Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 Kan ikke for mye om dette, men denne er det vel bare å kaste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. desember 2003 #2 Del Skrevet 18. desember 2003 Kan ikke så veldig mye om dette, men tror ikke jeg hadde turt å spise den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 18. desember 2003 #3 Del Skrevet 18. desember 2003 Den hadde jeg definitivt kastet! (På tide å rydde opp i fryseren kanskje? :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2003 #4 Del Skrevet 18. desember 2003 Ville kastet den ja, eller kokt den til hundemat. Ribbe inneholder jo en del fett som lett harskner, og harsk ribbe er ikke noe godt, selv om man ikke dør av det............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 19. desember 2003 #5 Del Skrevet 19. desember 2003 I dypfryser (-18c) kan kjøtt holde seg i ca 12 mnd. I vanlig fryser (-10c), holder den ikke så lenge. Jeg ville kastet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. desember 2003 #6 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ville også kastet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. desember 2003 #7 Del Skrevet 19. desember 2003 kaste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 19. desember 2003 #8 Del Skrevet 19. desember 2003 Er nok ikke farlig å spise den, dersom den var OK da den ble frosset, og har ligget frossen hele tiden. Men den smaker nok ikke som fersk ribbe!! Hunden og katten min ville nok satt pris på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå