Xaphan Skrevet 27. desember 2011 #721 Del Skrevet 27. desember 2011 I sangen We speak no americano, (papa americano) trodde en venn av meg at de sang: "Vi padler i en kano." Jeg syns dette var så morsomt at jeg har begynt å synge "vi padler i en kano" hver gang jeg hører sangen. Har fått noen venner hekta også, og det sprer seg fort, så når jeg var på fest her om dagen og sangen kom på satt sikkert femten mennesker og sang "vi padler i en kano!" mens de danset med padlebevegelser, hehe 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. desember 2011 #722 Del Skrevet 27. desember 2011 Var 19 da jeg skjønte ketchup-vitsen. Var så stolt da jeg skulle fortelle kjæresten min om denne fantastiske oppdagelsen jeg hadde gjort. Han bare så dumt på meg Blir ikke akkurat bedre av at engelsk er morsmålet mitt... Det er stadig vekk ord og uttrykk jeg ikke skjønner, men som jeg er alt for sjenert til å spørre om. Kommer selvfølgelig ikke på noen nå, men har ihvertfall lært litt av hvert i denne tråden. Apropos navn, så kan jeg informere om at Aud er en dame, mens Audun er en mann. Det er ihvertfall ikke lett å skjønne sånn helt på egenhånd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2011 #723 Del Skrevet 27. desember 2011 Apropos navn, så kan jeg informere om at Aud er en dame, mens Audun er en mann. Det er ihvertfall ikke lett å skjønne sånn helt på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. desember 2011 #724 Del Skrevet 27. desember 2011 Trodde virkelig Dagmar var et guttenavn, jeg... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2011 #725 Del Skrevet 27. desember 2011 Audun kan faktisk vera jentenamn og. Ikkje lett det her 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. desember 2011 #726 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg skjønte først nå at Dagmar er jentenavn.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2011 #727 Del Skrevet 27. desember 2011 Eg ser ikkje korleis det kunne ha vore eit gutenamn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 27. desember 2011 #728 Del Skrevet 27. desember 2011 Trodde virkelig Dagmar var et guttenavn, jeg... me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 27. desember 2011 #729 Del Skrevet 27. desember 2011 Eg ser ikkje korleis det kunne ha vore eit gutenamn? Dag er eit gutenamn. Og endinga mar er brukt i f.eks. Ingmar som er eit gutenamn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 27. desember 2011 #730 Del Skrevet 27. desember 2011 Trodde virkelig Dagmar var et guttenavn, jeg... Jeg også. Mamma og pappa fikk sjokk når jeg sa det. Jeg kjenner ingen som heter det, og det er i hvertfall et av de mest maskuline jentenavnene jeg har hørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 27. desember 2011 #731 Del Skrevet 27. desember 2011 Audun kan faktisk vera jentenamn og. Ikkje lett det her Eg trudde deg eigentleg ikkje, men etter å ha sjekka ssb så ser eg at du har rett. Det er 13 damer i Noreg som heiter Audun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #732 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg kjenner ei tøff ung dame som heter Dagmar! Jeg synes litt synd på henne etter all denne hetsen :gjeiper: Jeg trodde at Danmark var en øy da jeg var liten. Da vi lærte om Norden var Tyskland på mystifystisk vis borte fra kartet vi brukte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #733 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg kjenner også ei flott Dagmar, og hun er alt anna enn guttete, eller gutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2011 #734 Del Skrevet 27. desember 2011 Dag er eit gutenamn. Og endinga mar er brukt i f.eks. Ingmar som er eit gutenamn. Jo, du har kanskje rett i det. Eg har berre aldri tenkt på Dagmar som gutenamn, så difor høyrast det unaturleg ut. Det er jo mange gutenamn som har kvinne-versjonar. Det går jo t.d an å heite Dagny og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille pinnsvin Skrevet 27. desember 2011 #735 Del Skrevet 27. desember 2011 er dagmar ett jentenavn!? har vært heeelt sikker på at det var ett guttenavn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #736 Del Skrevet 27. desember 2011 Nok avsporing nå, la Dagmar ligge. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. desember 2011 #737 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har nettopp lært at det heter "hjulvisp" ikke "julevisp" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. desember 2011 #738 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har nettopp lært at det heter "hjulvisp" ikke "julevisp" det var vel ikke av belladonna du lærte det av vel? ..jeg tror foresten du ikke trenger å være flau over at du skrev det feil helt til nå.... jeg vettke hva det er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 27. desember 2011 #739 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har trodd, helt frem til i går, at det heter Karlsonvogna, og ikke karlsvogna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. desember 2011 #740 Del Skrevet 27. desember 2011 det var vel ikke av belladonna du lærte det av vel? ..jeg tror foresten du ikke trenger å være flau over at du skrev det feil helt til nå.... jeg vettke hva det er jeg Nei, det var ikke det Jeg så det på prislappen i butikken, og så ble jeg ganske flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå