Gå til innhold

hvilken produkter fra apoteket inneholder ikke fyfy ingredienser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe sånn gavepakning som inneholder bodylotion osv fra apoteket til mamma. Men vet dere hvilken produkter som ikke inneholder parabener og slike fyfy ingredienser?Setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe sånn gavepakning som inneholder bodylotion osv fra apoteket til mamma. Men vet dere hvilken produkter som ikke inneholder parabener og slike fyfy ingredienser?Setter pris på svar :)

Body Shop sine produkter inneholder ikke syntetiske ingredienser. De lukter heller ikke sykehus, slik som apotekproduktene gjør.

Skrevet

Body Shop sine produkter inneholder ikke syntetiske ingredienser. De lukter heller ikke sykehus, slik som apotekproduktene gjør.

Mange av produktene inneholder mineralolje. Body Shop kommer hvertfall iKKE på min kropp.

Det meste av produktene på apoteket er også stappfullt av mineralolje etc. Du kan jo sjekke om de har noen økologiske produkter?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mange av produktene inneholder mineralolje. Body Shop kommer hvertfall iKKE på min kropp.

Det meste av produktene på apoteket er også stappfullt av mineralolje etc. Du kan jo sjekke om de har noen økologiske produkter?

Dr. Hauschka inneholder ikke mineralolje.

http://www.drhauschka.co.nz/Need-To-Know/Why-Dr.Hauschka/

Fås på helsekosten. Jeg har brukt ansiktsmasken og rensekremen til make-up + body lotion med roseduft, og de er bra. Lages etter dio dynamisk landbruk, hehe.

Endret av Shalimar
Skrevet

Dr. Hauschka inneholder ikke mineralolje.

http://www.drhauschka.co.nz/Need-To-Know/Why-Dr.Hauschka/

Fås på helsekosten. Jeg har brukt ansiktsmasken og rensekremen til make-up + body lotion med roseduft, og de er bra. Lages etter dio dynamisk landbruk, hehe.

Hvor mye koster det da? Jeg har ikke råd til allverdens. Derfor tenkte jeg å kjøpe produkter fra apotektet for der er det ikke så dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...