spinnwild Skrevet 18. januar 2012 #1321 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) hææ? uttales det ikke sånn? Jeg kaller det det, jeg er jente på 20 ai-lainer? æi-læiner? Endret 18. januar 2012 av spinnwild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 18. januar 2012 #1322 Del Skrevet 18. januar 2012 hææ? uttales det ikke sånn? Jeg kaller det det, jeg er jente på 20 ai-lainer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #1323 Del Skrevet 18. januar 2012 ai-lainer om det uttales ai eller æi kommer jo an på hvilken engelsk dialekt man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 18. januar 2012 #1324 Del Skrevet 18. januar 2012 om det uttales ai eller æi kommer jo an på hvilken engelsk dialekt man har. Men d-en i "lænder" skal derimot ikke være der uansett. Jeg vet dessverre om flere som har putta inn den d-en, og jeg forstår ikke hvorfor. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #1325 Del Skrevet 18. januar 2012 Men d-en i "lænder" skal derimot ikke være der uansett. Jeg vet dessverre om flere som har putta inn den d-en, og jeg forstår ikke hvorfor. d-en? i eyeliner? Har aldri hørt noen si æilinder heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 18. januar 2012 #1326 Del Skrevet 18. januar 2012 d-en? i eyeliner? Har aldri hørt noen si æilinder heheh To av de som gjør/har gjort det finner du i første innlegget på denne siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kat_A Skrevet 18. januar 2012 #1327 Del Skrevet 18. januar 2012 Hadde passert over 20 år før det gikk opp for meg at blåklokkeviKUA ikke var en ku Eller som en venninne av meg sang i mange år...blåklokkebikuba... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1328 Del Skrevet 18. januar 2012 Før trodde jeg at når folk trente med KettleBell, så dreiv de bokstavlig talt og lempa på kubjeller.. Kunne jo hende, de gamle bjellene med metallsirkel var jo ganske tunge da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 19. januar 2012 #1329 Del Skrevet 19. januar 2012 Har en gammel en, gjelder en Yoplait-reklame som gikk for flere år siden. Både mannen min og søsteren min trodde at de sa "ro deg nå ned nå, glansvask" (sagt på trønderdialekt), mens det personen sa var "ro deg ned nå, Francois". Det trodde jeg fram til nå, hahaha! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1330 Del Skrevet 19. januar 2012 Har en gammel en, gjelder en Yoplait-reklame som gikk for flere år siden. Både mannen min og søsteren min trodde at de sa "ro deg nå ned nå, glansvask" (sagt på trønderdialekt), mens det personen sa var "ro deg ned nå, Francois". Det der har jeg hørt fra flere andre også, og jeg kan ikke begripe det. Hvordan får trøndere Francois til å høres ut som glansvask? Det ligner jo ikke i det hele tatt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1331 Del Skrevet 19. januar 2012 Det der har jeg hørt fra flere andre også, og jeg kan ikke begripe det. Hvordan får trøndere Francois til å høres ut som glansvask? Det ligner jo ikke i det hele tatt? Når jeg sier begge tingene høyt for meg selv, på trøndersk, så skjønner jeg at de har tatt feil... du må si det, eller få en trønder til å si det hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 19. januar 2012 #1332 Del Skrevet 19. januar 2012 Det der har jeg hørt fra flere andre også, og jeg kan ikke begripe det. Hvordan får trøndere Francois til å høres ut som glansvask? Det ligner jo ikke i det hele tatt? Hvis du snakker "brei" trøndersk så hører du det lett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 19. januar 2012 #1333 Del Skrevet 19. januar 2012 Prøvde å lytte, men jeg får det ikke til å bli glansvask, til tross for at jeg er skaptrønder :gjeiper: Den er morsom uansett da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. januar 2012 #1334 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg får det også til å bli glansvask. :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 19. januar 2012 #1335 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 19. januar 2012 #1336 Del Skrevet 19. januar 2012 Passer jo bedre med glansvask, hun heter jo ikke Francois! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 19. januar 2012 #1337 Del Skrevet 19. januar 2012 Høres ut som glansvask, ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. januar 2012 #1338 Del Skrevet 19. januar 2012 Har alltid hørt "Fransua" tidligere - men nå hører jeg bare glansvask jeg også! Og jeg er ikke trønder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 19. januar 2012 #1339 Del Skrevet 19. januar 2012 Har alltid hørt "Fransua" tidligere - men nå hører jeg bare glansvask jeg også! Og jeg er ikke trønder. Men hva med o'en da? Det er jo helt tydelig en o inni det ordet :gjeiper: Jeg kan strekke meg til glansoask, selv om jeg også tydelig hører f'en :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madeleinee Skrevet 19. januar 2012 #1340 Del Skrevet 19. januar 2012 Bryan Adams - Summer of 69. Jeg sang "Got my first real sex dream ...". Det ække det'n sier, vett! Jeg var vel ca. 20 da jeg fant ut det, the hard way. Måtte synge det ut høyt og tydelig på vorspiel først. Jeg hadde ikke engang lagt ordentlig merke til teksten, så jeg trodde for bare noen år tilbake at det faktisk var ""Got my first real sex dream ...". Men har vært så lat at jeg ikke har giddi å finne ut hva han egentlig synger, haha. Morsom tråd! Ser at det er mange som har hatt samme oppfatning om ting! Inkludert meg. Og det med Elkjøp har jeg ikke engang tenkt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå