Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trodde det sang: "there must be some torroes in the atmosphere"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I reklamen for Gilette Venus barberhøvel trodde jeg de sang "i'm your penis, i'm your fire, your desire".. Etter å ha sunget dette høyt på jobb ble jeg korrigert, og vet nå at de synger "i'm your venus".

:sjenert:

:fnise: Minner meg om da venninnen min kom hjem og sa at vi bare måtte skaffe oss en sånn stjernepenis til vaniljesausen. Tok en stund før jeg faktisk skjønte at det var stjerneanis det var snakk om.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere Diddle? Jeg og venninnene mine trodde lenge at den het Dildo, så vi var kjempekry da vi i en alder av 11-12 år gikk på bokforetningen og skulle kjøpe Dildoting.

Jeg kom på at jeg husker at venninnen min spurte "kan du vise oss hvor dildoene står?".

Det verste er at vi vokste opp på et lite sted, så den samme damen står der den dag i dag, og husker oss. :ler:

Endret av Tullamore Dew
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musekatt
Husker dere Diddle? Jeg og venninnene mine trodde lenge at den het Dildo, så vi var kjempekry da vi i en alder av 11-12 år gikk på bokforetningen og skulle kjøpe Dildoting.

Jeg kom på at jeg husker at venninnen min spurte "kan du vise oss hvor dildoene står?".

Det verste er at vi vokste opp på et lite sted, så den samme damen står der den dag i dag, og husker oss. :ler:

Hahaha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahaaha den var herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakket med en venninne som fortalte at hun hadde vært på en fest hvor "en idiot hadde tatt med seg cola".

Jeg forsto ikke hvorfor det var så teit av han, det var jo hyggelig at noen tok meg selv litt brus på fest... :sjenert:

Skjønte ikkje den, eg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikkje den, eg? :klo:

"Cola" betyr kokain.

Edit: challenger kom meg visst i forkjøpet

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette var artig!

Jeg var overbevist om at de sang "you've got constipated" i C-bool-House baby (link under). Altså "du har forstoppelse".. Litt flaut husker jeg, da jeg og de ti andre jeg diskuterte med fant frem lyrics til denne sangen..

Men jeg kan vedde på at dere hører det samme som meg haha:P

Endret av Siriuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg tror en bjørnetjeneste betyr en STOOOR tjeneste. Og at krokodilletårer er ekte tårer pga sorg. Aner ikke hvordan jeg skal forklare ham at han tar feil da dette er noen av hans favorittuttrykk å bruke. :(

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kjæreste da jeg var 13/14 som ringte meg og fortalte at hun hadde sniffa pepper. Jeg trodde hun sniffa amfetamin og ble ganske opprørt.. Til jeg fant ut at det bare var krydderet :|

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glenfarclas

En kompis av meg tror en bjørnetjeneste betyr en STOOOR tjeneste. Og at krokodilletårer er ekte tårer pga sorg. Aner ikke hvordan jeg skal forklare ham at han tar feil da dette er noen av hans favorittuttrykk å bruke. :(

Haha! Vel, du gjør ham i alle fall en bjørnetjeneste ved å ikke påpeke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når månen er ny (nymåne) ligner den et gammeldags komma , - (altså buen på høyre side) ... den kommer - så bygger den opp til full - og nemånen minker over til den andre siden.

Når den er ny, så "stiger den" eller er påtagende, og kan sammenlignes med en p. Buen på månen krommer seg slik en p krommer seg. Etter at den har vært full, synker den, eller er avtakende. Og buen er lik buen i en a ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når månen er ny er den på høyre side, samme vei som y'en i "ny". Når den er på ne, så er den på venstre siden som E'en i "ne"

Da er det enkelt å skille ny fra ne når man ser på månen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når månen er ny er den på høyre side, samme vei som y'en i "ny". Når den er på ne, så er den på venstre siden som E'en i "ne"

Da er det enkelt å skille ny fra ne når man ser på månen.

Altså, hæ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nE og vEnstre

nY og høYre

Samme huskeregel som styrbord og høyre

Edit, det var kanskje ikke det hun mente. Men det funka som huskeregel det og.

Hun mente vel at buen i e'en er lik som buen på månen.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...