Gå til innhold

Da er billettene til Pearl Jam ordnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg i 100 :digge:

Jeg og sambo har sikret billetter til konserten med Pearl Jam 9.juli.

Var rimelig hissig i dagtidlig kl 09.00 når jeg ikke kom igjennom på billettservice. Nervene var i spenn og frykten dirret over å ikke få billetter, men plutselig åpnet det seg en luke, og nå har de dypt savnede billettene blitt sikret til konsert 9.juli.

Er det noen flere som skal på Pearl Jam konsert? :briller:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Jaaaa, JEG!

Jeg var også livredd for ikke å få biletter, men det ordnet seg heldigvis. Var vanskelig å kpomme gjennom på billettservice i dag ja, føler det var på hengende håret. Flere jeg kjenner som også satt klar kl 0900 som ikke fikk billetter.

Skrevet

Heldiggriser! Fikk ikke tak i billett jeg. :( Men men.. kan ikke ha flaks hver gang..

Men kos dere da! :)

Skrevet

ååå, heldige deg:)

Håper dere får en super konsertopplevelse:)

jeg hadde sååå lyst til å dra, for sist gang så jeg dem på roskilde i 2000og det var ingen hyggelig opplevlse:(

Men kom ikke gjennom selv om jeg prøvde iherdig både på livenation og billettservice... jaja..

Men så er det en dust som annonserer via denne siden:

http://www.viagogo.com/no/Konsertbilletter/Alternativ-Rock-Indie/Pearl-Jam-Billetter

og legger dem ut til dobbelt pris med avgift..??? kan dette være lov da?

tipper de som har denne siden tjener rått på dette, skikkelig råttent synes jeg.. :(

Men kos dere på konsert dere som fikk billetter:)

Gjest strykebrett
Skrevet

ååå, heldige deg:)

Håper dere får en super konsertopplevelse:)

jeg hadde sååå lyst til å dra, for sist gang så jeg dem på roskilde i 2000og det var ingen hyggelig opplevlse:(

Men kom ikke gjennom selv om jeg prøvde iherdig både på livenation og billettservice... jaja..

Men så er det en dust som annonserer via denne siden:

http://www.viagogo.com/no/Konsertbilletter/Alternativ-Rock-Indie/Pearl-Jam-Billetter

og legger dem ut til dobbelt pris med avgift..??? kan dette være lov da?

tipper de som har denne siden tjener rått på dette, skikkelig råttent synes jeg.. :(

Men kos dere på konsert dere som fikk billetter:)

Nei, det er faktisk ikke lov nei. Man har ikke lov til å selge billetter videre for mer enn an har kjøpt de for, det ble forbudt i 2007. Går an å sende en mail til forbrukerombudet om den siden der.

Det som er ganske synd er at Livenation har åpnet for masse forsalg her og der, blandt annet fikk NetCom kunder forsalg, og Livenation-medlemmer. Ganske trist for alle som trodde billettsalget starta kl 0900 den 15. og som ikke fikk seg billett :tristbla:

• 1 måned senere...
Skrevet

fikk heller ikke tak i :( Synes og det var mye feilinformering ang. når billettsalget skulle starte, prøvde samme dagen de liksom ble lagt ut...alle borte - i alle de nærmeste landene også :grine:

Heldige deg, kos deg på konserten :digge:

Skrevet

Bommet på Oslo konserten, men fikk til Amsterdam. Gleder meg så utrolig mye! Satt som en tulling hele natten for ikke å gå glipp av billettene.

Men har dere sjekker festivaler i England? De skal spille der og så at ikke alle var solgt.

Skrevet

Jeg vil gjerne på PJ-konsert, men for å se oppvarmingsbandet

:fnise:

Skrevet

Hvem er oppvarmingsbandet på turneen egentlig? :flau:

Skrevet

Bommet på Oslo konserten, men fikk til Amsterdam. Gleder meg så utrolig mye! Satt som en tulling hele natten for ikke å gå glipp av billettene.

Men har dere sjekker festivaler i England? De skal spille der og så at ikke alle var solgt.

Hadde aller mest lyst å se dem i Amsterdam jeg ( gifter meg der snart :rodmer: )

Men takk for tips, skal sjekke England. Du har ikke tilfeldigvis en link? Glastonbury? Fant noen billetter til Stockholm, over 2000kr stykket, på skikkelig dårlige plasser, omtrent bak scenen :fnise: Skal jeg dra så skal jeg se dem :)

Skrevet

Hvem er oppvarmingsbandet på turneen egentlig? :flau:

X

Skrevet (endret)

http://www.ticketmaster.co.uk/search?tm_link=tm_homeA_header_search&user_input=&q=pearl+jam&search.x=0&search.y=0

Her er til ticketmaster i England. Har ikke vært innpå linkene for å sjekke men ser ut som Manchester og Island og Wright kanskje har. Ikke for dyrt heller :)

Gratulerer med brylupp. :) Amsterdam er fantastisk!

Takk, skal sjekke med en gang :)

Amsterdam er nydelig :rodmer:

F**n, de spiller på Isle of wight akkurat en fag jeg skal i bryllup :( også skulle jo Bruce Springsteen og Tom Petty også dit....typisk at det var samtidig :sjenert:

Endret av bobbi
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Unik mulighet:) Da har det oppstått en situasjon som gjør at jeg tilfeldigvis har to billetter ekstra til Pearl Jam i morgen.. Tenkte å høre her på forumet før jeg evt leggger ut på Finn..

Er det noen som ønsker å kjøpe billett, send meg en PM omgående:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...