningssenteret er bedre enn normalt pga lite folk, men jeg klarer fortsatt ikke motivere meg til å tilbringe mer tid der enn vanlig (og normalt er jo styrketreninga på senteret i tillegg til ski eller løping).

Skrevet

Trener jevnt hele året. Har mølle hjemme så løper på den uansett hva vær det er :)

Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg trener jevnt hele året. Mest om sommeren med landeveissykling og rulleski. Løping om høsten/tidlig vinter og tidlig vår. Og langrenn om vinteren :) Variert og gøy

Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig til å trene om sommeren, men veldig flink om vinteren. Sikkert fordi det er godt å ha noe å gjøre på i drittværet :fnise: Jeg liker ikke tiden etter nyttår, da kommer alle med nyttårsforsettene sine, og da er senterne STAPPFULLE. 90% gir seg jo uansett.

Skrevet

Jeg trener mest på våren. Har vel noe med at det er et nytt semester og ny start. Men så viser det seg gang på gang at jeg hadde for høye forhåpninger og så dabber det av.

(Men trener likevel gjennom hele året, men skal sies at jeg ikke har fått tid til å trene nå sånn i det mest hektiske eksamensperioden).

Skrevet

Jeg trener mest i løpet av skolesemesteret, for er der jeg har teningskort. Får komme inn på senter i hjembyen også med dette kortet, men det ligger lengre unna der jeg bor, har ikke dusj i garderobene og har kortere åpningstid.

Skrevet

Har vært medlem på studio siden april og det er nå i desember jeg har trent mest. Lite folk der og oppgaveskriving virker nok inn. Håper på å få inn en rutine som gjør at jeg fortsetter i januar når jeg ser for meg at det blir stappfullt der :)

Skrevet

Jeg trener jevnt 5-6-7 ganger i uken hele året, men typen trening varierer. Om vinteren løper jeg på mølle og trener mye styrke innendørs, mens jeg sykler og løper utendørs i tillegg til å trene styrke innendørs resten av året. Om sommeren er jeg mye på fjellet og trener ganske lite styrke innendørs.

Skrevet

På høsten og vinteren trener jeg litt ekstra. For å få energi og av kjedsomhet.

Skrevet

Jeg trener mest vår, sommer og høst, og minst på vinteren. Dette skyldes hovedsaklig at jeg foretrekker å jogge, og da helst utendørs, og vinterværet på Helgelandskysten gjør at vær- og føreforhold ikke alltid gjør det mulig med utendørs jogging. Litt regn og vind gjør ikke noe, men speilholke og kuling er litt problmatisk :fnise: Det hender jeg tar en tur på det lokale treningssenteret og tar en økt på tredemølla, men bare hvis jeg kjenner at jeg MÅ få rørt på meg, det er så gudsjammerlig kjedelig...

Skrevet

jeg trener mest UTE vår/sommer, men trener stort sett like mye hele året. kanskje litt mer kondisjon når det er fint vær ute:-)

Skrevet

Trener like mye hele året. Men syns det er tungt å komme seg opp av sofaen i disse mørke vinterdager.

Skrevet

Jeg trener mest om høsten og våren. I julen og sommerferien trener jeg minst, fordi jeg da stort sett er hos foreldrene mine eller bortreist.

Skrevet (endret)

Jeg trener jevnt hele året jeg også. Fordi jeg elsker å trene, og jeg kommer IKKE til å trappe ned fordi om det er jul.

Endret av OPIgirl
Gjest Daenerys
Skrevet

Trener ganske jevnt hele året, men i desember og juli er det nok minst.

Skrevet

Mer på høsten/vinteren enn sommeren/våren.

Skrevet

Trener nok mest tidlig på høsten og på begynnelsen av året. Det er fordi når det nærmer seg sommer eller jul skjer det så innmari mye annet bådet privat og på jobb, så det blir ikke like mye tid.

Og i sommerferien er jeg gjerne litt latere :sjarmor:

Skrevet

Trener masse på senhøsten/vinteren og våren. Prøver trene jevnt året rundt, men blir mindre om sommerferien av praktiske årsaker. Syns det er gøy å trene nå i desember pga er så få folk på senteret:)

Trener alltid innendørs pga trener mest styrke og liker meg best innendørs, men blir litt mer turer (gå/jogging/sykling) i tillegg når været er varmere.

Må innrømme jeg gruer meg til januar, da er det stappa på senteret:/ Får nesten klaustrofobi av å være der, kø kø kø :fnise:

Skrevet

Trener mest sommer og høst, dette fordi jeg da kan trene i skogen. Foretrekker det.

Så på vinteren er jeg mye syk, og derfor lite trening da. På sommeren er jeg nesten aldri syk.

Huff burde kanskje emigrere jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...