HedvigR Skrevet 29. mars 2012 #1701 Del Skrevet 29. mars 2012 At sangen "Klovnen" med Herborg Kråkevik er den samme melodien som blir brukt i Tre Nøtter til Askepott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 29. mars 2012 #1702 Del Skrevet 29. mars 2012 At sangen "Klovnen" med Herborg Kråkevik er den samme melodien som blir brukt i Tre Nøtter til Askepott er ikke den sangen av hanne krogh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 29. mars 2012 #1703 Del Skrevet 29. mars 2012 er ikke den sangen av hanne krogh? Det kan godt hende. Var usikkert på hvem som har den orginalt, men forbinder den mest med Herborg Kråkevik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1704 Del Skrevet 29. mars 2012 Det nettstedet altinn, er det Alt Inn det skal være, liksom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1705 Del Skrevet 29. mars 2012 Det nettstedet altinn, er det Alt Inn det skal være, liksom? Haha, det gikk opp for meg i går, når foreleser begynte å snakke om at han heller ville laget Alt Ut Men det er jo ikke så rart man tar feil, her sier iallefall alle allTINN, ikke AltINN. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1706 Del Skrevet 29. mars 2012 Haha, det gikk opp for meg i går, når foreleser begynte å snakke om at han heller ville laget Alt Ut Men det er jo ikke så rart man tar feil, her sier iallefall alle allTINN, ikke AltINN. Ja, jeg hører folk si det over alt, på tv også "al TINN", hehe er det en talefeil hos alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. mars 2012 #1707 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har alltid tenkt at det sto for alt-inn, men her om dagen leste jeg at det sto for alternativ innlevering. Har aldri tenkt at det kan være al-tinn, hva nå det skulle være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. mars 2012 #1708 Del Skrevet 29. mars 2012 Trodde for inntil ei uke siden at mulla Krekar faktisk het: "Mulla(h) Krekar". Påpekte at de hadde skrevet "mulla" med liten forbokstav på nyhetene... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosaleen Skrevet 29. mars 2012 #1709 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg trodde veldig lenge at Pakistan lå i Afrika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 29. mars 2012 #1710 Del Skrevet 29. mars 2012 Trodde for inntil ei uke siden at mulla Krekar faktisk het: "Mulla(h) Krekar". Påpekte at de hadde skrevet "mulla" med liten forbokstav på nyhetene... Huffda... Trodde det samme, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 29. mars 2012 #1711 Del Skrevet 29. mars 2012 Trodde for inntil ei uke siden at mulla Krekar faktisk het: "Mulla(h) Krekar". Påpekte at de hadde skrevet "mulla" med liten forbokstav på nyhetene... Heter han ikke det? Hva heter han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1712 Del Skrevet 29. mars 2012 Han heter Najmuddin Faraj Ahmad, mulla er en tittel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 29. mars 2012 #1713 Del Skrevet 29. mars 2012 Heter han ikke det? Hva heter han da? Faraj Ahmad Najmuddin Jeg hat ei venninne som fortsatt ikke har skjønt at NATO ikke er et land 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 29. mars 2012 #1714 Del Skrevet 29. mars 2012 Heter han ikke det? Hva heter han da? Najmuddin Faraj Ahmad (Mulla er en muslimsk prest som har studert Koranen og Hadith og er regnet som ekspert på religiøse spørsmål i islamsk religion). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 29. mars 2012 #1715 Del Skrevet 29. mars 2012 Han heter Najmuddin Faraj Ahmad, mulla er en tittel Hvor kommer "Krekar" fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 29. mars 2012 #1716 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvor kommer "Krekar" fra da? Haha, skulle akkurat spørre det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 29. mars 2012 #1717 Del Skrevet 29. mars 2012 Faraj Ahmad Najmuddin Jeg hat ei venninne som fortsatt ikke har skjønt at NATO ikke er et land Den har jeg opplevd. Har selv en venninne som er overbevist om at Russland er en verdensdel, og som fortsatt tror Liechtenstein og Kuwait er tysk for Luxembourg og Korea. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 29. mars 2012 #1718 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvor kommer "Krekar" fra da? Det betyr 'arbeider' på språket han snakker. En uformell betegnelse han har gitt seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plastaroma Skrevet 29. mars 2012 #1719 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Tror jeg må spørre igjen, tre svar med de samme navnene, bare stokket om for hver gang, så hva heter han egentlig? Jeg visste det var en tittel, men har aldri brydd meg med å finne ut hva han heter. Før nå. Endret 29. mars 2012 av Rød3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1720 Del Skrevet 29. mars 2012 Det betyr 'arbeider' på språket han snakker. En uformell betegnelse han har gitt seg selv. Hvorfor bruker avisene mullah krekar egentlig? Kan de ikke bare bruke navnet hans? Dette gjør at vi på en måte gir han status.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå