Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hæ? Pervoer, haha, jeg trodde det var californication som i califorinsering av folk, at flere skal flytte til california osv.. right, jeg er teit haha.

Det var det jeg trodde og :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må jeg være anonym, for disse er drøy, synes jeg.

Jeg var 19 år gammel da jeg først fikk vite at jenter har et urinrør og at urinen ikke kommer ut gjennom skjeden. Det var min første kjæreste som fortalte meg om dette mens han holdt på å le seg i hjel for at jeg tydeligvis ikke hadde fulgt med i timen... 19 år!

Jeg hadde røyket fast i to måneder (og mente at jeg var avhengig) før min yngre søster fortalte meg at man må trekke NED i lungene, ikke bare blåse røyken rett ut igjen. Begynte å hoste som et helvete og la røyken på hylla for godt. Og jeg som trodde jeg var så avhengig og røyket 20 om dagen. Da var jeg også 19.

Er det muuulig... :skratte:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde røyket fast i to måneder (og mente at jeg var avhengig) før min yngre søster fortalte meg at man må trekke NED i lungene, ikke bare blåse røyken rett ut igjen. Begynte å hoste som et helvete og la røyken på hylla for godt. Og jeg som trodde jeg var så avhengig og røyket 20 om dagen. Da var jeg også 19.

Er det muuulig... :skratte:

En venninne av meg røyket i 3-4 år eller no sånt. Hun trakk heller aldri ned. Så dødsteit ut. Hun bare tok et trekk, lukket munnen, og pustet ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg røyket i 3-4 år eller no sånt. Hun trakk heller aldri ned. Så dødsteit ut. Hun bare tok et trekk, lukket munnen, og pustet ut igjen.

Så det er derfor jeg aldri klarte å begynne? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Pervoer, haha, jeg trodde det var californication som i califorinsering av folk, at flere skal flytte til california osv.. right, jeg er teit haha.

Jeg er visst dummest av alle her :sjenert: Hadde ingen mulighet til å forstå dette ordspillet siden jeg ikke ante at fornication var et ord :flau:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg er visst dummest av alle her :sjenert: Hadde ingen mulighet til å forstå dette ordspillet siden jeg ikke ante at fornication var et ord :flau:

Jeg tok den når jeg googla fornication nå nettopp. :fnise:

Ante heller ikke at det var et ord så vi er visst like dumme. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok den når jeg googla fornication nå nettopp. :fnise:

Ante heller ikke at det var et ord så vi er visst like dumme. :P

Åh, takk! (Ja, jeg tok den etter googling, altså :fnise:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mange voksne som ikke klarer å si "legitimasjon". Det går i "legimisjon" og lignende varianter. Hører det stadig vekk i jobbsammenheng.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mange voksne som ikke klarer å si "legitimasjon". Det går i "legimisjon" og lignende varianter. Hører det stadig vekk i jobbsammenheng.

legimitasjon er vanlig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges var sangen Californication med Red Hot Chili Peppers på radioen. Et kvarter senere gikk jeg rundt og nynnet på sangen, og så gikk det plutselig opp et lys for meg, tittelen på sangen (og TV-serien) består av California og fornication. Velkommen til 1999, som mannen sa. :sjenert:

Kan noen forklare? Jeg skjønner det virkelig ikke :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier legEtimasjon jeg:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare? Jeg skjønner det virkelig ikke :klo:

Fornication - sex/samleie, tradisjonelt brukt hvis to ugifte folk har seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

legimitasjon er vanlig å si.

Jaa, det stemmer. :) Jeg kom ikke på akkurat den varianten, men det er helt klart den mest brukte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornication - sex/samleie, tradisjonelt brukt hvis to ugifte folk har seg.

Hva har det med California og 1999 å gjøre da?

Føler meg skikkelig dum nå, men jeg tar den bare ikke :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med California og 1999 å gjøre da?

Føler meg skikkelig dum nå, men jeg tar den bare ikke :sjenert:

CaliFornication. Altså California + Fornicaton = Californication. Det er en sang som heter dette, og det er en tv-serie som heter dette.

1999- var vel bare en kommentar på at "hallo!! - har du ikke skjønt det før nå?!"

Må innrømme at jeg ikke har hørt på teksten på sangen, men det skal jeg jaggu gjøre neste gang jeg hører den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Må innrømme at jeg ikke har hørt på teksten på sangen, men det skal jeg jaggu gjøre neste gang jeg hører den :)

Eventuelt lese teksten på internett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan dele noe som skjedde med moren min for ikke så lenge siden. :gjeiper: Min bror hadde bedt henne om å kjøpe 95 blyfri for 70 kroner. Mamma, søt som hun er, dro da til butikken "Ark" og ba om å få 95 blyfri for 70 kroner. Det ble da en liten diskusjon mellom min mor og damen som jobbet der før min mor plutselig skjønte at han mente bensin, og ikke bly for blypenn. Jeg synes i hvert fall den var ganske festlig når jeg hørte den. :fnise:

Endret av Styrmann
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg kan dele noe som skjedde med moren min for ikke så lenge siden. :gjeiper: Min bror hadde bedt henne om å kjøpe 95 blyfri for 70 kroner. Mamma, søt som hun er, dro da til butikken "Ark" og ba om å få 95 blyfri for 70 kroner. Det ble da en liten diskusjon mellom min mor og damen som jobbet der før min mor plutselig skjønte at han mente bensin, og ikke bly for blypenn. Jeg synes i hvert fall den var ganske festlig når jeg hørte den. :fnise:

Haha, aww. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først i forrige uke, da jeg hørte "can you feel the love tonight" på radioen at jeg innså at teksten er "kings and vagabonds".. min tolkning "kings and vegetables" gir jo strengt tatt ikke mye mening...

:klaske:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...