Gå til innhold

Hva gir dere i morgengave til mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lili, det er egentlig ikke sånn at jentene skal gi gave. Jeg hadde ikke tenkt å gjøre det før jeg fant på denne idéen. Så ikke stress med det!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgengave er fra gammelt av en gave fra brudgom til bruden.

Men i våre mer moderne dager når begge gjerne tjener like bra osv. er det gjerne blitt slik at man gir hverandre morgengaver.

Det er allikevel ingenting som tilsier at bruden skal og må gi morgengave til sin mann, det får være opp til den enkelte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var jeg som foreslo slips-kjede.

Nå har jeg prøvd å finne en link til det, men jeg regner med at de fleste gullsmeder har det. Jeg fikk kjøpt mitt i Oslo. Tror også det finnes i annet enn gull. Jeg kjøpte det tykkeste og det kostet ca 1000,-.

Lykke til!

Skrevet

Jeg gav ham Playstation 2, med 3 spill, (+1 spill til meg icon_smile.gif )ratt, og pistol, + ekstra håndkonsoll.

ca 7500,-

Og så fikk han et album med alle mailene vi sendte hverandre da vi datet.

Det var den siste han ble mest glad for icon_smile.gif12

Skrevet

til juni:

jeg har sendt deg en privat melding

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!!

Hvor mye koster det og ta slike bilder hos en fotograf. Jeg kunne gjerne tenkt meg og gkøre det, men jeg gifter meg om tre uker og det er vel kanskje litt for kort tid. Dessuten er det bare en fotograf i nærheten og det er en mannlig fotograf. Vet ikke helt om jeg tør. ???

Gjest gjest 0
Skrevet

siste anonym:

Hva med å få hjelp av en venninne? kjøp sort hvitt film og knips ivei! Ta masse bilder slik at du får litt å velge i!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Familienavnet til mannen min er fredet, så jeg fikk spesiallaget 2 stk annheng i gull, som det ble håndgravert våpenskjoldet på...

Det ble kjempesukse..

Hilsen Blondie

Gjest Anonymous
Skrevet

Familienavnet til mannen min er fredet, så jeg fikk spesiallaget 2 stk annheng i gull, som det ble håndgravert våpenskjoldet på...

Det ble kjempesukse..

Hilsen Blondie

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal gi vadebukese og sko til 2000,-kr

Han er en lidenskaplig fisker. Håper bare han blir fonøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...