Gå til innhold

Når begynte dere å planlegge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal gifte meg 5. juli neste år. Det er over et år til, og jeg har begynt å planlegge. Vi har skrevet gjesteliste (ca...), planlagt kirke, festlokale, forlovere, bordkort, innbydelser, sanghefter, borddekorasjon, kjole, blomster, antrekk til brudgom, slør osv....

Har fått ting til bordkort o.l i posten allerede.

Har ikke BESTILLT kirke og festlokale enda - skal gjøre det straks. Skal gifte meg på et lite sted, så man trenger ikke å være kjempetidlig ute. Søstra mi giftet seg i fjor, og skulle bestille kirke et år i forveien. Hun fikk beskjed om å vente litt....

Når begynte dere å planlegge?

(Synes tiden går så sent, jeg...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi bestilte kirke og lokale et år i forveien (det må ma her). Kjole begynte jeg å tenke på i august (ca 10 mnd i forveien) siden jeg skulle få den sydd. Ellers så holder det nok med 6-7 mnd. Utover det så ble det ikke gjort noe før over jul i år (6 mnd i forvein), men jeg hadde tenkt litt ut hvordan jeg skulle ha ting.

Etter jul har tiden gått veldig fort!! Nå er det bare 40 dager igjen og en del gjennstår:)

Må bare advare mot at det er veldig enkelt å se seg lei på ting så det å velge ut alt lang tid i forveien er ikke alltid så lurt.

Skrevet

Jeg begynte planleggingen to uker etter forlovelsen. Og vi satte dato en uke etter. Vi har bestilt kirke, hotellrom til bryllupsnatten, lokale, ordnet med toastmaster, forlovere, kokk,etc. Kjolen har jeg også funnet. Saken er egentlig det at jeg har alltid hatt en drøm om hvordan bryllupet mitt skulle være og nå er det bare å få det i reality. Min kjære brydde seg ikke mye om planleggingen, men han har etterhvert begynt å vise interesse for det. På lik linjeg som dere så gifter vi oss ikke før til neste år (02.08.2003)og jeg synes også tiden går kjempe sakte. Tror ikke det skal bli noe problem med det å se seg lei. Jeg tar litt her og litt der. Og koser meg virkelig med det. icon_smile.gif Men det jeg tror er at man må ikke velge det første og beste man ser for da kan man nok angre litt senere. icon_smile.gif Kos deg med planleggingen julibrud2003 og alle andre vordende brudepar. icon_smile.gif

Skrevet

Vi begynte å planlegge 6 mnd i forveien. Det har gått trolig fort og nå er det bare ca 2 mnd igjen!! icon_smile.gif

Skrevet

Vi skal gifte oss 28.06.03 og har også begynt å planlegge endel ting... Skrevet gjesteliste(greit ifht budsjett osv), valgt kirke(skal booke den imorgen) og litt andre småting...

Vi har ikke "fastsatt" så mye enda, men vi snakker mye om/rundt det... Litt om farger, klær, forlovere, lokaler (som vi skal finne iløpet av juni), mat osv.. Det er utrolig spennende å se hvordan det dukker opp småting som man kan gå å kose-tenke på i flere dager icon_smile.gif

Vi har begynt tidlig fordi vi ikke har allverdens med penger, men vil gjøre det så flott vi kan uansett. Vi ser for oss at da er det greit og praktisk å ha endel tid til å finne ut av alt! Mellom fulltids studier og jobber er det ikke alltid at vi får tid til å sette oss ned å planlegge raskt!!

Har hørt at det beste er å begynne ca et år i forveien, men det er mange som begynner både før og etter!!

Vi synes det var greit å begynne nå!12

Skrevet

Vi begynte med planleggingen ca 6 mnd før. Var veldig mange tanker og ting som kom på plass med en gang, så tok vi en mnd "pause", synes det var viktig at vi tok oss tid til hverandre litt også, og ikke bare planlegging.

Og selv om vi har "dårlig" tid i forhold til mange her inne, så er det aller meste under kontroll, og det er 3 mnd og 3 dager igjen! icon_smile.gif(*hurra*!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi begynte å planlegge i januar og skal gifte oss i juni.

B.

Skrevet

Nesten to år før bryllupet!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg begynte 3 1/2 mnd før bryllupet vårt og det holdt mere enn nok. Jeg giftet meg på vinteren og da var det ikke noe rift om kirke eller selskapslokaler.

Skrevet

Me bestemte oss, og byrja planlegge 18.feb.2001.

Er framleis ikkje ferdig med planane!!

(Men har heller ikkje hatt hastverk, då!)

Har nytt heile planleggingstida, og gjer det framleis!!!

icon_wink.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...