Gå til innhold

Hva gir dere i morgengave til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir dere og hvor mye penger legger dere i gaven?

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gi min tilkommende mann en tur til København. Vi reiser dagen etter bryllupet og har en kommandør lugar med champagne. Har bestilt tur med 3 retters middag på turen nedover og koldtbord på turen hjem. Dette betaler jeg 4400 for.

Gleder meg til å se han når han oppdager hva gaven er.12

Skrevet

Min kjære mistet et gullsmykke han var veldig glad i like etter at vi ble sammen og han savner det smykket. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe et nytt til han. Og gravere inn noen ord på baksiden av smykket. Men jeg har ikke helt bestemt meg ennå. icon_smile.gif

Skrevet

Kommer litt an på hvor mye penger vi skal bruke men jeg har to alternativer:

Dyr: Klokke (5-6000)

Mindre dyr: Slipsnål i gull (1500)

1212[ Dette Innlegg er endret av: Ada=) den 2002-05-21 10:13 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Har litt dårlig råd, så kjærsten min skal få et album. med minner og litt nye spennende bilder tror jeg.

Skrevet

Vi satte en grense på 1500,- på morgengave. Jeg har kjøpt en kjempe stilig slipsnål og tilhørende mansjettknapper. Skal få gravert inn noe på slipsnålen senere.

I tillegg skal han få en bok med bilder og gamle mailer, tekstmeldinger osv. icon_smile.gif12

Skrevet

jeg gav han tre alternativer; en jaktbukse han har ønsket seg, men syntes var for dyr, mansjettknapper i gull eller klokke. han ønsket det siste da det var det han trengte aller mest. den kan ikke bli dyrere enn 2000, fordi jeg har ikke mer!!

Skrevet

Enten fjellsko eller klokke i lenke (som jeg håper kan gå både til dress og bunad) med inngravering.

Skrevet

Det er nok hemmelig, hemmelig hva han skal få av meg! Men jeg har fått positive tilbakemeldinger om gaven fra min forlover og jeg håper virkelig at min kjære blir fornøyd også! Jeg gleder meg skikkelig til å gi ham det!12

Skrevet

Ettersom bilen vår røyk i helga, og vi ikke hadde regnet med å ta opp lån akkurat nå, så blir den nye bilen morgengaven til hverandre.

Noe mer har vi ikke råd til. grine.gif

Men hvis bilen hadde holdt, skulle han fått ny hjelm til mc'en, ligger vel på 3-3.500,-12

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke ganske uvanlig at kvinnen skal gi mannen en morgengave?? Av gammel tradisjon er det menn som gir gave til kvinnen.

Forslag:

Slipsnåler er jo ut fortiden, så hvorfor ikke kjøpe et slips-kjede. Det koster ca 1000,- for de tykkeste og jeg gav min samboer et slikt et til jul. Utrolig stilig.

Skrevet

slipskjede? hvordan ser det ut, har du en link?? Har ikke helt fått med meg at slipsnål er ut jeg da;-) men har har ørten slipsnåler fra før, kanskje er kjede hadde vært noe??12

Gjest Anonymous
Skrevet

Må være anonyme i tilfelle min samboer kikker innom.

Skal gi Dvd spiller + en film.

Dette har han så lyst på så lenge, men siden me har vanlig videospiller så har eg alltid sagt nei, men nå skal min kjære få det icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Må nok være anonym, jeg også nå...

Jeg skal gi en klokke (ca. 5.000). Vet han har lyst på det, og den jeg fant var litt dyrere enn planlagt, men utrolig flott!

I tillegg skal jeg gi et lite album med sort-hvitt bilder av meg selv kun iført brudeundertøyet og en av hans skjorter (tatt hos fortograf).

Ganske fornøyd da jeg kom på det, men litt sjenert også.. Håper han liker det!!

Gjest Anonymous
Skrevet

sånn undertøysbilde har jeg lyst til å ta også! Men jeg er litt sjenert, da...hvilken fotograf brukte du, anonym? noen som vet om noen i oslo? gjerne en kvinnelig en.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er anonym for sikkerhetsskyld!

Skal gi han motorsykkelførerkort.

Rimlig orginalt, men det er noe han har tenkt på å gjøre lenge (og dessuten trenger han bare oppkjøring og kanskje et par timer siden han har på lett motorsykkel)som han aldri får somle seg til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tok bildene i Trondheim, og gikk til en helt vanlig fotograf. Kjenner desvcerre ikke til noen spesie i Oslo.

Jeg var supersjenert da vi skulle ta bildene, men hun fotografen var bare så grei. Fikk meg helt til å slappe av! Vi hadde det igrunnen ganske så morsomt. Det tok ca. en time, hele greia.

Lykke til icon_wink.gif

Skrevet

Jeg skal gi aktbilder av meg selv. Snille, romantiske bilder tatt ved et lite vann. På tide han får se noen fine bilder av meg også og ikke bare alle andre. Jeg er fotograf selv, og da blir det aldri noen bilder av meg. Men nå har jeg altså avtalt med en kompis/kollega. Min kjære venter seg ingenting, og ihvertfall ikke det. Jeg skal ikke lage noe stort prangende album, men vil ha små bilder i en liten bok han kan ha i nattbordet e.l. En personlig kjærlighetserklæring.

Jeg tar gjerne sånne jobber for andre, men det er kanskje ikke lov å si her...?

Skrevet

Oi! Er det vanlig at bruden gir morgengave til brudgommen, da? Jeg har mast om den morgengaven, "en gammel norsk tradisjon som ikke maa brytes" til min kommende franske mann (eksiterer ikke i Frankrike) ... og han har nok kjoept et par designeroereringer, tror jeg, men jeg har ikke faatt med meg at man u t v e k s l e r gaver, trodde det bare var til lille My! Himmel, jeg er blakk som ei kirkerotte, og dersom jeg tar ut penger paa vaar felles konto, vil han se det! Kan man gi smaa gaver som parfyme eller bokser eller noe saant?

Skrevet

Jeg ga noe så "standard" som en klokke jeg, en kronograf. Han hadde ønsket seg en slik tidligere. Vi var enige om et tak på 2.000 for morgengaver, men jeg måtte litt over for å finne en som jeg syntes var fin. Denne manglet imidlertid en funksjon som han gjerne ville ha (men ikke hadde nevnt for meg...), så det endte med at han la imellom litt mer for å få den klokka som hadde "alt" - i alle fall alt han ønsket i en klokke som vi hadde råd til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...