Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke skjønt hva den "Følg dette emnet"-knappen er god for jeg :klo: Gjorde det på en tråd og den dukket ikke opp i Mine innlegg, og jeg fikk heller ikke noe notification når det skjedde noe i tråden :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fikk ikke mail, da? Tror det kan ha noe å gjøre med innstillingene, men.. :klo:

Endret av Litia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke Mail heller.

Kanskje du må trykke på brukernavnet ditt på den svarte linjen over her - og så "mitt likte innhold"?

Kan det stemme?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"misforstå meg rett"

er et begrep jeg ikke forstår selv om jeg på en måte gjør det :sjokkert:

Enig! Den er så...ulogisk?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde slike selvlysende stjerner og måner i taket mitt når jeg var liten, trodde opp til jeg var ca 10-12 år gammel at det var noe man fant i sjøen som gjorde at det lyste om natten siden på min dialekt høres selvlysende og sjølysende ca helt likt ut :vetikke:

Jeg trodde også at dildoer var proteser for menn som har mistet penisen sin opp til sent barneskulen..

Endret av Kajalle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"misforstå meg rett"

Enig! Den er så...ulogisk?

Det er ingenting som heter "misforstå meg rett". Det er sikkert derfor dere ikke forstår det; det hele er bare en misforståelse. Det heter "forstå meg rett" eller "ikke misforstå meg". En eller annen raring blandet de to sammen en gang, til "misforstå meg rett", og andre raringer gikk fem på og trodde det het det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at dildoer var proteser for menn som har mistet penisen sin opp til sent barneskulen..

Du har jo nesten rett da. De er proteser for kvinner som har mistet sine menn.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som heter "misforstå meg rett". Det er sikkert derfor dere ikke forstår det; det hele er bare en misforståelse. Det heter "forstå meg rett" eller "ikke misforstå meg". En eller annen raring blandet de to sammen en gang, til "misforstå meg rett", og andre raringer gikk fem på og trodde det het det.

Og da var jo et nytt uttrykk skapt....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å blande inn botanisk klassifisering er bare forvirrende. Det er veldig mye som ikke er det samme i botanisk sammenheng som i mat sammenheng.

Banantreet er for eksempel en urt og bananen i seg selv er et bær.

Andre botaniske bær er avocado, gresskar, drue, vannmelon og jordbærtre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var irriterende at spaghetti ikke passet i kasserollen siden de er så lang, men så fant jeg jo ut man kan jo bare knekke spaghettien :icon_lol: men så glemte jeg det igjen og nå når jeg skulle lage spaghetti igjen så irriterte jeg meg over det samme igjen. Men etter å ha laget spaghetti noen ganger nå så kom jeg på igjen at man kan jo bare knekke den spaghettien i to så alt får plass.

Jeg trenger seriøs hjelp. :icon_lol:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"misforstå meg rett"

Jeg bruker det uttrykket når jeg skal si noe til noen som de ikke må ta på feil måte. Noe som i andre sammenhenger kan høres rasistisk eller nedverdigende ut. Men det passer likevel, eller man må nesten, si det på den måten for at man skal forstå sammenhengen. Jeg kommer dessverre ikke på noe eksempel nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det var irriterende at spaghetti ikke passet i kasserollen siden de er så lang, men så fant jeg jo ut man kan jo bare knekke spaghettien :icon_lol: men så glemte jeg det igjen og nå når jeg skulle lage spaghetti igjen så irriterte jeg meg over det samme igjen. Men etter å ha laget spaghetti noen ganger nå så kom jeg på igjen at man kan jo bare knekke den spaghettien i to så alt får plass.

Jeg trenger seriøs hjelp. :icon_lol:

Og jeg som bare lar det stå rett opp av kjelen til det blir mykt! :sjenert:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjor jeg og, men er da mye enklere å bare knekke i to så alt er i vannet til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et år siden var det så mye snakk om Taliban på nyhetene, hvertfall syntes jeg det. Jeg spurte pappa hvor Taliban lå, siden jeg ikke kunne huske å ha sett dette på kartet noen gang. Jeg har alltid trodd at dette var et land.

Jeg trodde også, inntil nylig, at Elfenbenskysten var en kyst, og ikke et afrikansk land. Hvordan skal man kunne vite dette da? ElfenbensKYSTEN? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er det vanligste? Det er jo lettere å spise spaghettien når den er lang!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...