Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mye vær her til lands. Og det er ikke alltid vi er like glad i det.

Derfor har jeg opprettet denne tåden som er for oss som vil klaga på været.

Det er jul og da skal det være snø! Ikke is! Jævla ishælvete som gjør det umulig å gå uten å tryne og slå seg hardt! :snurt::sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slowpoke
Skrevet

Det er da i det minste is hos deg.

Her er det regn, regn og atter regn. Og det har vert masse vind :kjefte:

Jeg vil ha is og snø! Det er jul, men føles ikke slik ut når jeg bare hører plask, plask ute hele tiden, må gå med støvler og pakke meg inn i regntøy fordi det ikke nytter å ha paraply i denne forbaskede vinden. :grine:

Puh, det var godt å få det ut :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

har heller lyst til å hoppe rundt fordi det er en mild vinter :strix: -15 var det på denne tiden for et år siden.. nå klokka 03:03 er det nesten 3 grader :nigo:

Skrevet

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!

Neida skal innrømme at eg er glad for at det er 1 grad utenfor nå og ikke -20 som det var i fjor på denne tiden...

Skrevet

Det er ett speilishelvete utenfor døra mi i dette øyeblikk, og jeg kan ikke finne broddene mine noe sted. Enden på visa er at jeg tripper bort til postkassa og ned bakken med museskritt mens jeg vagler som en handikappet pingvin :snurt:

Skrevet

Det er ett speilishelvete utenfor døra mi i dette øyeblikk, og jeg kan ikke finne broddene mine noe sted. Enden på visa er at jeg tripper bort til postkassa og ned bakken med museskritt mens jeg vagler som en handikappet pingvin :snurt:

Stakkars oss i speilishelvete :klem:

Jeg sklei ned bakken i går kveld, og har nå dødsvondt i begge bein og litt i ryggen :tristbla:

Skrevet

Gah, snø!

Og is! Og bratt bakke og frossent snøslaps som gjør at man går spissrot helt ned til hovedveien -.-

Skrevet

Stakkars oss i speilishelvete :klem:

Jeg sklei ned bakken i går kveld, og har nå dødsvondt i begge bein og litt i ryggen :tristbla:

Nei huffda! :tristbla: Jeg har gnagsår på begge hælene jeg, så jeg får knapt til å gå :kjefte:

Skrevet

Hva er det med folk i dag og klaging?

Alt slags vær har sin sjarm!

Jobber personlig utendørs året rundt, oftest langt fra folkeskikken og har opplevd min del "vær".

Jeg har aldri opplevd dårlig vær, vil mye heller si at det finnes dager da jeg har følt meg mye mer levende da jeg har kommet hjem :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har det gått fra å være masse snø her til is overalt. Glatt å kjøre, glatt å gå! Ramla på rumpa utallige ganger på tur med min viltre hund i dag:/

Skrevet

Nå har det gått fra å være masse snø her til is overalt. Glatt å kjøre, glatt å gå! Ramla på rumpa utallige ganger på tur med min viltre hund i dag:/

Også på rumpa da! Det er jo skikkelig vondt, stakkars :troest:

Gjest Grønnblomst
Skrevet (endret)

Vil ha snø jeg. Er så møkka lei av dritt regnet. Kan jo aldri ha på meg noe sexy, fordi jeg blir gjennomvåt og må pakke meg inn i stedet. :tristbla:

Endret av Grønnblomst
Skrevet

Vil ha snø jeg. Er så møkka lei av dritt regnet. Kan jo aldri ha på meg noe sexy, fordi jeg blir gjennomvåt og må pakke meg inn i stedet. :tristbla:

Man må jo pakke seg inn når det snør også, men det finnes kanskje noen sexy bobledresser? :fnise:

Jeg tryna igjen, pga is, og rakk ikke toget hjem :sukk:

Gjest Grønnblomst
Skrevet (endret)

Üllundertøy under klærne funker bra skal jeg si deg. Og jakker og kåper trenger slett ikke være boblete for å varme. Når det regner derimot går jeg med hette, og det er ikke gøy å få de fineste klærene klissblaute pga litt regn. Om jeg er pakket inn i regntøy går jeg der grå og kjedelig. ^^ Paraply funker ikke. Vrenger seg jo bare i vinden.

Trenger slett ikke pakke meg inn voldsomt for at det er snø og kaldt ute. Det å kle seg sexy er ikke å vise bar hud. Synes faktisk det er finere å være skikkelig påkledd. Finnes mange flotte kåper og vinterstøveletter. Verste jeg ser er når folk piner seg selv i vinterkulden, fordi de tror de må vise hud. Dype utringninger og tynne strømpebukser i minusgradene. Nei takk.

Synd at du ikke rakk toget. Is er noe dritt, det er jeg enig i, men snø liker jeg. :)

Endret av Grønnblomst
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kulda er jo bare deilig. Har aldri problemer med å kle meg når det er kaldt. Men når det er mørkt og vått, så synes jeg kulda er ekkel. Det rå været er mye mer gufsete.

Ikke liker jeg mørket heller, så da vil jeg heller ha snø, som lysner opp. Synes forresten alle årstider har sin sjarm, men langvarig regn sliter på meg.

Gjest Grønnblomst
Skrevet (endret)

Kulda er jo bare deilig. Har aldri problemer med å kle meg når det er kaldt. Men når det er mørkt og vått, så synes jeg kulda er ekkel. Det rå været er mye mer gufsete.

Ikke liker jeg mørket heller, så da vil jeg heller ha snø, som lysner opp. Synes forresten alle årstider har sin sjarm, men langvarig regn sliter på meg.

Enig :jepp:

Endret av Grønnblomst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...