Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tallene kunne være 1-8. Man kunne stille inn hvor mange miner det skulle være på brettet, og da hadde du mange nok kunne man få 8'er ruter. Nå fikk jeg fryktelig lyst til å spille igjen :ler:

Som barn stilte jeg inn størst mulig brett, og færrest mulig miner :fnise: Alltid selvtillitsboost ved å klare brettet på et trekk :wink:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan forklare noe. Jeg husker at vi lærte på skolen at Henrik Wergeland bodde i en hule i slottsparken, og har tenkt at det var ganske rart og at jeg kanskje husker feil. Googlet Grotten nå og ser at det er snakk om et hus som ligger ved slottsparken, ja.

Det er jo en inngang på nedsiden inn i fjellet.. Det er jo en grotte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pålogget

vi hadde to rektorer på barneskolen og reserve rektoren het Bodil. Jeg trudde at alle nest-rektorer kaltes for "bodil" og at man kunne utdanne seg til å bli en Bodil, altså nest rektor:)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker at jeg og veninnene mine sang for full hals på "angel" med saybia da vi gikk på barneskolen. refrenget i vår verden gikk slik ;" oouh, negative cock to the moon" . originalen gikk slik: "stripped naked and cold to the bone". vi trodde jo det var heeeelt rett! fant ikke ut før i fjor da jeg plutselig hørte sangen på radio, at vi hadde tatt sååååå feil... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har en tante som heter Rigmor, og da jeg var liten trodde jeg at mannen hennes hette Rigfar. Jeg trodde det var de navnene man hadde på foreldres tanter og onkler.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sága Grotesque

...heter det ikke "splitte mine brannseil" og "å synge kano", da? :sjenert:

Jeg trodde at Gokk var et faktisk sted helt frem til for noen uker siden, da jeg høylydt påpekte at "Gokk umulig kan være så folketomt når alle drar dit hele tiden" under et bursdagsselskap. Skjønte ikke hvorfor folk lo.

Og så gikk jeg, av en eller annen grunn jeg ikke har forstått enda, i kor en gang i tiden, hvorpå jeg ble meget frustrert da jeg ble fortalt at jeg var alt (som i alto). Jeg diskuterte med korlæreren i tjue minutter, foran hele koret, om hvorfor jeg ikke kunne stå ved sopranene, hvor mine nærmeste venner var, hvis jeg likevel var alt. Til slutt forklarte hun, meget sakte og tydelig, at jeg var alto og dermed måtte stå sammen med de andre altoene.

Jeg er mezzosopran i dag, da. Suck on that, bitches!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest pålogget

Mamma har en tante som heter Rigmor, og da jeg var liten trodde jeg at mannen hennes hette Rigfar. Jeg trodde det var de navnene man hadde på foreldres tanter og onkler.

HAHAHA :skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til jeg var sikkert 14-15 år så sa jeg å si at jeg har lyst på "Kom fri"!

Altså Pommes Frites... :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Den var bra. Ganske logisk vil jeg si. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en ivrig bruker av telegiro i sin tid, og like etter årtusenskiftet skulle jeg sjekke kontoen min. Jeg forsto ikke hvordan jeg hadde klart å gjøre så mye akkurat på slaget åtte? Leeenge etterpå gikk det opp for meg at tjue null null var årstallet, og slett ikke noe klokkeslett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...