challenger Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Har prøvd mange forskjellige nettsider nå for å få bestillt meg l'occitane produkter. Men neida.. Når jeg trykker på bestill så kommer det opp melding om at produktene ikke kan sendes til valgt land. Men hvorfor ikke? Det finnes jo l'occitane-butikker i Norge også. Er det pga konkurranse kansje? Det vil da si at jeg må vente helt til neste flytur for å få kjøpt favorittproduktene mine da:/ For her i Trondheim finnes jo ikke l'occitane-butikken..
Gjest Daenerys Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 (endret) De gjorde det før, men siden det selges i Norge har L'occitane funnet ut at man ikke kan importere selv. Idiotisk. Skjedde vel i vår tror jeg... Regner med det er pga de taper mye penger når man kan handle på nettet, men det kan man jo med det aller meste! Kjøper på flyplassen i tax-free selv, men er jo ikke så ofte det skjer. Endret 15. desember 2011 av Daenerys
challenger Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2011 De gjorde det før, men siden det selges i Norge har L'occitane funnet ut at man ikke kan importere selv. Idiotisk. Skjedde vel i vår tror jeg... Regner med det er pga de taper mye penger når man kan handle på nettet, men det kan man jo med det aller meste! Kjøper på flyplassen i tax-free selv, men er jo ikke så ofte det skjer. Ja, skjønner ikke hvorfor det skal være verre å bestille disse produktene på nett som alt annet. Må jo være like mye konkurranse for andre merker også.. Men hadde vi bare hatt en l'occitane-butikk her i Trondheim så hadde jeg jo handlet der, men det har vi dessverre ikke:( Da må de se til å skaffe det! De har jo butikken mange andre plasser i landet, men Trondheim gidder de ikke:p
Gjest Daenerys Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Ja, skjønner ikke hvorfor det skal være verre å bestille disse produktene på nett som alt annet. Må jo være like mye konkurranse for andre merker også.. Men hadde vi bare hatt en l'occitane-butikk her i Trondheim så hadde jeg jo handlet der, men det har vi dessverre ikke:( Da må de se til å skaffe det! De har jo butikken mange andre plasser i landet, men Trondheim gidder de ikke:p Du kan jo prøve å ringe eller maile dem, de må jo klare å sende til deg?
shortstories Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 feelunique.com sender også til Norge. Der har de bra utvalg på produkter!
challenger Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2011 feelunique.com sender også til Norge. Der har de bra utvalg på produkter! De sender ikke loccitane til Norge.. Har prøvd mange ganger:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå