Mynona Skrevet 13. desember 2012 #2521 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg har enda ikke skjønt hva den "Følg dette emnet"-knappen er god for jeg Gjorde det på en tråd og den dukket ikke opp i Mine innlegg, og jeg fikk heller ikke noe notification når det skjedde noe i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 13. desember 2012 #2522 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Du fikk ikke mail, da? Tror det kan ha noe å gjøre med innstillingene, men.. Endret 13. desember 2012 av Litia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. desember 2012 #2523 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, ikke Mail heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 13. desember 2012 #2524 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, ikke Mail heller. Kanskje du må trykke på brukernavnet ditt på den svarte linjen over her - og så "mitt likte innhold"? Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 14. desember 2012 #2525 Del Skrevet 14. desember 2012 "misforstå meg rett" er et begrep jeg ikke forstår selv om jeg på en måte gjør det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 16. desember 2012 #2526 Del Skrevet 16. desember 2012 "misforstå meg rett" er et begrep jeg ikke forstår selv om jeg på en måte gjør det Enig! Den er så...ulogisk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quilliam Skrevet 16. desember 2012 #2527 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Jeg hadde slike selvlysende stjerner og måner i taket mitt når jeg var liten, trodde opp til jeg var ca 10-12 år gammel at det var noe man fant i sjøen som gjorde at det lyste om natten siden på min dialekt høres selvlysende og sjølysende ca helt likt ut Jeg trodde også at dildoer var proteser for menn som har mistet penisen sin opp til sent barneskulen.. Endret 16. desember 2012 av Kajalle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymS Skrevet 16. desember 2012 #2528 Del Skrevet 16. desember 2012 "misforstå meg rett" er et begrep jeg ikke forstår selv om jeg på en måte gjør det Enig! Den er så...ulogisk? Det er ingenting som heter "misforstå meg rett". Det er sikkert derfor dere ikke forstår det; det hele er bare en misforståelse. Det heter "forstå meg rett" eller "ikke misforstå meg". En eller annen raring blandet de to sammen en gang, til "misforstå meg rett", og andre raringer gikk fem på og trodde det het det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 16. desember 2012 #2529 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg trodde også at dildoer var proteser for menn som har mistet penisen sin opp til sent barneskulen.. Du har jo nesten rett da. De er proteser for kvinner som har mistet sine menn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2012 #2530 Del Skrevet 17. desember 2012 Det er ingenting som heter "misforstå meg rett". Det er sikkert derfor dere ikke forstår det; det hele er bare en misforståelse. Det heter "forstå meg rett" eller "ikke misforstå meg". En eller annen raring blandet de to sammen en gang, til "misforstå meg rett", og andre raringer gikk fem på og trodde det het det. Og da var jo et nytt uttrykk skapt.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. desember 2012 #2531 Del Skrevet 17. desember 2012 er det nå jeg skal si at peanøtter faktisk ikke er nøtter? Jepp! De er belgfrukter akkurat som bønner, erter og linser. http://www.bama.no/e...tter/index.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svante Skrevet 17. desember 2012 #2532 Del Skrevet 17. desember 2012 Å blande inn botanisk klassifisering er bare forvirrende. Det er veldig mye som ikke er det samme i botanisk sammenheng som i mat sammenheng. Banantreet er for eksempel en urt og bananen i seg selv er et bær. Andre botaniske bær er avocado, gresskar, drue, vannmelon og jordbærtre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. desember 2012 #2533 Del Skrevet 17. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 17. desember 2012 #2534 Del Skrevet 17. desember 2012 Synes det var irriterende at spaghetti ikke passet i kasserollen siden de er så lang, men så fant jeg jo ut man kan jo bare knekke spaghettien men så glemte jeg det igjen og nå når jeg skulle lage spaghetti igjen så irriterte jeg meg over det samme igjen. Men etter å ha laget spaghetti noen ganger nå så kom jeg på igjen at man kan jo bare knekke den spaghettien i to så alt får plass. Jeg trenger seriøs hjelp. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2012 #2535 Del Skrevet 17. desember 2012 Du har jo nesten rett da. De er proteser for kvinner som har mistet sine menn. Fantastisk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. desember 2012 #2536 Del Skrevet 17. desember 2012 "misforstå meg rett" er et begrep jeg ikke forstår selv om jeg på en måte gjør det Jeg bruker det uttrykket når jeg skal si noe til noen som de ikke må ta på feil måte. Noe som i andre sammenhenger kan høres rasistisk eller nedverdigende ut. Men det passer likevel, eller man må nesten, si det på den måten for at man skal forstå sammenhengen. Jeg kommer dessverre ikke på noe eksempel nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2012 #2537 Del Skrevet 17. desember 2012 Synes det var irriterende at spaghetti ikke passet i kasserollen siden de er så lang, men så fant jeg jo ut man kan jo bare knekke spaghettien men så glemte jeg det igjen og nå når jeg skulle lage spaghetti igjen så irriterte jeg meg over det samme igjen. Men etter å ha laget spaghetti noen ganger nå så kom jeg på igjen at man kan jo bare knekke den spaghettien i to så alt får plass. Jeg trenger seriøs hjelp. Og jeg som bare lar det stå rett opp av kjelen til det blir mykt! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 17. desember 2012 #2538 Del Skrevet 17. desember 2012 Og jeg som bare lar det stå rett opp av kjelen til det blir mykt! Det gjor jeg og, men er da mye enklere å bare knekke i to så alt er i vannet til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusekatta Skrevet 17. desember 2012 #2539 Del Skrevet 17. desember 2012 For et år siden var det så mye snakk om Taliban på nyhetene, hvertfall syntes jeg det. Jeg spurte pappa hvor Taliban lå, siden jeg ikke kunne huske å ha sett dette på kartet noen gang. Jeg har alltid trodd at dette var et land. Jeg trodde også, inntil nylig, at Elfenbenskysten var en kyst, og ikke et afrikansk land. Hvordan skal man kunne vite dette da? ElfenbensKYSTEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 17. desember 2012 #2540 Del Skrevet 17. desember 2012 Og jeg som bare lar det stå rett opp av kjelen til det blir mykt! Jeg tror det er det vanligste? Det er jo lettere å spise spaghettien når den er lang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå