Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kamerat forstod nå nylig at jenter napper brynene sine. Han trodde vi var født med fine bryn :fnise:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

at enkelte på kg er late selvopptatte bortskjemte folk som blir regelrett pottesur om du ikke serverer et svar som ts synes passer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke luft? :sjenert:

Hva bruker de da?

Herregud, jeg føler meg skikkelig dum av å lese denne tråden jeg.. Så mye jeg ikke vet som jeg tydeligvis burde visst:p

Lufta er "kruttet" i luftgevær. Som kule bruker man en bitteliten klump av bly. (Slike er veldig vanlige) Det har visst ikke kommet noe krav om å bytte ut disse kulene med stål osv enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde foresten at det het Seeking helikopter, pga de søkte etter personer, og sånn.. Men det heter visst Sea King.. :plystre:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg trodde foresten at det het Seeking helikopter, pga de søkte etter personer, og sånn.. Men det heter visst Sea King.. :plystre:

Er det sant? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sant? :sjokkert:

Ja, trodde du også at det het Seeking Helikopter? Da er vi to, i allefall... Det heter Sea King Helikopter.. Har trodd feil i sånn + - 12 år..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Ja, trodde du også at det het Seeking Helikopter? Da er vi to, i allefall... Det heter Sea King Helikopter.. Har trodd feil i sånn + - 12 år..

Haha! Jaja, lærer noe nytt hver dag tydeligvis ;) Har alltid trodd det het Seeking Helikopter. Av logiske grunner. Kanskje jeg tenker for logisk noen ganger. Etter å ha lest i denne tråden blir jeg mer sikker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg trodde Ila fengsel lå på Ila i Trondheim inntil et år siden..... :sjenert:

Nei, kretsfengeslet her hetter Tunga og så har du "pallen" på Verdaln.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kretsfengeslet her hetter Tunga og så har du "pallen" på Verdaln.

Ja, jeg fant fort ut av det. Husker jeg leste i adressa at lommemannen satt i Ila fengsel og da utbrøt jeg "Oi shit, lommemannen sitter rett borti her!!" da fikk jeg fort høre det! haha

I sommer så trodde jeg at Øya festivalen var på Øya i Trondheim også, og da bodde jeg på Øya... :sjenert:

Mulig jeg er litt i overkant ærlig nå, haha! Men er ikke så lett når man er "ny" i byen og ikke så kjent med festivaler og slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 20 år og visste ikke før igår at tegnefilmen Anastasia er en sann historie :sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele filmen er ikke en sann historie. Revulusjonen og at tsar-familien ble drept, stemmer. Men hele Rasputin og magi osv er bare tegnefilmen... Levningene etter Anastasia er identifisert.

http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Duchess_Anastasia_Nikolaevna_of_Russia

Filmen er som mange andre tegnefilmer; den tar utgangspunkt i en sann historie, og forandrer den helt... Du vil ikke vite hvordan historien om Pocahontas egentlig er, for å si det sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år og visste ikke før igår at tegnefilmen Anastasia er en sann historie :sjokkert:

Det er ikke en sann historie. Det var en myte, de fant anastasia drept et stykke unna resten av familien sin...

Jeg skulle ønske den var sann :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venn av meg lo så det skrallet i veggene da det (for lenge siden) på nyhetene ble sagt at det var brutt ut full krig mellom "Hutuene og Tutuene" et sted i Afrika. Han trodde de bare oppfant tullenavn på direkten... :fnise:

---

...men ellers så er det noe jeg ikke skjønner: når man sitter i frisørstolen og får krøllspenner i håret og skal ha noe som kalles for "permanent"; hvorfor varer krøllene så kort da? :klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg lo så det skrallet i veggene da det (for lenge siden) på nyhetene ble sagt at det var brutt ut full krig mellom "Hutuene og Tutuene" et sted i Afrika. Han trodde de bare oppfant tullenavn på direkten... :fnise:

Det er jo Hutuene og Tutsiene! Noe jeg synes er enda bedre :fnise: (Altså, ikke historiemessig, bare navnmessig, så det er sagt.)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Ila fengsel lå på Ila i Trondheim inntil et år siden..... :sjenert:

Men Frigangshjemmet er på Ila da...

:opplyser: Det heter i Ila i Trondheim. Ikke .:)

Noe mange av byens eiendomsmeglere heller ikke har fått med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Det heter i Ila i Trondheim. Ikke .:)

Noe mange av byens eiendomsmeglere heller ikke har fått med seg...

Hehe, det skal jeg huske på ;) Aldri hørt noe sagt i Ila før jeg. Men skal fra nå begynne å rette alle som sier feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...