Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og tar sjansen på å legge gaven under treet. Satser på nissen min har tatt hensyn til at det sto "familievennlig" som eget punkt under ønskelista.

Nvm. Havnet på feil plass :P

Endret av KristineS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tar sjansen på å legge gaven under treet. Satser på nissen min har tatt hensyn til at det sto "familievennlig" som eget punkt under ønskelista.

Hmmm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops. Her hadde jeg både diskusjon og kvinneguiden oppe samtidig gitt. Og da havna det på helt feil plass :P

Er du min SS mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo ;) det var ganske mye feil med min versjon ;)

Åja! Da kan vi si sånn at det at jeg ikke skjønte at det var din feilversjon..var dét jeg brukte lang tid å skjønne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Åja! Da kan vi si sånn at det at jeg ikke skjønte at det var din feilversjon..var dét jeg brukte lang tid å skjønne ;)

Hehe, sklir rett inn i denne tråden det da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leeeenge lurt på hvordan folk får til å linke til et spesifikt innlegg i en tråd. Ikke bare til den siden de mener. Og i går så jeg plutselig den derre dingsen på høyre side!

(har ikke testet da, men den heter jo link til innlegg xxx, så da må det jo være den)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv skjønte jeg ikke hva Tigerstaden er for noe før det gikk opp for meg at "aha, OSLO!! PGA tigeren forran OSLO S!!" Joda, jeg har vært i Oslo flere ganger enn noen av mine venner, og likevel tok det såpass lang tid, ikke turte jeg å spørre noen heller :sjenert:

Også har jeg ikke tenkt over Ole Brum kenguruene før nå, altså Kanga and Roo, hallo, Kangaroo hehe.

Det med tigerstaden skjønte jeg ikke før nå, men har heller aldri sett eller hørt om den ''oslo tigeren'' :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med tigerstaden skjønte jeg ikke før nå, men har heller aldri sett eller hørt om den ''oslo tigeren'' :P

Den tigerstatuen er av nyere dato, begrepet "Tigerstaden" er eldgammelt - beskriver hvordan "storbyen" nådeløst "river deg i filler"...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Når jeg var mindre sang jeg alfabetsangen sånn: a b c d e f g h i j k lemenope.. Skjønte ikke helt hvem bokstav lemenope var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var mindre sang jeg alfabetsangen sånn: a b c d e f g h i j k lemenope.. Skjønte ikke helt hvem bokstav lemenope var.

Barna mine synger ...i j k elle melle p q r... og jeg blir rettet på når jeg sier "feil".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alta og Malta har til den dag i dag forvirret meg. For ca to års tid siden forstod jeg virkelig ikke hvorfor en person skrøt slik av en ferie til Malta, og dummet meg ut med å dra en spøk om reinsdyr da, ja.

Da jeg var yngre blandet jeg også Afrika/Amerika...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine synger ...i j k elle melle p q r... og jeg blir rettet på når jeg sier "feil".

Mitt barn også ;)

Hu er bare tre år da, så hu er ikke så "treg med å skjønne" det ennå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk akkurat opp for meg at Tom Hilde og Tor Milde er to forskjellige personer...

Og at Tom Hilde ikke er søstra til Arne Beate!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...