Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at Q-tips IKKE er til å bruke i ørene, tvert imot farlig å bruke der :sjokkert: Har levd livet på en løgn !

Det anbefales ikke å stikke noe mindre enn albuen inn i øret, sånn på legemunne!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så lenge siden jeg lærte meg at samtlige betyr alle sammen :P

Hehe, det visste ikke jeg heller! Har alltid trodd at samtlige betyr noen.

Jeg har også alltid trodd at et par betyr noen. Er jo egentlig helt logisk at et par tilsvarer to :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare noen år siden jeg skjønte hvorfor Gaus, Roms og Brumun i TV-serien Brødrene Dal het det de gjorde =P Kom veldig plutselig på det alene i bilen også faktisk =P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det duket for msforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Er bare noen år siden jeg skjønte hvorfor Gaus, Roms og Brumun i TV-serien Brødrene Dal het det de gjorde =P Kom veldig plutselig på det alene i bilen også faktisk =P

Hvorfor heter de det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man setter sammen for- og etternavn får man norske stedsnavn - Gausdal, Romsdal og Brumunddal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man setter sammen for- og etternavn får man norske stedsnavn - Gausdal, Romsdal og Brumunddal.

Om jeg husker riktig, opplyses det en gang om at Roms har en hund som heter Møre - det var slik det gikk opp for meg! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker riktig, opplyses det en gang om at Roms har en hund som heter Møre - det var slik det gikk opp for meg! :fnise:

:skratte:

Åh, for en humor. :hoho:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har du onkelungene Mari (Maridalen i Oslo) og broren Joste (Jostedalen), fra Karl den Stores gamasjer. :fnise:

Endret av Minya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid trodd at et par betyr noen. Er jo egentlig helt logisk at et par tilsvarer to :sjenert:

samme her. :)

så har jo gått rundt å trodd noe annet når folk brukte ordet samtlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var godt voksen før jeg skjønte at hensikten med en badstue ikke var å bli tørr...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinkylita

Jeg var godt passert 20 da jeg endelig fikk det inn at den "gasse-på-fila" inn på motorveiene het aksellerasjonsfelt og ikke vaksinasjonsfelt...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd - jeg har fått flere aha-opplevelser av å lese den.. :popcorn:

Før jeg begynte på skolen lurte jeg veldig på hva dette "kattetre" var.. Eks: lærarn sto attme kattetre.(dialekt) Skjønte ikke hvorfor det var trær med katter i i klasserommet, men syntes det hørtes spennende ut. Ble vel litt skuffet da jeg startet på skolen og oppdaget kateteret.. :fnise:

Samboeren min sier "panster" om panseret på bilen..

Og da jeg var liten leste jeg "storesteabifen" på adresseavisen..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker for noen år siden at jeg aldri skjønte hvorfor så mange hadde kolontegn og stor D i slutten av meldinger og beskjeder. Skjønte ikke hvorfor det alltid sto kolon + D rundt omkring. Var det kode for noe? .. Plutselig gikk det opp for meg en vakker dag at om man snur litt på det så blir det jo en smily :D

Det tok lang tid.. :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mind. Blown.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Så plutselig skjønte du at Espen Eckbo og vokalisten ligna noe veldig på hverandre? :fnise:

Ante ikke hvem han var da jeg var lita, og har ikke sett noe til verken filmen eller bandet siden den gangen, før nå da :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...