AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Halloi! Eg må bare si eg er litt overrakska. Hatt sex for fyrste gong for 3 uker siden, eg er 19 år. Det var jo ikke noe spess, synes eg. Deilig nok, men trodde det skulle være litt "mer". Sex blir jo hausa jævlig opp... 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Hei! Du skriver ikke om du er jente eller gutt, men... Sex den første gangen er som regel oppskrytt, ja. For meg har sex blitt bedre og bedre med årene. Man trenger nok å bli kjent med sin egen kropp for å få det til å fungere skikkelig. I tillegg er det for mange viktig at man har sex med en man stoler på, og som man kan kommunisere med. Jeg syns ihvertfall kvaliteten på sex pleier å være best i forhold, fordi man da kjenner partnerens og eget tenningsmønster, og man lærer etterhvert "flyten". Jeg var superskuffa over sex de første gangene, men det ble bedre og bedre, og nå (10 år senere) syns jeg det er fantastisk:-) 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Sex er ikke bra første gangen, det blir bedre.
womenwomen Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Halloi! Eg må bare si eg er litt overrakska. Hatt sex for fyrste gong for 3 uker siden, eg er 19 år. Det var jo ikke noe spess, synes eg. Deilig nok, men trodde det skulle være litt "mer". Sex blir jo hausa jævlig opp... Du MÅ skjønne at DET du opplevde, ikke setter standarden for hvordan sex ER eller KAN være. Do alle sexopplevelser vil variere fra gang til gang. Fakta er at sex kan være dritt dårlig noen ganger. Andre ganger kan det være ganske deilig. Mens andre ganger igjen- kan det være så FANTASTISK , at du ikke trodde det kunne være SÅÅÅÅ JÆVLA GODT og at du nesten forlater denne verden og besvimer under orgasmen. Og er bortte vekk lenge etterpå... Som du skjønner.Dine opplevelser vil variere sterkt gjennom livet, og fra gang til gang. Slik du opplevde din første sex opplevelse- er ikke presentabelt for dine senere opplevelser eller andres opplevelser. Forde nytelsen kan variere fra 0 orgasme til 1- 10 orgasmer på en kveld . Allt etter hvor hardt du jobber selv, for å få MAX utbytte av det selv. Eller " dagsformen din ", den vil jo også variere. SEX ER IKKE OPPSKRYTT ! DET ER virkelig noe av det beste et menneske kan oppleve. Når det er GOD SEX ...skikkelig bra sex. KVALITETS SEX. SÆRLIG MELLOM TO SOM ELSKER HVERANDRE OG KJENNER HVERANDRE GODT SEXUELT OG HAR LANG PRAKSIS SAMMEN I SENGEN.- Da kan sex være " svimeslående deilig " ELLER EN DU HAR FØLELSER FOR OG BEGJÆRER STERKT RENT FYSISK. Sex med uattraktive partnere som gir FAN i deg eller som du overhodet ikke kjenner, eller han deg ...Kan aldri måles med opplevelsene for de to førstnevntee eksemplene.Hvenken for han eller henne. De ultimate STORE virkelig gode sexopplevelsene uteblir ofte da. Men av og til er middelmådig sex bedre enn ingen sex i det hele tatt. Dersom behovet er der og må dekkes. Så tar man til takke med det man får...Selv om man " vet " at sex kan være så mye bedre, under andre forhold og omstendigheter....
elSandman Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Første gangen jeg hadde sex forsto jeg raskt meningen med uttrykket "som å klaske to biter dødt kjøtt mot hverandre". Men ta det med ro, det blir MYE bedre med litt erfaring...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 KVALITETS SEX. Ja, ja. I følge deg er det jo bare du som kvalitetssex. Vi andre kan bare på å legge oss. 1
womenwomen Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Ja, ja. I følge deg er det jo bare du som kvalitetssex. Vi andre kan bare på å legge oss. Noen damer er født til å ha masse sex og til å nyte sex , andre ikke.... Vi er alle forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Takker for svar! Eg har ikkje bare hatt sex én gang. Gjorde det fyrste gång med kjæreste, derfor eg venta så lenge. Eg blir skikkelig kåt, men sexen gjør ikkje noko meir for meg enn roting.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Noen damer er født til å ha masse sex og til å nyte sex , andre ikke.... Vi er alle forskjellige. he he... du burde hete wonderwomen! for du er jo så fantastisk !
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Noen damer er født til å ha masse sex og til å nyte sex , andre ikke.... Vi er alle forskjellige. Jeg har et supert sexliv jeg og det blir bare bedre og bedre. Jeg kommenterte kun innlegget ditt slik at TS skulle se hvem du er og ikke ta deg seriøst. Hilsen Platinamusa. TS:Det blir garantert bedre etterhvert som du blir sikrere på deg selv og din kropp:) 1
Gjest Katten. Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Sex er oppskrytt helt til man legger energien ned i å finne ut det som virkelig gjør det for deg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå