Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikk i eller rundt Oslo, som selger Fat Boy "sittesekker"?

Jeg finner nettbutikk, men jeg har lyst å dra og se på de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt dytt.

Og hvis det kun finnes på nettet, er det noen som kan fortelle meg om de er fornøyd/misfornøyd med kjøpet?

• 3 uker senere...
Gjest Shelob
Skrevet

Jeg kjøpte fra www.fatboyz.no og er veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg kjøpte fra www.fatboyz.no og er veldig fornøyd :)

Bra, kanskje jeg bare skal prøve det da. Selv om jeg EGENTLIG helst skulle sett på dem først :)

AnonymBruker
Skrevet

Har sett de på Lambertseter senter, husker ikke butikknavnet, men det er ikke en kjedebutikk... Ligger mellom parfymeriet og Notabene :)

Gjest Shelob
Skrevet

Bra, kanskje jeg bare skal prøve det da. Selv om jeg EGENTLIG helst skulle sett på dem først :)

Den virker i til være av veldig bra kvalitet, som var det jeg var mest engstelig for. (Har slutta å handle dritt på nettet.) Litt hard å ligge på er den, men jeg tror det er mest i starten.

Skrevet

Har du mulighet, kan du jo stikke innom biblioteket på Lørenskog, hvis ikke det er for langt unna. De har vel en 6-8 stk i barneavd. i ihvertfall fire forskjellige farger. Der kan du jo både se og prøvesitte/-ligge :)

Biblioteket er helt nytt, så sekkene ser helt fine og nye ut. De må være gode, for det ligger alltid unger strødd rundt i dem og leser. Ingenting gleder meg mer enn å se barn som leser :)

Har lyst å kjøpe selv til mine barn (eller, egentlig meg :lur: ), men de koster jo to tusen kroner! :sjokkert:

Skrevet

Hallo

Et kjapt søk på Google kom opp med denne listen over hvor de selger Fatboy over hele landet:

Fatboyforhandlere

Du kan jo ta en kjapp ringerunde å høre om de har de inne, eller om det er bestillingsvarer :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som er så spesielt med disse?

Skrevet

Hva er det som er så spesielt med disse?

Det er et mykt møbel da, som en Saccosekk (hvis du levde på 80-tallet) så den er deilig å ligge og dvaske seg i, se på TV, lese etc.

I vår ellers streite stue er den en fin fargeklatt der den ligger og slenger i brannrødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...