Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har prøvd den nye shampoen til TIGI?

Eller det står hvertfall at det er en nyhet...

Beskrivelsen virket hvertfall som om det var det jeg letet etter, så jeg bestilte for å prøve.

Noen som har den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den tidligere (den er kanskje ny hos Lookfantastic, men produktet har eksistert lenge). Det finnes Moisture Maniac-balsam også forresten.

Var veldig fornøyd med den, men fant TIGI Oatmeal & Honey som var enda bedre for håret mitt. Men det kan godt hende jeg kjøper den igjen dersom jeg føler for å variere snart.

Skrevet

Hvordan lukter den? Synes Oatmeal luktet horribelt. (Brakk meg faktisk i dusjen en fyllesyk morgen og måtte gi den bort :-? )

Skrevet

Husker ikke hvordan den luktet - men regner med at jeg hadde husket det hvis den luktet vondt.

(Men nå synes jeg ikke Oatmeal&Honey lukter vondt heller da..).

Skal vel ikke så mye til dagen derpå før en blir uvel av lukt - det gjelder iallefall for min del.

Skrevet

Syntes den luktet ekkelt andre dager også, men ekstra ille når jeg var fyllesyk.

Skrevet

Jeg har brukt Moisture Maniac (Shampo og balsam) i snart et år nå og er superfornøyd. Jeg må si at jeg ikke husker helt hva den lukter - det er ikke noen dominerende lukt ihvertfall... Litt frisk sitrus kansje...?

Den er ihvertfall veldig god for håret mitt som hadde en tendens til å se "dødt" og tørt ut før jeg begynnte med den. Nå skinner det masse!

*Liker Moisure Maniac*

Gjest Tristessa
Skrevet

Moistur Maniac lukter knallgodt, synes jeg! Minner om lukten av is, sommer og markojordbær, men det kan ha noe å gjøre med at jeg er litt rar. Synes den lukter godteri i alle fall, men på en frisk måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...