JTess Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har begynt så vidt å tenke på dåp selv om jeg forsatt har litt tid til termin. Tenker først og fremt på at jeg må begynne å spare. Det koster litt med lokal og mat. Har prøvd å søke på nett, men synes ikke det var så veldig lett. Så jeg lurer på om det er noen som vet om samfunnshus og lignende rundt Hamar, Ottestad, Stange området som ikke koster sånn allverden. Og kom gjerne med tips til catringer i området også
Rosalie Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 De fleste har vel dåpsselskapet hjemme, men det finnes som regel billige forsamlingslokaler å leie i forbindelse med kirken.
Nerdemamma Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Hos oss så betalte mine foreldre dåpen. Vi valgte på de sitt initiativ å ha det på et lokale med servering. Vi var vel 20 - 25 folk. Og det kom på rundt ni tusen. Ei venninde av meg gjorde det så billig som mulig uten å kutte ned på gjestene. De hadde kjøpt inn kylling fra sverige, og serverte kylling curry med salat hjemme i egen stue, med brus. De hadde samme antall gjester og prisen kom vel på rundt tre tusen. Desverre så er jeg ikke kjent i Hamar men etter det jeg har fått med meg koster det ikke mange kronene å leie de lokale røde kors husene.
JTess Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2011 Jeg har ikke plass til å ha det hjemme, så jeg må finne et lokale til å ha det. Har fått tips om noen samfunnshus i nærheten, så skal ringe rundt og høre. Jeg vet at mamma har sagt at hun kan bidra litt til mat eller lokale, men vil ikke belage meg på at jeg får så veldig mye hjelp. Vil heller bli positivt overrasket. For har brent meg på det tidligere og det er ikke noe moro i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå