AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Kan hende høres dette vilt ut, kan hende er det mange andre som føler det likedan. Jeg er en kvinne på 27 år. Jeg har hatt et noen forhold. Jeg er populær og mange flotte, snille menn har vist interesse. Jeg har aldri blitt såret, men har i de siste årene tenkt på det å ikke ha en mann, ikke gifte meg eller leve sammen med noen "resten av livet". Idéen om å være alene og fri er så tiltrekkende. Jeg har det så bra i mitt eget selskap. Jeg liker å være med andre også, men samboerskap og eller kjærester jeg har sett hver dag i månedvis, har vært for mye. Alt for mye. I min alder begynner mange kvinner å tenke motsatt, føler jeg. Jeg vil ha barn, men det er ikke SÅ viktig. Jeg kan jo eventuelt få fosterbarn. Hva tenker dere? Kanskje jeg ikke har funnet "den rette"? 2
Belle89 Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Det er nok flere som trives med å være i eget selskap og ikke føler behov for noen partner, men mest sannsynlig vil nok dette endre seg for deg Enten "av deg selv", eller når du møter "the one" MEN det er ikke noe galt i å være enslig, min mors venninne har vært singel så si hele livet, og hun trives med det;)
womenwomen Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Kan hende høres dette vilt ut, kan hende er det mange andre som føler det likedan. Jeg er en kvinne på 27 år. Jeg har hatt et noen forhold. Jeg er populær og mange flotte, snille menn har vist interesse. Jeg har aldri blitt såret, men har i de siste årene tenkt på det å ikke ha en mann, ikke gifte meg eller leve sammen med noen "resten av livet". Idéen om å være alene og fri er så tiltrekkende. Jeg har det så bra i mitt eget selskap. Jeg liker å være med andre også, men samboerskap og eller kjærester jeg har sett hver dag i månedvis, har vært for mye. Alt for mye. I min alder begynner mange kvinner å tenke motsatt, føler jeg. Jeg vil ha barn, men det er ikke SÅ viktig. Jeg kan jo eventuelt få fosterbarn. Hva tenker dere? Kanskje jeg ikke har funnet "den rette"? Jeg bor alene og trives veldig godt med det. Eneste jeg trenger en mann til er : SEX ..på mine premisser , når det passer meg og jeg har lyst . Så å bo alene og ha en fast elsker - det er fremtidsplanene ... Ingen flere samboerskap, ingen planer om barn. Jeg vil bare være FRI , selvstendig og kose meg når jeg har tid og lyst. Kan man ha det bedre ? enklere ? lettere ? Man får alle behov dekket - gratis og uten forpliktelser. Jeg tror flere og flere MODERNE unge kvinner, vil velge den livsstilen i fremtiden. Jeg vil ikke leve uten en mann. Jeg vil bare IKKE bo sammen med han ... Hvorfor kjøpe hele grisen - når man kan få skinke likevell ???? En smart og inteligent kvinne tar alle fordelene - men velger vekk ulempene .... 3
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Jeg bor alene og trives veldig godt med det. Eneste jeg trenger en mann til er : SEX ..på mine premisser , når det passer meg og jeg har lyst . Så å bo alene og ha en fast elsker - det er fremtidsplanene ... Ingen flere samboerskap, ingen planer om barn. Jeg vil bare være FRI , selvstendig og kose meg når jeg har tid og lyst. Kan man ha det bedre ? enklere ? lettere ? Man får alle behov dekket - gratis og uten forpliktelser. Jeg tror flere og flere MODERNE unge kvinner, vil velge den livsstilen i fremtiden. Jeg vil ikke leve uten en mann. Jeg vil bare IKKE bo sammen med han ... Hvorfor kjøpe hele grisen - når man kan få skinke likevell ???? En smart og inteligent kvinne tar alle fordelene - men velger vekk ulempene .... Ulempen med denne strategien er at du ikke kommer til å ha noen når du virkelig trenger det. 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Ulempen med denne strategien er at du ikke kommer til å ha noen når du virkelig trenger det. Da kan man jo alltids ringe en polakk.. alt kan kjøpes vet du!
Gjest Odd Molly Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Ulempen med denne strategien er at du ikke kommer til å ha noen når du virkelig trenger det. Sterkest er den som klarer å stå oppreist i kraft av seg selv, når det stormer...... Når det kommer til stykket er vi alle alene. 7
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Da kan man jo alltids ringe en polakk.. alt kan kjøpes vet du! Joda, men det forutsetter at du har nok penger. Og klarer å ringe selv.
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Sterkest er den som klarer å stå oppreist i kraft av seg selv, når det stormer...... Når det kommer til stykket er vi alle alene. Forsåvidt, men noen ganger har det store fordeler å ikke være alene.
Becka Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Ja vi er jo alle alene. Vi skal dø alene osv. Hvor lenge har du vært singel TS? Jeg har vært i 4 år, og jeg har trivdes veldig godt alene. Men nå er jeg ensom. Jeg savner noen å komme hjem til. Jeg savner å snakke med noen andre enn bikkja. :gjeiper: Men for all del, noen er bedre skapt for å være alene enn andre. Jeg syntes jeg klarte meg veldig bra. Men jeg kjenner på hele meg, at jeg er nok en av dem som ikke er skapt for å være alene.( Men dessverre er jeg blitt litt sær i løpet av min tid som singel og har ikke så lett for å finne noen....)
makkapakka Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Ulempen med denne strategien er at du ikke kommer til å ha noen når du virkelig trenger det. Vel såvidt jeg husker, så pleier ikke mannfolka å være der når jeg virkelig trenger det, (ikke under fødselen til mitt barn engang) enda så ifølge han selv perfekt han var. 1
Likevekt Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Vel såvidt jeg husker, så pleier ikke mannfolka å være der når jeg virkelig trenger det, (ikke under fødselen til mitt barn engang) enda så ifølge han selv perfekt han var. Vær snill å ikke generalisér. Jeg klarer meg også veldig fint selv. Har vært singel i nesten alle år så langt, og alt blir veldig enkelt når man er det. Men jeg synes det er utrolig stusselig at alt i livet bare skal handle om en selv. Det er typisk at eldre - og tidligere ressurssterke - mennesker angrer på at de ikke brukte mer tid på sine nære og kjære, og mindre tid på seg selv. Det handler litt om å kunne se tilbake på livet og si at "mitt liv tror jeg har gjort verden til et litt bedre sted". At mitt liv likesågodt kunne vært strøket, og ingen ville brydd seg nevneverdig, er forferdelig tanke. Og når man i de siste år har forspilt sine sjanser og sitter der alene så er det ikke en tanke man vil sitte igjen med...
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Vel såvidt jeg husker, så pleier ikke mannfolka å være der når jeg virkelig trenger det, (ikke under fødselen til mitt barn engang) enda så ifølge han selv perfekt han var. Det var det må å velge riktig da vettu. Man må nok nesten ta ansvaret selv for de valgene man gjør.
Lalunaa Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Jeg skjønner tankegangen din!! Ble samboer når jeg var 18 år og var samboer med samme mannen til jeg nesten var 26 år gammel, da er det jammen deilig å ha litt tid for seg selv!! Etter ca 10. mnd singel ble jeg sammen med en ny fyr og vi var sammen i ca.1 år- bodde aldri sammen, men det føltes jammen slik til tider. Han kom på besøk som om han bodde her, og jeg følte det ble veldig mye på kort tid. No har jeg vert singel i 1 år etter det bruddet og jeg kjenner at med engang det blir litt seriøst på flørtefronten med noen potensielle, så trekker jeg meg unna- har litt angst for å bli "fanget" igjenn. Klart, det finnes tider der jeg savner noen å prate med på kveldene osv. men det finnes telefon og jeg snakker da ofte med mine venninner. Jeg barn da, så det er ikke noe jeg tenker over heller, nei.... Livet som singel er helt fint men - det spørs om jeg tenker det samme når mr.right dukker opp, det får tiden vise!!
Kamikatze Skrevet 16. desember 2011 #14 Skrevet 16. desember 2011 Skjønner trådstarter godt, jeg. Har det litt sånn jeg også. Tilbringer hverdagen blant et vell av attraktive kvinner, men kan telle på en finger hvem av dem som faktisk kunne være interessant å tilbringe helgene med, også... - Mmmm... Kanskje, med unntak av Becka, da selvsagt.
Gjest Bandit Skrevet 16. desember 2011 #15 Skrevet 16. desember 2011 Ja vi er jo alle alene. Vi skal dø alene osv. Hvor lenge har du vært singel TS? Jeg har vært i 4 år, og jeg har trivdes veldig godt alene. Men nå er jeg ensom. Jeg savner noen å komme hjem til. Jeg savner å snakke med noen andre enn bikkja. :gjeiper: Men for all del, noen er bedre skapt for å være alene enn andre. Jeg syntes jeg klarte meg veldig bra. Men jeg kjenner på hele meg, at jeg er nok en av dem som ikke er skapt for å være alene.( Men dessverre er jeg blitt litt sær i løpet av min tid som singel og har ikke så lett for å finne noen....) Jeg tror alle blir litt sære av singellivet. Når vi så endelig finner drømmepartneren så er det igjen masse kompromisser å gå igjennom. Det viktige tror jeg er å ikke miste seg selv. Jeg var i forhold altfor lenge, og mistet mye av meg selv. Nå har jeg funnet meg selv igjen, og lært at jeg faktisk liker meg selv, og liker den tiden jeg har med meg selv. I tillegg har jeg sønnen min, som betyr mest av alt i hele verden. Jeg har det veldig bra slik jeg har det akkurat nå.
Becka Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 Skjønner trådstarter godt, jeg. Har det litt sånn jeg også. Tilbringer hverdagen blant et vell av attraktive kvinner, men kan telle på en finger hvem av dem som faktisk kunne være interessant å tilbringe helgene med, også... - Mmmm... Kanskje, med unntak av Becka, da selvsagt. Vil du tilbringe helgen med meg? Eller misforsto jeg nå?
Månestråle** Skrevet 17. desember 2011 #18 Skrevet 17. desember 2011 Forsåvidt, men noen ganger har det store fordeler å ikke være alene. Man kan ha partner eller kjæresten, venner og familie, og likevel være alene når det stormer som verst.
Steinar40 Skrevet 17. desember 2011 #19 Skrevet 17. desember 2011 Man kan ha partner eller kjæresten, venner og familie, og likevel være alene når det stormer som verst. Ja, men da har man ihvertfall selv valgt feil kjæreste eller partner og venner. Litt verre å velge slekta.
Månestråle** Skrevet 17. desember 2011 #20 Skrevet 17. desember 2011 Ja, men da har man ihvertfall selv valgt feil kjæreste eller partner og venner. Litt verre å velge slekta. hehe, sant det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå