kaprifolen Skrevet 19. juni 2012 #1941 Del Skrevet 19. juni 2012 Fant nettopp ut at Q-tips IKKE er til å bruke i ørene, tvert imot farlig å bruke der Har levd livet på en løgn ! Det anbefales ikke å stikke noe mindre enn albuen inn i øret, sånn på legemunne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2012 #1942 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg visste ikke at det er whiskey i Bailey's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 20. juni 2012 #1943 Del Skrevet 20. juni 2012 Min lenke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 20. juni 2012 #1944 Del Skrevet 20. juni 2012 Det er ikke så lenge siden jeg lærte meg at samtlige betyr alle sammen Hehe, det visste ikke jeg heller! Har alltid trodd at samtlige betyr noen. Jeg har også alltid trodd at et par betyr noen. Er jo egentlig helt logisk at et par tilsvarer to 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 20. juni 2012 #1945 Del Skrevet 20. juni 2012 Er bare noen år siden jeg skjønte hvorfor Gaus, Roms og Brumun i TV-serien Brødrene Dal het det de gjorde =P Kom veldig plutselig på det alene i bilen også faktisk =P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juni 2012 #1946 Del Skrevet 20. juni 2012 Hehe, det visste ikke jeg heller! Har alltid trodd at samtlige betyr noen. Da er det duket for msforståelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. juni 2012 #1947 Del Skrevet 20. juni 2012 brukte lang tid på å skjønne at TS betydde TråStarter 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. juni 2012 #1948 Del Skrevet 20. juni 2012 Er bare noen år siden jeg skjønte hvorfor Gaus, Roms og Brumun i TV-serien Brødrene Dal het det de gjorde =P Kom veldig plutselig på det alene i bilen også faktisk =P Hvorfor heter de det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thought-Fox Skrevet 20. juni 2012 #1949 Del Skrevet 20. juni 2012 Hvis man setter sammen for- og etternavn får man norske stedsnavn - Gausdal, Romsdal og Brumunddal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglen Skrevet 20. juni 2012 #1950 Del Skrevet 20. juni 2012 Hvis man setter sammen for- og etternavn får man norske stedsnavn - Gausdal, Romsdal og Brumunddal. Om jeg husker riktig, opplyses det en gang om at Roms har en hund som heter Møre - det var slik det gikk opp for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 20. juni 2012 #1951 Del Skrevet 20. juni 2012 Om jeg husker riktig, opplyses det en gang om at Roms har en hund som heter Møre - det var slik det gikk opp for meg! Åh, for en humor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 20. juni 2012 #1952 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Så har du onkelungene Mari (Maridalen i Oslo) og broren Joste (Jostedalen), fra Karl den Stores gamasjer. Endret 20. juni 2012 av Minya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justmyself Skrevet 20. juni 2012 #1953 Del Skrevet 20. juni 2012 Hehe, det visste ikke jeg heller! Har alltid trodd at samtlige betyr noen. Jeg har også alltid trodd at et par betyr noen. Er jo egentlig helt logisk at et par tilsvarer to samme her. så har jo gått rundt å trodd noe annet når folk brukte ordet samtlige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. juni 2012 #1954 Del Skrevet 23. juni 2012 Var godt voksen før jeg skjønte at hensikten med en badstue ikke var å bli tørr... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinkylita Skrevet 24. juni 2012 #1955 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg var godt passert 20 da jeg endelig fikk det inn at den "gasse-på-fila" inn på motorveiene het aksellerasjonsfelt og ikke vaksinasjonsfelt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loretta_85 Skrevet 24. juni 2012 #1956 Del Skrevet 24. juni 2012 Morsom tråd - jeg har fått flere aha-opplevelser av å lese den.. Før jeg begynte på skolen lurte jeg veldig på hva dette "kattetre" var.. Eks: lærarn sto attme kattetre.(dialekt) Skjønte ikke hvorfor det var trær med katter i i klasserommet, men syntes det hørtes spennende ut. Ble vel litt skuffet da jeg startet på skolen og oppdaget kateteret.. Samboeren min sier "panster" om panseret på bilen.. Og da jeg var liten leste jeg "storesteabifen" på adresseavisen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleus Skrevet 24. juni 2012 #1957 Del Skrevet 24. juni 2012 Husker for noen år siden at jeg aldri skjønte hvorfor så mange hadde kolontegn og stor D i slutten av meldinger og beskjeder. Skjønte ikke hvorfor det alltid sto kolon + D rundt omkring. Var det kode for noe? .. Plutselig gikk det opp for meg en vakker dag at om man snur litt på det så blir det jo en smily :D Det tok lang tid.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. juni 2012 #1958 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg var fylt 20 år og vell så det da jeg fant ut at byen ikke heter Moldø, men Molde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 25. juni 2012 #1959 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvis man setter sammen for- og etternavn får man norske stedsnavn - Gausdal, Romsdal og Brumunddal. Mind. Blown. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. juni 2012 #1960 Del Skrevet 27. juni 2012 Så plutselig skjønte du at Espen Eckbo og vokalisten ligna noe veldig på hverandre? Ante ikke hvem han var da jeg var lita, og har ikke sett noe til verken filmen eller bandet siden den gangen, før nå da :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå