AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Blitt opptatt av å passe på huden min da jeg i lang tid har brukt litt "feile" produkter som avene med mineralolje. Hudtypen min er kombinert vil jeg påstå - Dehydrert i kinnene ved nesa (men samtidig fet og blank på samme området) - fet t-sone og utsatt for urenheter og sorte prikker. Har fått face mapping og ble anbefalt ultracalming serien fra Dermalogica. Bruker rens og misten der i fra. Misten bruker jeg som en toner for å ta vekk rensen og vann inkluderes ikke. Bruker av og til ultra calming serum og avslutter med matis delicate kremen. Bruker og fuktmaske, beroligende maske og peeling fra matis. Fornøyd med dette. Tenker og å kjøpe meg rensemaske fra dermalogica og må investere i en krem med spf for å unngå rødhet foran pc blant annet. Må være en dagkrem (helst) med fysisk solfilter. Per i dag bruker jeg matis city protect som et tynt lag over min vanlige krem fra matis. Høres dette ut som en ok rutine for en slik hudtype som min? Vet jo at md formulations skal være knall og det er det helt sikkert, men jeg vil ikke bruke dette produktet per i dag.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har brukt Dermalogica over flere år, det gjorde ingenting for huden, gjorde den bare mer sensitive. MD formulations er etter min mening det beste du får: rens, skrubb og serum. Fukt ville jeg brukt et annet merke.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har brukt Dermalogica over flere år, det gjorde ingenting for huden, gjorde den bare mer sensitive. MD formulations er etter min mening det beste du får: rens, skrubb og serum. Fukt ville jeg brukt et annet merke. Men hva brukte du av dermalogica? Jeg er så langt fornøyd med dermalogica, men misfornøyd med fuktmaske og at kremene er uten spf og den som er for sensitiv hud med er grønnfarget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå