Rainbow Skrevet 12. desember 2013 #3261 Del Skrevet 12. desember 2013 Er det ikke "de gir meg sild hver eneste dag"??😱 Jo..versjonen over var jo det hun trodde det var! :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 12. desember 2013 #3262 Del Skrevet 12. desember 2013 Er det ikke "de gir meg sild hver eneste dag"??😱 jo det var ganske mye feil med min versjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 12. desember 2013 #3263 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Jeg og tar sjansen på å legge gaven under treet. Satser på nissen min har tatt hensyn til at det sto "familievennlig" som eget punkt under ønskelista. Nvm. Havnet på feil plass Endret 12. desember 2013 av KristineS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 12. desember 2013 #3264 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg og tar sjansen på å legge gaven under treet. Satser på nissen min har tatt hensyn til at det sto "familievennlig" som eget punkt under ønskelista. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 12. desember 2013 #3265 Del Skrevet 12. desember 2013 Hmmm Oops. Her hadde jeg både diskusjon og kvinneguiden oppe samtidig gitt. Og da havna det på helt feil plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 12. desember 2013 #3266 Del Skrevet 12. desember 2013 Oops. Her hadde jeg både diskusjon og kvinneguiden oppe samtidig gitt. Og da havna det på helt feil plass Er du min SS mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Intro Skrevet 12. desember 2013 #3267 Del Skrevet 12. desember 2013 jo det var ganske mye feil med min versjon Åja! Da kan vi si sånn at det at jeg ikke skjønte at det var din feilversjon..var dét jeg brukte lang tid å skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 12. desember 2013 #3268 Del Skrevet 12. desember 2013 Åja! Da kan vi si sånn at det at jeg ikke skjønte at det var din feilversjon..var dét jeg brukte lang tid å skjønne Hehe, sklir rett inn i denne tråden det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. desember 2013 #3269 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har leeeenge lurt på hvordan folk får til å linke til et spesifikt innlegg i en tråd. Ikke bare til den siden de mener. Og i går så jeg plutselig den derre dingsen på høyre side! (har ikke testet da, men den heter jo link til innlegg xxx, så da må det jo være den) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria12345 Skrevet 13. desember 2013 #3270 Del Skrevet 13. desember 2013 Selv skjønte jeg ikke hva Tigerstaden er for noe før det gikk opp for meg at "aha, OSLO!! PGA tigeren forran OSLO S!!" Joda, jeg har vært i Oslo flere ganger enn noen av mine venner, og likevel tok det såpass lang tid, ikke turte jeg å spørre noen heller Også har jeg ikke tenkt over Ole Brum kenguruene før nå, altså Kanga and Roo, hallo, Kangaroo hehe. Det med tigerstaden skjønte jeg ikke før nå, men har heller aldri sett eller hørt om den ''oslo tigeren'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. desember 2013 #3271 Del Skrevet 13. desember 2013 Det med tigerstaden skjønte jeg ikke før nå, men har heller aldri sett eller hørt om den ''oslo tigeren'' Den tigerstatuen er av nyere dato, begrepet "Tigerstaden" er eldgammelt - beskriver hvordan "storbyen" nådeløst "river deg i filler"... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. desember 2013 #3272 Del Skrevet 13. desember 2013 Mattilsynet vil forby flere hunderaser Jeg leste dette flere ganger, og spurte meg selv: er det virkelig for mange hunderaser i Norge nå? Så slo det meg at "flere" kan bety "mer enn én", også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 13. desember 2013 #3273 Del Skrevet 13. desember 2013 Mattilsynet vil forby flere hunderaser Jeg leste dette flere ganger, og spurte meg selv: er det virkelig for mange hunderaser i Norge nå? Så slo det meg at "flere" kan bety "mer enn én", også. Thanks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 17. desember 2013 #3274 Del Skrevet 17. desember 2013 Thanks... Tipper en del her inne har vært trege til å forstå nicket ditt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erica❤ Skrevet 4. januar 2014 #3275 Del Skrevet 4. januar 2014 Når jeg var mindre sang jeg alfabetsangen sånn: a b c d e f g h i j k lemenope.. Skjønte ikke helt hvem bokstav lemenope var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. januar 2014 #3276 Del Skrevet 4. januar 2014 Når jeg var mindre sang jeg alfabetsangen sånn: a b c d e f g h i j k lemenope.. Skjønte ikke helt hvem bokstav lemenope var. Barna mine synger ...i j k elle melle p q r... og jeg blir rettet på når jeg sier "feil". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 4. januar 2014 #3277 Del Skrevet 4. januar 2014 Alta og Malta har til den dag i dag forvirret meg. For ca to års tid siden forstod jeg virkelig ikke hvorfor en person skrøt slik av en ferie til Malta, og dummet meg ut med å dra en spøk om reinsdyr da, ja. Da jeg var yngre blandet jeg også Afrika/Amerika... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. januar 2014 #3278 Del Skrevet 5. januar 2014 Barna mine synger ...i j k elle melle p q r... og jeg blir rettet på når jeg sier "feil". Mitt barn også Hu er bare tre år da, så hu er ikke så "treg med å skjønne" det ennå, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 5. januar 2014 #3279 Del Skrevet 5. januar 2014 Gikk akkurat opp for meg at Tom Hilde og Tor Milde er to forskjellige personer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. januar 2014 #3280 Del Skrevet 5. januar 2014 Gikk akkurat opp for meg at Tom Hilde og Tor Milde er to forskjellige personer... Og at Tom Hilde ikke er søstra til Arne Beate! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå