Minya Skrevet 9. desember 2012 #2501 Del Skrevet 9. desember 2012 Besteforeldrene mine kjøper aldri brød, men en gang da bestemor hadde litt dårlig tid, måtte de gjøre det. I går sa de:"aldri kjøp sånn halvstekt brød, det er noe ordentlig dårlige greier". Da jeg sa at jeg likte sånn brød iom at det smaker ganske ferskt siden man steker det, svarte de:"åh, skulle man steke det?! Vi spiste det sånn det kom vi" Hadde noen kunder på jobben relativt nylig som heller ikke hadde skjønt den. De kom tilbake et par dager seinere og bare; "OMG! TAKK!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 11. desember 2012 #2502 Del Skrevet 11. desember 2012 Har helt frem til i dag trodd at Lene Marlin het Lene Marlin til fornavn. (Lene Malin liksom, bare at det var satt på en R). Da jeg leste Dagbladet i dag forsto jeg at hun faktisk heter Lene til fornavn og Marlin til etternavn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppah Skrevet 11. desember 2012 #2503 Del Skrevet 11. desember 2012 Det faktisk er en brennende rev i iconet til firefox 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 12. desember 2012 #2504 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg lærte akkurat nå at "C" og "CE" på kalkulatoren betyr clear/clear everything.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 12. desember 2012 #2505 Del Skrevet 12. desember 2012 Har helt frem til i dag trodd at Lene Marlin het Lene Marlin til fornavn. (Lene Malin liksom, bare at det var satt på en R). Da jeg leste Dagbladet i dag forsto jeg at hun faktisk heter Lene til fornavn og Marlin til etternavn. http://no.wikipedia.org/wiki/Lene_Marlin Jeg trodde hun het Lene Marlin som fornavn og mellomnavn/andre fornavn, og Pedersen til etternavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 12. desember 2012 #2506 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg lærte akkurat nå at "C" og "CE" på kalkulatoren betyr clear/clear everything.. Det lærte jeg og av 9gag.com i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 12. desember 2012 #2507 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Jeg har alltid trodd at Tine Turner synger "You must understand that the touch of your hand makes my poultry act" i What's love got to do with it. Kunne liksom ikke skjønne hva fugler hadde med at noen tok på henne... Edit: glemte et ord Endret 12. desember 2012 av Solbærsaft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 12. desember 2012 #2508 Del Skrevet 12. desember 2012 http://no.wikipedia....iki/Lene_Marlin Jeg trodde hun het Lene Marlin som fornavn og mellomnavn/andre fornavn, og Pedersen til etternavn? I dagbladet quotet de henne, og da sto det slik: "..." sier Marlin. Så da regner jeg med at Marlin er etternavnet hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 12. desember 2012 #2509 Del Skrevet 12. desember 2012 http://no.wikipedia....iki/Lene_Marlin Jeg trodde hun het Lene Marlin som fornavn og mellomnavn/andre fornavn, og Pedersen til etternavn? Dette er riktig. Hun bruker Lene Marlin som artistnavn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalamus Skrevet 12. desember 2012 #2510 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg skjønte for noen uker siden at for å få en fin hestehale uten "klumper" på toppen av hodet må man dra håret over skillen og bakover, ikke bare lage en hestehale. Det tok meg bare 13 år før det gikk opp for meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. desember 2012 #2511 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg lærte akkurat nå at "C" og "CE" på kalkulatoren betyr clear/clear everything.. Oj, nå blir det straks mye lettere å huske hvilken knapp som gjør hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. desember 2012 #2512 Del Skrevet 12. desember 2012 Haha, aldri tenkt over at C og CE skal stå for noe. De har liksom bare vært sletteknapper. Så nå kan jeg jo trykke på CE når jeg skal Clear Everything i stedenfor å trykke 2 ganger på begge knappene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 12. desember 2012 #2513 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg lærte akkurat nå at "C" og "CE" på kalkulatoren betyr clear/clear everything.. Oj, der lærte jeg noe nytt. Pleier trykke på begge flere ganger (annen hver gang) for å være helt sikker på at alt blir borte jeg..... Ikke at jeg skjønner så mye av de andre knappene heller. Eh, med unntak av tallene og pluss og minus og sånn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara. Skrevet 12. desember 2012 #2514 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg lærte akkurat nå at "C" og "CE" på kalkulatoren betyr clear/clear everything.. Hehe nå lærte jeg noe nytt! Har aldri tenkt over at C og CE står for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 13. desember 2012 #2515 Del Skrevet 13. desember 2012 På vorspiel for en 2 år siden at jeg lærte jordbær er en frukt.. Misvisende navn...^^ I tillegg har jeg alltid sett på avokado som en grønnsak. Den er ikke så søt og god som jeg forbinder med "frukt". Men det er jo bare en konklusjon jeg har trukket for meg selv, uten å ha særlig grunnlag for det:) Jeg har jo nå innsett at det ikke er smaken som teller for grensen mellom grønnsak/frukt - men om det er flerårig eller må høstes år for år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 13. desember 2012 #2516 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) På vorspiel for en 2 år siden at jeg lærte jordbær er en frukt.. Misvisende navn...^^ I tillegg har jeg alltid sett på avokado som en grønnsak. Den er ikke så søt og god som jeg forbinder med "frukt". Men det er jo bare en konklusjon jeg har trukket for meg selv, uten å ha særlig grunnlag for det:) Jeg har jo nå innsett at det ikke er smaken som teller for grensen mellom grønnsak/frukt - men om det er flerårig eller må høstes år for år. Er ikke egentlig jordbær i rosefamilien? edit: Hører til: rosefamilien, magnoliaplanter, dekkfrøede planter De små frøene utenpå jordbæret er per definisjon nøtter, står det på wikipedia. Endret 13. desember 2012 av Alice123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 13. desember 2012 #2517 Del Skrevet 13. desember 2012 Er ikke egentlig jordbær i rosefamilien? edit: Hører til: rosefamilien, magnoliaplanter, dekkfrøede planter De små frøene utenpå jordbæret er per definisjon nøtter, står det på wikipedia. Eple, jordbær og nype kalles også for "falsk frukt". Her er det ikke bare fruktknuten som utgjør frukten, men fruktbunnen bidrar også. Jordbær kan også kalles en nøttefrukt, da hvert av frøene er en nøtt. http://www.frukt.no/gronne-fakta/aktuelt1/frukt_-baer-og-gronnsaker_-hva-er-forskjellen/ tydeligvis et litt vanskelig emne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 13. desember 2012 #2518 Del Skrevet 13. desember 2012 Eple, jordbær og nype kalles også for "falsk frukt". Her er det ikke bare fruktknuten som utgjør frukten, men fruktbunnen bidrar også. Jordbær kan også kalles en nøttefrukt, da hvert av frøene er en nøtt. http://www.frukt.no/...er-forskjellen/ tydeligvis et litt vanskelig emne.. Satans jordbær. Siden den BÅDE er rose, nøtt og frukt, går jeg for at den er et bær. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 13. desember 2012 #2519 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg vil ha jordbær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. desember 2012 #2520 Del Skrevet 13. desember 2012 er det nå jeg skal si at peanøtter faktisk ikke er nøtter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå