Chloe- Skrevet 3. april 2012 #1761 Del Skrevet 3. april 2012 What? Heter det ikke overforsvømmelse? Oversvømmelse da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 3. april 2012 #1762 Del Skrevet 3. april 2012 Tok meg en stund før jeg skjønte at EU er litt teit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. april 2012 #1763 Del Skrevet 3. april 2012 Dere som ikke har skjønt det med kinderegget... i alle dager?!? Sitter litt sjokkert her jeg nå, og jeg husker de rosa og grønne plastboksene jeg også, og ikkeminst husker jeg hvor skuffa jeg var som liten over å få egg med grønn plomme Dere har vel ikke sett symbolikken i at den brune sjokoladen er "eggeskall" og den hvite er "eggehvite" heller da? Husker mormor pleide å kjøpe brune egg hos en lokal bonde, og det var alltid fleiping mellom meg og broren min om at vi fikk kokte kinderegg til frokost hos mormor. Men dei rosa/grøne egga inneheldt jo alltid dei beste tinga! Hugsar du ikkje alle dei fine tinga som var til å samle på, t.d dei fine skilpaddene? Dei låg alltid i dei rosa/grøne egga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 3. april 2012 #1764 Del Skrevet 3. april 2012 Men dei rosa/grøne egga inneheldt jo alltid dei beste tinga! Hugsar du ikkje alle dei fine tinga som var til å samle på, t.d dei fine skilpaddene? Dei låg alltid i dei rosa/grøne egga. Jeg hatet å få de samle-tingene, jeg ville bare ha bygge-ting. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. april 2012 #1765 Del Skrevet 3. april 2012 Samletingene var jo de kjedelige greiene. Det var jo byggingen som var gøy. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 3. april 2012 #1766 Del Skrevet 3. april 2012 Hø? *inn og se på Hoppetaujentas avatar* .....? AHAAAA! Nå ser jeg det! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 3. april 2012 #1767 Del Skrevet 3. april 2012 Det med kinderegget har ikke jeg tenkt på heller. Er vel en type ting som man bare ikke tenker nærmere over hehe Uansett, så var det jo litt artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 3. april 2012 #1768 Del Skrevet 3. april 2012 Hehe, jeg har fortsatt samletingene på loftet.. Skilpadder, flodhester med klær og krokodiller. Nå fikk jeg faktisk lyst til å ta de ned og se på dem igjen - gode minner! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglen Skrevet 3. april 2012 #1769 Del Skrevet 3. april 2012 På tale om kinderegg... Tok meg en stund å innse at det betyr "barne-egg". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. april 2012 #1770 Del Skrevet 3. april 2012 Nei, det var jo samletinga som var gøy! Me er tre sysken, og fekk alltid ei tre-pakke kinderegg på laurdagar, og så bytta me på kven som skulle få det rosa/grøne... *nostalgi* At det tyder "barne-egg" er jo eigentleg litt ekkelt, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 3. april 2012 #1771 Del Skrevet 3. april 2012 Hæ, sier Donkeyboy "EAGLE" i sangen?? Jeg som har rettet på alle rare ting folk har trodd det var (negro mest vanlig) og bare "nei han sier EGO"... Var så skråsikker også.. woops^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acaso Skrevet 8. april 2012 #1772 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg var vel rundt 15 år når jeg skjønte at en vekter ikke er en som løfter og bruker mye vekter, men at det er et yrke! Jaja.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. april 2012 #1773 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg var vel rundt 15 år når jeg skjønte at en vekter ikke er en som løfter og bruker mye vekter, men at det er et yrke! Jaja.. hehheee... men med den attituden de aller fleste vekterne har, så ser det ut som de tror at de er supersterke og løfter mye vekter huff, for en holdning på disse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alkasil Skrevet 8. april 2012 #1774 Del Skrevet 8. april 2012 Når jeg googler, ser jeg at dette har vært tema på tråder her før, men det handler jo om ting jeg har vært treig til å skjønne. Jeg og samboeren prata om at vi kan se inn i leiligheten til de over gata, hvorpå han sier "ja, du har vel aldri hatt gjenboere du?". Det gikk et lys opp for meg og jeg skjønner nå at når det står "ingen gjenboere" i boligannonser, så betyr det ikke at det er ingen som går igjen i boligen.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. april 2012 #1775 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg var 18-19 år da jeg forsto at ikke alle er født med delt drøvel. Det var litt av en a-ha-opplevelse for meg. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. april 2012 #1776 Del Skrevet 8. april 2012 Når jeg googler, ser jeg at dette har vært tema på tråder her før, men det handler jo om ting jeg har vært treig til å skjønne. Jeg og samboeren prata om at vi kan se inn i leiligheten til de over gata, hvorpå han sier "ja, du har vel aldri hatt gjenboere du?". Det gikk et lys opp for meg og jeg skjønner nå at når det står "ingen gjenboere" i boligannonser, så betyr det ikke at det er ingen som går igjen i boligen.. Ja jeg lurte også lenge på den. Måtte spørre samboeren min da vi var på boligjakt, for jeg syntes det var veldig merkelig at det skulle bo noen igjen i huset/leiligheten etter at man hadde kjøpt den, evt. at det ikke spøkte der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. april 2012 #1777 Del Skrevet 8. april 2012 Ja jeg lurte også lenge på den. Måtte spørre samboeren min da vi var på boligjakt, for jeg syntes det var veldig merkelig at det skulle bo noen igjen i huset/leiligheten etter at man hadde kjøpt den, evt. at det ikke spøkte der Hva betyr gjenboere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. april 2012 #1778 Del Skrevet 8. april 2012 Hva betyr gjenboere? hehee, jeg tenker også på spøkelser, men fant ut av meg selv at det ikke kan bety det. fordi ingen kan konstantere at det ikke er noen spøkelser i huset, for vi er alle forskjellige på hva vi merker av energier gjenboere betyr at ingen har innsyn til leiligheten. at den ligger usjenert til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 8. april 2012 #1779 Del Skrevet 8. april 2012 Det tok en stund før jeg koblet ikea-logoen, som er gul og blå, med at det er svensk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 8. april 2012 #1780 Del Skrevet 8. april 2012 Det med kindereggene har tydeligvis gjort inntrykk på meg: I natt drømte jeg at jeg kjøpte kinderegg, og ble kjempeglad fordi de hadde forskjellig farge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå