LittleJ Skrevet 10. juli 2013 #3061 Del Skrevet 10. juli 2013 Oprah har et produksjonsselskap som heter Harpo. Nå skjønte jeg plutselig at det er Oprah baklengs. Så enkelt, men all så vanskelig å få med seg Dette tviler jeg meget sterkt på at særlig mange her til lands vet om/har lagt merke til Doh Han som var med på 5 Kjappe på P4 i dag skulle nok ønske han visste det da spørsmålet var hva som var bakgrunnen for navnen på Oprah's produksjonsselskap! Måtte smile litt i bilen da iom. at jeg leste det her i går =P 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 10. juli 2013 #3062 Del Skrevet 10. juli 2013 Han som var med på 5 Kjappe på P4 i dag skulle nok ønske han visste det da spørsmålet var hva som var bakgrunnen for navnen på Oprah's produksjonsselskap! Måtte smile litt i bilen da iom. at jeg leste det her i går =P Nå var kanskje vi ute tidlig med kabeltv, eller jeg er over snittet detaljorientert, men det la jeg merke til da jeg var 8-10 år.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 10. juli 2013 #3063 Del Skrevet 10. juli 2013 Nylig hørte jeg at sånne små spenner, som jeg ikke vet hva heter for alle kaller det forskjellig... fliseklemmer og masse annet rart, skal tas i håret med den bølgete siden INN mot hodebunnen, for da sitter de bedre.. o_O 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. juli 2013 #3064 Del Skrevet 10. juli 2013 Nylig hørte jeg at sånne små spenner, som jeg ikke vet hva heter for alle kaller det forskjellig... fliseklemmer og masse annet rart, skal tas i håret med den bølgete siden INN mot hodebunnen, for da sitter de bedre.. o_O 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prille Skrevet 10. juli 2013 #3065 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg beklaget meg til mamma over at så mange tror på spøkelser og døde som går igjen, og at så mange eiendomsmeglere reklamerer med "ingen gjenboere" i annonsene på Finn.no 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 10. juli 2013 #3066 Del Skrevet 10. juli 2013 når jeg var rundt 10 år så var jeg på besøk hos familien, så var det seint på kvelden og jeg var veldig mørkeredd, så skulle vi se en film, og kusinen min foreslår Hellbillies, og jeg svarer "Nei! Da får jeg mareritt", hadde aldri hørt om Hellbillies, og coveret til denne konsertfilmen som jeg trodde var en skrekkfilm var veldig mørk, haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 11. juli 2013 #3067 Del Skrevet 11. juli 2013 Herregud. Will Smith, Willow Smith Jada Smith, Jaden Smith 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 11. juli 2013 #3068 Del Skrevet 11. juli 2013 Nylig hørte jeg at sånne små spenner, som jeg ikke vet hva heter for alle kaller det forskjellig... fliseklemmer og masse annet rart, skal tas i håret med den bølgete siden INN mot hodebunnen, for da sitter de bedre.. o_O Seriøst? Haha. Da har jeg lært noe nytt idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. juli 2013 #3069 Del Skrevet 11. juli 2013 Nå var kanskje vi ute tidlig med kabeltv, eller jeg er over snittet detaljorientert, men det la jeg merke til da jeg var 8-10 år.. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 11. juli 2013 #3070 Del Skrevet 11. juli 2013 Ikke mine egne - men mange fine misforståtte sangtekster her http://www.aftenposten.no/kultur/Disse-latene-synger-vi-oftest-feil-7253331.html#.Ud8C-T7h5co Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 14. juli 2013 #3071 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg trodde filmen "Historien om pi" handlet om historien bak tallet 3,14. Alle sa den var så bra, men jeg syntes det hørtes ut som en skikkelig kjedelig film kun for mattenerder! Jeg fant ut noen måneder senere at det handlet om en løve (eller hva det nå var, har ikke sett den enda). