Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor det heter BLU RAY og ikke BLUE RAY, i mitt hode er det en E som mangler der altså :fnise:

Jeg trodde det het blue ray.. og at derfor var dvd koverene blå..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg trodde det het blue ray.. og at derfor var dvd koverene blå..

Ja, enda en grunn til at jeg trodde det var BLUE, alle de coverene er jo blå, uten unntak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både mandariner og klementiner,men vi inporterer ikke mandariner lengre.Vi har bare klemntiner.Hvorfor vi ikke får mandariner lengre,husker jeg ikke....

Fordi det ble for mange steiner i dem for oss nordmenn:) Klementiner har ingen eller i hvert fall færre steiner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLU-RAY Jeg har uoffisielt hørt at BLU sto for Blue Laser Ultracompact, Ultradensity ellernoe sånt. Men det var lenge siden.

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mye på radio, og nå kom Donkeyboy med City Boy på igjen. Har hele tiden trodd den var veldig politisk ukorrekt siden de synger "underneath my skin there's a negro".

Jeg måtte google det nå, for jeg syntes jo det var litt merkelig å synge om at man har en neger under huden. Og så er det jo egentlig "underneath my skin there's an eagle". Åååja.

Haha, jeg og. Syntes jo det var et pussig ordvalg i 2011. På YouTube foreslås også beagle, Smeagol, nipple, weirdo, hero, amigo, ja i det hele tatt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var vel tenåring før jeg skjønte at "detektiv" IKKE skulle uttales som "dekkdekktiv".. :fnise:

Og pikkstol (pistol)... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mye på radio, og nå kom Donkeyboy med City Boy på igjen. Har hele tiden trodd den var veldig politisk ukorrekt siden de synger "underneath my skin there's a negro".

Jeg måtte google det nå, for jeg syntes jo det var litt merkelig å synge om at man har en neger under huden. Og så er det jo egentlig "underneath my skin there's an eagle". Åååja.

EAGLE?! Alltid trodd det var, "underneath my skin thers an emo", men hadde vært litt for dumt... :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EAGLE?! Alltid trodd det var, "underneath my skin thers an emo", men hadde vært litt for dumt... :klo:

Nå begynner han å få plass til farlig mye under huden sin, synes jeg? En ørn, en emo, en nymfo, og halvparten av varekatalogen på Clas Ohlsson? :fnise:

Endret av Pingting
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ei venninne i 30-åra som ennå sier Foreniger (Fåreeeniger, altså) til bandet Foreigner (Uttales jo: Fåreinør), og ailænder til eyeliner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner han å få plass til farlig mye under huden sin, synes jeg? En ørn, en emo, en nymfo, og halvparten av varekatalogen på Clas Ohlsson? :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kom på noe som er ganske teit.

Blant annet på sånne tuber med hjemmehårfarge så er det jo sånn at man skal bruke korken til å stikke hull på tuben.Dette skjønte ikke jeg før en eller annen påpekte at det var jo bare å bruke den.

Og der stod jeg og prøvde å klippe tuppen av,finne andre spisse ting for å få hull på den også var det altså så enkelt :klaske:

Har du aldri spist tubepålegg? Er jo helt samme prinsippet!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HERREGUD som det irriterer meg at folk tror grevinnen er blind. Nesten så jeg vurderer å sette himmel og jord i bevegelse for å komme i kontakt med NOEN som har tilknytning til produksjonen av denne (selv om de sikkert er døde, hele gjengen).

Hun er da ikke blind! Hun spaserer ned trappen, ser rundt omkring og skåler med "gjestene". Tolker det sånn at gjestene er døde, men tradisjon er tradisjon og grevinnen har juleselskapet sitt uansett.

GAH!

Akkurat!! Hun er et rutinemenneske, og selv om vennene faller fra, så SKAL det være "Same procedure as EVERY YEAR"....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Felen har flere strenger en fiolinen, ja!:)

Litt usikker på om samme forskjellen gjelder for "fiddle" og "violin" i resten av verdenen...

Fiolin og fele er AKKURAT det samme. "Fele" er bare et kallenavn for fiolin. Det er ingen fysiske forskjeller. Samme med fiddle og violin.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner egentlig ikke hva det er som er det store med Sex and the City. Har sett alle episodene siden jeg fikk samleboksen, og begge filmene, og det er jo litt underholdning. Samtidig er de jo i en helt annen verden der de velter seg i penger, luksus, luksusproblemer, goder, og det meste. Tror enda ikke jeg har kunne identifisere meg med noen av dem, egentlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kom nettopp på en venninnes bestemor som konsekvent sier "Dåktor Pill" for Dr. Phil, og Disco-veri Med trykk på første i'en istedenfor o'en i Discovery. Herlig altså! :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Kom nettopp på en venninnes bestemor som konsekvent sier "Dåktor Pill" for Dr. Phil, og Disco-veri Med trykk på første i'en istedenfor o'en i Discovery. Herlig altså! :fnise:

Bestemora mi er ikke så god på engelsk, så det kommer mange morsomme ord fra hu. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...