Gå til innhold

perverse folk???eller ren nysgjerrighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei!

lurte sterkt på en liten ting, var forleden dag ute å sku gå oss en liten kveldstu jeg og samboeren min på hvervenbukta. var ikke mange menneskene å se ute sånn på kvelden 20 tiden ca. men noen biler stod parkert her og der på parkeringsplassen. da vi kom til bake og satte oss i bilen og skrude på tenningen men ikke kjørte med en gang men ble sittende for å få igjen varmen, ettersom det var ganske kaldt ute, skjedde det noe som fikk meg til å tenke litt.. på en stor stor parkeringsplass stod vi med bilen vår, og akkurat på det tidspunktet var det ingen biler akkurat der,men nedenfor. da kom det inn en bil som kom kjørende bak opp mot oss, det er jo greit nok det, kanskje han også skulle gå seg en kveldstur... men det rare var at bilen senket farten og kjørte helt opp i oss, inn på siden og stoppet praktisk talt for å glane inn på oss... jeg ble helt lammet og glante bare tilbake. dermed kjørte han ned til de andre bilene og gjorde akkurat det samme.... dermed kjørte han ut igjen, og det værste av alt var at da vi ble sittende og lure over hva dette var kom det atter en ny bil som gjorde det samme... helt oppe i fører døren og glante inn gjennom vinduet. da begynte vi å tenke, hva slags mennesker er dette? sivilpoliti bryr seg vel ikke om slikt.. det var kun menn i bilene alene.. det soms lo meg da var at de kanskje håpet på noen hete sex scener iinne i bilen vår, men der ble de jammen meg skuffet! er det slike perverse fok som kjører rundt og sjekker ut hva folk gjør og hva om dem så traff på noen som drev på med sitt, stopper de opp og følger intenst med da? noe så ekkelt... kan ikke gå en tur alene på kvelden før folk er ute og lusker.. ekkelt synes nå jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje muligens at det foregår bittelitt narkotikatrafikk på disse øde parkeringsplassene......

Skrevet
Jeg tror kanskje muligens at det foregår bittelitt narkotikatrafikk på disse øde parkeringsplassene......

For noen år tilbake var vi å gikk kveldstur i dette området. Men det er vi sluttet med. Jeg syntes det var såpass ekkelt med alle dissse bilene og glaningen overalt. Jeg følte at det var noe "skummelt" med all denne rare trafikken. De oppsøker sikkert området av ulike årsaker, noen etter narko andre vil sikkert titte etter sex :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

På parkeringsplassen ved Sognsvann møtes homofile menn for å ha sex med hverandre, kan jo ha vært noe sånt?

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitat: På parkeringsplassen ved Sognsvann møtes homofile menn for å ha sex med hverandre, kan jo ha vært noe sånt?

Dette slo meg også, sånn har det vært enkelte steder i Trondheim også. Sitter du i bilen der tar det ikke lang tid før mannfolk kommer å ser hva som er i bilen!

Skrevet
Sitat: På parkeringsplassen ved Sognsvann møtes homofile menn for å ha sex med hverandre, kan jo ha vært noe sånt?

Dette slo meg også, sånn har det vært enkelte steder i Trondheim også. Sitter du i bilen der tar det ikke lang tid før mannfolk kommer å ser hva som er i bilen!

Hehe... et tips for han "reporteren" i Tonight med Timothy Dahle. :ler::ler2:

Gjest GreenSky
Skrevet

Er det mulig?! :sprettoy::kvalm:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sikkert nærmere 40... Var iallfall sånn for noen år siden, pappa er glad i å kjøre å se på båter etc på havna. Satt i bilen og tok en telefon, og plutselig dukket det opp flere mannfolk "fra intet". Pappa låste dørene og stakk. Nevnte dette til noen venner dagen etter, og ifølge de (og flere som har sagt det samme senere) er visst havna på kveldstid "Sjekkested" for homser...

Skrevet
Sikkert nærmere 40...

Dette er absolutt noe jeg må begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...