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2013 #3072 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg trodde filmen "Historien om pi" handlet om historien bak tallet 3,14. Alle sa den var så bra, men jeg syntes det hørtes ut som en skikkelig kjedelig film kun for mattenerder! Jeg fant ut noen måneder senere at det handlet om en løve (eller hva det nå var, har ikke sett den enda). Den handler om en gutt som kalles for Pi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 14. juli 2013 #3073 Del Skrevet 14. juli 2013 Den handler om en gutt som kalles for Pi. Haha, åja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juli 2013 #3074 Del Skrevet 14. juli 2013 Men der er med en tiger i sånn ca hele filmen også altså. Så du var ikke helt på jordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. juli 2013 #3075 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg fant ut i fjor at ender flyr. Og faktisk, haha, dette er litt flaut å innrømme, men tidligere i år fant jeg ut at vi har 5 fingre på hver hånd, og ikke 6! Jeg visste det jo sånn egentlig, men jeg har ikke tenkt over det på mange år, og av en eller annen grunn hadde jeg fått en teori om at tommelen var den 6. fingeren på hånda. Fikk litt sjokk kan man si! Har også hele livet sagt hvis jeg har fått noe i vranga, at jeg fikk maten i feil hals. Plutselig innså jeg at vi har jo bare en hals! Har også i en alder av snart 22 endelig lært meg forskjell på høyre og venstre! Er MASSE jeg har vært treg med å skjønne. Ikke rart at russenavnet mitt ble "Lost in space"! Det er jo ikke SÅ rart at man sier "feil hals" Det er riktignok ikke mer enn EN hals, men det er jo to "veier": Pusterøret og spiserøret.... Så vi burde vel kanskje begyne å si at vi fikk maten i feil rør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. juli 2013 #3076 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg lærte i dag at kongen ikke har stemmerett. Har ikke tenkt over det før, men når jeg fant det ut, er det jo egentlig ganske logisk. Og så hadde jeg en åpenbaring mens jeg så på charlie og sjokoladefabrikken: Veruca Salt = Vorte sallt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 15. juli 2013 #3077 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) At dobbel latte ikke betyr dobbelt så stor latte, men dobbelt så mye koffein, hahaha. Endret 15. juli 2013 av envakkerdag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. juli 2013 #3078 Del Skrevet 15. juli 2013 jeg tørr faktisk påstå at det er større sannsynlighet for at du blir drept av terrorister enn av hoggorm... Ja, blir man bitt så skjer jo det gjerne ute, men greia er at man ikke skal løpe med full angst hjem for å hente bil for å komme seg fortest mulig til legen, men heller ta det heeeeelt rolig og skynte seg veldig sakte til legen --- Xaphan; heheheee, skrekkhistorier!? Hvor har du disse historiene fra da? Er ikke huggorm utrydningstruet? Det minker vel sjansene for å bli bitt desto mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. juli 2013 #3079 Del Skrevet 15. juli 2013 I tjue år trodde jeg vegvesnet var ett monster på E6. Veivesenet, helsevesenet, rettsvesenet... Jeg var livredd som barn da det var så mye snakk om alle disse vesenene som ble kritisert..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 15. juli 2013 #3080 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg trodde først at squat hadde noe med å gå på do å gjøre, som at det skvetter når man driter.. Kanskje fordi det alltid var bilde av rumper at jeg trodde det. Synes det var merkelig at det alltid sto: she squats! Men fant heldigvis fort ut av det. Jeg kjønte aldri hvordan videregående fungerte før jeg faktisk begynte der. Trodde det kostet penger og var sånn at man måtte lete etter klasserommene man skulle ha forskjellige fag i, alene, og man bare fikk et ark der det stod. Jeg trodde det var forskjellige saler som lignet på teater og var kjempe strengt. Ikke rart jeg gruet meg. Når jeg fikk mensen for første gang (barneskolen) trodde jeg at jeg skulle ha det hver eneste dag til jeg ble rundt 40, og følte livet var over. Seriøst, hvor var jeg når vi lærte det? Trodde Amerika var ett fattig ørkenland som Afrika, og forvekslet sikkert USA med Irak siden jeg hørte mye om krig der når jeg var liten. Trodde forsåvidt alt annet enn Europa var fattig. (til jeg var 11) Jeg var heelt sikker på at alt i USA som New York, LA, Las Vegas o.s.v var i England. Visste ikke hva usa var (til jeg var 11) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå