Gå til innhold

Hvor ofte veier du deg?

Rannva

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Vi har ikke badevekt, så hvis jeg veier meg må det være hos noen andre. Veier meg kanskje to ganger i året...?

Har sluttet med sånnt! :D Vet ikke hva jeg veier, bare sånn cirka (vet hva jeg veide sist). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veier meg noen ganger i uka hjemme, men siden jeg har en sterk mistanke om at våre badevekter ikke er helt korrekte, veier jeg meg også når jeg er på besøk hos venner ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg sjelden jeg. Bare når jeg føler for det. Veide meg i går og ble overrasket da jeg har gått ned 4 kg denne måneden her. Men ikke så rart i mitt tilfelle.

Ellers er det greit å veie seg en gang i måneden eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å veie meg forlengst.

Sist jeg veide meg så klarte jeg faktisk ikke spise noe i det hele tatt den dagen :grine:

Synes "alltid" jeg har veid "mye". Har alltid vært litt kraftig, og har gått litt opp de par siste åra. Det verste er at før jeg gikk opp, så var jeg faktisk ikke så stor som jeg trodde,- men heller tilnærmet normalen. Så jeg vil gjerne ned til den vekta igjen en eller annen gang... Har vært litt slapp :oops:

Det var litt surrete sagt men....

Trene trene trene :briller:

Det er viktigere hvordan man føler seg og ser ut i speilet enn å se tallene på vekta i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg iallefall en gang i uken ......:( Og så kontroll sjekker jeg når jeg er hjemme hos mamma og de - for å se om den vekten viser det samme .......

:-? og det gjør den desverre ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nicoline

Jeg veier meg hver morgen, har lagt om kosten min og begynt å trimme daglig det siste året og synes det er kjempekjekt å følge den sakte men sikre veien tilbake til idealvekten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips:

hørte på radioen i går om en eller annen sportsfyr som må opp i vekt. Han skal spise kokosfett hver dag i et par uker! En mengde som tilsvarte 2000 kalorier ekstra for dagen. Vet ikke helt hvem som hadde gitt ham den dietten, men tror det var legen/helsepersonell. Så kanskje det er en sunn måte å gå opp i vekt på?

(Beklager at det er litt ufullstendig informasjon, men sport intereserer meg midt bak (!), så jeg fikk bare med meg slutten - når kokosfett kom inn i bildet ble det litt mer spennende)

:ler::ler: Takk for tipset!! :tommel: Skal sjekke litt rundt - det smaker jo sikkert ganske godt også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over det, har jeg en badevekt stående. Jeg veier meg kanskje annet hvert år. Kjenner jo om jeg legger på meg...

Men noen ganger veier besøkende seg, og samtlige påstår at de veier fem kilo mindre hos meg enn hjemme hos seg selv...

Da så... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Veier meg som regel hver morgen. Vet det ikke er så bra, men må gjennom det likevel. :-?

Har lagt inn forbud nå i jula, men over nyttår er det på'n igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt flere ganger om dagen :D (hehe, jeg "vant"!)

Så kan jeg velge om jeg vil feire at jeg veier litt mindre enn vanlig med en kake, eller om jeg vil trøstespise den samme kaka fordi jeg veier litt mer enn vanlig... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...