Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte rett og slett ikke hvordan andre brukere visste jeg var kvinne og ikke mann. Ikke har jeg nevnt det selv heller, så gikk alltid ut i fra at andre enten gjettet seg frem til det eller at de så åpenbare trekk i mine innlegg som skrek 'feminitet'.

Dette lurte jeg på heilt til i dag morges, når jeg for første gang leste informasjonen oppgitt under profilbildet mitt. :lete:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor feige folk egentlig er!

Har skjønt først nå hvorfor det er så greit å ha med seg en kompis eller en venn når man skal gjøre noe, som å dra på en hyttetur, begynne på en ny skole eller begynne på nye ting sammen, på byen sammen, osv. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor feige folk egentlig er!

Har skjønt først nå hvorfor det er så greit å ha med seg en kompis eller en venn når man skal gjøre noe, som å dra på en hyttetur, begynne på en ny skole eller begynne på nye ting sammen, på byen sammen, osv. :fnise:

Tilstår! Jeg er feig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men laget til ho hovudpersonen er jo Toros, så dei syng "there must be some Toros in the atmosphere". Og då er jo ikkje terrorists sååå langt unna :gjeiper: :fnise:

hehe kanskje det er der jeg har fått det fra! setningen gir uansett ikke mening med terrorists, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, når jeg tenker på det nå i etterkant, så er det jo kjempelogisk!

Men jeg tenkte jo ikke noe over de firkantene før :ler: Det var jo folk som kjørte opp løypene!

(Syntes forøvrig de var fryktelige greie de som sto opp grytidlig lørdag morgen etter et snøfall og lagde skiløype i skogen! Måtte jo ha brukt timesvis :sjenert: )

Apropo kvikklunsjen er inspirert av skispor.. Tok litt tid før jeg fikk med meg det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Apropo kvikklunsjen er inspirert av skispor.. Tok litt tid før jeg fikk med meg det.

Hadde jeg aldri gjettet. Trodde den var slik fordi den var lett å dele på tur. :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er den??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå :sjokkert: Er det SÅNN det er? Jeg trodde også at det bare var for å kunne dele den lett opp :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en venninne som fortalte at hun hadde vært på en fest hvor "en idiot hadde tatt med seg cola".

Jeg forsto ikke hvorfor det var så teit av han, det var jo hyggelig at noen tok meg selv litt brus på fest... :sjenert:

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og enkelte av oss andre skjønte det ikke før NÅ, jammen smalt det et lysglimt :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse snadder her. Jeg kommer ikke på noen egne i farta, men jeg leste en morsom en i et musikkforum. I Supper’s Ready av Genesis synger Peter Gabriel:

Can’t you feel our souls ignite

En innsender trodde lenge det var:

Can’t you feel assholes ignite

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Masse snadder her. Jeg kommer ikke på noen egne i farta, men jeg leste en morsom en i et musikkforum. I Supper’s Ready av Genesis synger Peter Gabriel:

Can’t you feel our souls ignite

En innsender trodde lenge det var:

Can’t you feel assholes ignite

:skratte: nå dør jeg av latter, rævhøl som gnistrer hahahahahahah

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde frem til i morges at det var mennesker som "kjørte opp" skisporene i skiløyper. Men på nyhetene brukte de en bil som gjorde dette! Blei jo helt satt ut, og gubben holdt på å dø

Nå lærte jeg noe nytt ... :overrasket:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I reklamen for Gilette Venus barberhøvel trodde jeg de sang "i'm your penis, i'm your fire, your desire".. Etter å ha sunget dette høyt på jobb ble jeg korrigert, og vet nå at de synger "i'm your venus".

:sjenert:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte her om dagen at de lysene som er oppå taxien er til noe annet enn pynt. :sjenert:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en venninne som fortalte at hun hadde vært på en fest hvor "en idiot hadde tatt med seg cola".

Jeg forsto ikke hvorfor det var så teit av han, det var jo hyggelig at noen tok meg selv litt brus på fest... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I reklamen for Gilette Venus barberhøvel trodde jeg de sang "i'm your penis, i'm your fire, your desire".. Etter å ha sunget dette høyt på jobb ble jeg korrigert, og vet nå at de synger "i'm your venus".

:sjenert:

Jeg likte din versjon mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eleda

trodde en laang periode at de sang:

"brr, its cold in here. there must be some terrorists in the atmosphere"

(for dere som lurte/ikke vet det, så sier de: brr, its cold in here. there must be some Clovers in the atmosphere")

... :)

Herregud, jeg har alltid trodd de synger "there must be some water in the atmosphere". Dette har jeg sunget mange ganger, er aldri noen som har rettet på meg :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

"Brr! It's cold in here" lyrics

I said...

Brr! It's cold in here I said there must be some Toros In the atmosphere

Brr! It's cold in here There must be some Toros In the atmosphere

http://www.metrolyrics.com/brr-its-cold-in-here-lyrics-bring-it-on.html

Haha! Jeg gikk lenge rundt og trodde det var "There must me some trouble in the atmosphere" Helt til en venninne rettet på meg, og jeg ble ganske flau :ler:

edit: Ooh, jeg kom på en sang til! Jeg skjønte plutselig her en dag at Coldplay sang "para - para - paradise". Jeg trodde det først var "para - para - paradox" :sjenert:

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...