Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hæ? Hvor da? Jeg scroller alltid opp.

Edit: Fant den nå. DET hadde vært noe å ha når jeg modererte i et superaktivt rom med masse sider i flere timer hver dag!

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant for ikke så veldig lenge siden ut at det finnes en "gå til toppen" knapp nederst på siden her inne på KG :fnise:

Og dette kan gjennomføres på absolutt alle sider ved å trykke på Home-knappen på tastaturet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke sånn knapp på mac...

Hvis jeg har det adder det på lista over ting jeg har vært treig med å skjønne. Når jeg skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvor da? Jeg scroller alltid opp.

Edit: Fant den nå. DET hadde vært noe å ha når jeg modererte i et superaktivt rom med masse sider i flere timer hver dag!

Helt nederst på forumet finner du en runding med en trekant inni :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke sånn knapp på mac...

Hvis jeg har det adder det på lista over ting jeg har vært treig med å skjønne. Når jeg skjønner det.

cmd+piltast opp :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det utenfor den frisørsalongen i Bergen med samme navn? Hehe, høres ut som noe de kunne ha funnet på.

Det var visst frisørsalong!

https://www.facebook.com/pages/K%C3%B8ttdkr%C3%A6pp/212890792177871

Jeg tittet bortom der i kveld, men jeg fikk heller ikke da helt tak på hva for slags etablissement det var. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, er en i Bergen som heter "Cut The Crap", tenkte de bare hadde funnet på et ordspill eller noe..

Iflg Brønnøysundsregisteret er det to "Cut The Crap" i Norge: en frisør i Stavanger og en klesforretning på Kongsberg

- mens Stefan Bergs foretak bare bruker hans navn.

:sjokkert: (forvirret fjes, skulle dette være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg Brønnøysundsregisteret er det to "Cut The Crap" i Norge: en frisør i Stavanger og en klesforretning på Kongsberg

- mens Stefan Bergs foretak bare bruker hans navn.

:sjokkert: (forvirret fjes, skulle dette være)

Hehe, ikke vet jeg, men er bombesikker på at den heter Cut The Crap. Se her, f.eks. KLIKK KLIKK. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer visst, det, men den står fremdeles oppført som MOJO SALONGEN AS i bbreg.no. Da er mysteriet oppklart for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjønt helt det derre blogger-opplegget her på KG. Hvordan skiller de seg egentlig fra dagbøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjønt helt det derre blogger-opplegget her på KG. Hvordan skiller de seg egentlig fra dagbøker?

Man kan gjøre dem private slik at det kun er enkelte medlemmer som får tilgang.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke meg, men noen bekjente fikk en gang en innfyltningsgave av foreldrene sine. Oppi en diger eske med masse silkepapir rundt i lå det en vase fra Ikea. Ekteparet tenkte at det var en litt merkelig gave, men tenkte ikke noe mer over det og kastet esken med silkepapir i peisen. En uke etter kom foreldrene og spurte om hvordan de likte presangen. «Jo, den var fin den…», svarte de. Det viste seg at gjemt i silkepapiret lå hele åtte tusenlapper gjemt som var til ny sofa, noe som er ekstra kjipt mtp. at dette er unge folk i etableringsfasen..

Endret av Fashionistaen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke meg, men noen bekjente fikk en gang en innfyltningsgave av foreldrene sine. Oppi en diger eske med masse silkepapir rundt i lå det en vase fra Ikea. Ekteparet tenkte at det var en litt merkelig gave, men tenkte ikke noe mer over det og kastet esken med silkepapir i peisen. En uke etter kom foreldrene og spurte om hvordan de likte presangen. «Jo, den var fin den…», svarte de. Det viste seg at gjemt i silkepapiret lå hele åtte tusenlapper gjemt som var til ny sofa, noe som er ekstra kjipt mtp. at dette er unge folk i etableringsfasen..

Ouch!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei!!! Så utrolig kjipt!!!

De gjemmer nok ikke pengene så godt flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dum ide å gjemme penger i gave om man ikke skal være der da den blir åpnet! Det må da være første bud på gjemmepengergave!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...