sajk Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Hei! Jeg er 27 uker på vei. Når jeg går mer enn 10 min eller noe. Så får jeg på en måte stekk i magen på høyre side. Kan kjennes litt ut som hold, men det er vondere. Det hjelper å sette seg ned, men det tar litt tid før det går over. Og går jeg lenger blir det værre. Noen som vet hva det kan være, eller har hatt det samme? Er en stund til jeg skal til JM igjen og jeg vil ikke ringe å mase ; ) Takker for svar : )
Miss moneypenny Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Jeg har hatt det, og lurt på om det kanskje kan være disse båndene til livmora? Endret 15. desember 2011 av Miss moneypenny
Thinkerbelle Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Åh har det hele tiden, så fort jeg går.. Lurer også på hva det er! Er akkurat like langt på vei som deg..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 ligamentene som strekker å tøyer seg. helt ufarlig!
^me^ Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 jeg synes det hørtes ut som kynnere jeg da..det er helt normalt og begynne å få på den tiden der. det er livmoren som øver seg på og trekke seg sammen til fødselen. kynnere blir ofte trigget av fysisk aktivitet og av at du strammer magemusklene feks når du reiser deg opp og slikt. disse kynnerene blir sterkere og sterkere ut over svangerskapet og er helt normalt og ha til kynnerene går over til og bli rier ved fødsel.
Thinkerbelle Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Jeg tenkte også det var kynnere når jeg har fått dem..
sajk Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2011 ligamentene som strekker å tøyer seg. helt ufarlig! Det har jeg hatt hele veien og det kjennes ikke sånn ut.
sajk Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2011 jeg synes det hørtes ut som kynnere jeg da..det er helt normalt og begynne å få på den tiden der. det er livmoren som øver seg på og trekke seg sammen til fødselen. kynnere blir ofte trigget av fysisk aktivitet og av at du strammer magemusklene feks når du reiser deg opp og slikt. disse kynnerene blir sterkere og sterkere ut over svangerskapet og er helt normalt og ha til kynnerene går over til og bli rier ved fødsel. Åja, men varer kynnere lenge da? Kan jo virke litt sånn når jeg tenker meg om for magen blir litt hard også. Men syns de varer så lenge for hvis jeg ikke slutter å gå så varer de til jeg gjør det. : )
sajk Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. desember 2011 Åh har det hele tiden, så fort jeg går.. Lurer også på hva det er! Er akkurat like langt på vei som deg.. Det er ikke noe deilig i hvertfall. Også liker jeg det ikke når jeg ikke vet hva det er : )
^me^ Skrevet 16. desember 2011 #10 Skrevet 16. desember 2011 Åja, men varer kynnere lenge da? Kan jo virke litt sånn når jeg tenker meg om for magen blir litt hard også. Men syns de varer så lenge for hvis jeg ikke slutter å gå så varer de til jeg gjør det. : ) hvis magen blir hard er det garantert en kynner. en kynner varer vel ca under 1 minutt en plass, det varierer..men rundt der..
sajk Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 16. desember 2011 hvis magen blir hard er det garantert en kynner. en kynner varer vel ca under 1 minutt en plass, det varierer..men rundt der.. Ok. Men hvis jeg ikke slutter å gå varer det så lenge jeg forsetter i går var jeg og handlet og det varte sikkert en 15-20 min til jeg satt meg ned.
^me^ Skrevet 16. desember 2011 #12 Skrevet 16. desember 2011 (endret) men da må du ta deg en pause kver gang du kjenner en kynner det jeg har hørt er at du skal gjøre det motsatte av det du gjør når du får en kynner, feks hvis du ligger kan du reise deg opp og hvis du står kan du sette/legge deg ned. Endret 16. desember 2011 av ^me^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå