Mynona Skrevet 29. mars 2012 #1721 Del Skrevet 29. mars 2012 Dere med altinn; før de la om til altinn2, het kom alle forsendelser fra etatene i en boks som het altUT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1722 Del Skrevet 30. mars 2012 er ikke den sangen av hanne krogh? Hanne Krogh synger den jo på samme dialekt som Kråkevik, så jeg vil tro det er Kråkevik sin sang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 30. mars 2012 #1723 Del Skrevet 30. mars 2012 Nå fikk jeg et par a-haopplevelser med kan-skje og flode. Husker da jeg var 18 år og ble gjort oppmerksom på poenget i vitsen om de to tomatene som gikk over en vei. Den ene ble påkjørt, og så sa den andre come on, ketchup! Min store opplevelse gikk ut på at jeg forstod at ketchup også kan tolkes som catch up! Dettte var det første jeg tenkte på når jeg så tittelen på tråden! Ketchup/catch up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carino Skrevet 30. mars 2012 #1724 Del Skrevet 30. mars 2012 Har fram til nå (30 sekunder siden) trodd at min favorittprogram på radio med Atle Antonsen og Johan Golden het "Misjonen"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mars 2012 #1725 Del Skrevet 30. mars 2012 Har fram til nå (30 sekunder siden) trodd at min favorittprogram på radio med Atle Antonsen og Johan Golden het "Misjonen"..... Heter det ikke det - eller er det et annet program som er favoritten? Antonsen og Golden med nytt program 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 30. mars 2012 #1726 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor bruker avisene mullah krekar egentlig? Kan de ikke bare bruke navnet hans? Dette gjør at vi på en måte gir han status.. Nja, godt spørsmål, men jeg har intet svar. Litt som at folk har bestemt seg for å kalle kjendisene 'Lady Gaga' og 'Pippa(?)', det har på en måte bare blitt sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carino Skrevet 30. mars 2012 #1727 Del Skrevet 30. mars 2012 Heter det ikke det - eller er det et annet program som er favoritten? Antonsen og Golden med nytt program Beklager det! Hehe, ble så opphengt i at jeg hadde tatt feil, at jeg skrev feil.... Det heter Misjonen ja, men jeg har trodd at det heter "Visjonen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mars 2012 #1728 Del Skrevet 30. mars 2012 Beklager det! Hehe, ble så opphengt i at jeg hadde tatt feil, at jeg skrev feil.... Det heter Misjonen ja, men jeg har trodd at det heter "Visjonen" Da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. mars 2012 #1729 Del Skrevet 30. mars 2012 Det gikk akkurat opp for meg at den gule greia inni Kinderegg (med leken i) skal forestille eggeplommen Er det mulig å være så treg?! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. mars 2012 #1730 Del Skrevet 30. mars 2012 Hahaha, det har jeg aldri tenkt på. Alt man lærer av denne tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 30. mars 2012 #1731 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg føler meg ganske treig nå, skjønner ikke hva som har skjedd, men han slo opp med meg nå for et par timer siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. mars 2012 #1732 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg føler meg ganske treig nå, skjønner ikke hva som har skjedd, men han slo opp med meg nå for et par timer siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 30. mars 2012 #1733 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg føler meg ganske treig nå, skjønner ikke hva som har skjedd, men han slo opp med meg nå for et par timer siden.. Uff, så leit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dakia Skrevet 30. mars 2012 #1734 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Edit: om Dagsrevyen. Det tok imidlertid maaaaaange år før jeg skjønte at det var en "revy over dagens hendelser" og begrep hva navnet egentlig beskrev. Åh herregud!!! Jeg hadde tenkt å slenge meg med smartingene her jeg, og godte meg litt over egen intelligens. Menne... Da jeg var lita tenkte jeg at det var noe gammeldags (Var jo tross alt nrk som brukte det), fra da alt var matiné og revy, og sånne gamle ting.. Og siden har jeg vel ikke tenkt over det, før nå. Review....? Herregud!! Endret 30. mars 2012 av Dakia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 30. mars 2012 #1735 Del Skrevet 30. mars 2012 Takk for klemmene:) er fortsatt ganske forvirret, det kom helt ut av det blå egentlig. Jaja, god påske folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elibo Skrevet 30. mars 2012 #1736 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg har sunget: Her kommer dine armer små... det skulle visstnok være: Her kommer dine arme små..! (Julesang) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 30. mars 2012 #1737 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Grunnen til at folk her skriver navnet til Krekar forskjellig er vel at i muslimske land kommer etternavnet foran fornavnet når de skriver navnet sitt. Så noen har skrevet det på muslimsk måte, slik muslimene selv ville sagt/skrevet det, og noen har gjort om skrivemåten til vestlig. :-) Endret 30. mars 2012 av Rainbow81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 30. mars 2012 #1738 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg følte meg skikkelig dum en stund i dag når jeg var ute med typen og la om til sommerdekk på bilen. Jeg skulle jo være flink å begynne å løsne hjulmutterne på det ene hjulet, og det gikk jo så overraskende bra at når alle var løsnet så fortsatte jeg bare skru de ut, uten at bilen var støttet opp av jekken. Jeg tenkte jo ikke på at det var hjulet som holdt bilen oppe, så om jeg hadde skrudd det helt ut så hadde vi fått et lite problem med å få løfta opp bilen igjen.... (heldigvis stoppa typen meg før jeg rakk å skru ut hele greia da, litt lettere oppgitt var han riktignok ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. mars 2012 #1739 Del Skrevet 30. mars 2012 Det gikk akkurat opp for meg at den gule greia inni Kinderegg (med leken i) skal forestille eggeplommen Er det mulig å være så treg?! jeg er tydeligvis 5 timer og 30 minutter tregere i oppfattelsen enn deg men nå tenker jeg: aaaaaahhhhh herreguuuuuuud at det er mulig å være så dum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. mars 2012 #1740 Del Skrevet 31. mars 2012 jeg er tydeligvis 5 timer og 30 minutter tregere i oppfattelsen enn deg men nå tenker jeg: aaaaaahhhhh herreguuuuuuud at det er mulig å være så dum Det har jeg faktisk aldri tenkt på! Nå lærte jeg noe nytt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå