Leifern Skrevet 9. august 2012 #2221 Del Skrevet 9. august 2012 "Only God can judge me" = bare Gud kan dømme meg, ingen andre kan dømme meg "God can only judge me" = Gud kan bare dømme meg, han kan ikke gjøre noe annet Poenget til han du svarte med dette innlegget var nok at historien om lillebroren din har, i motsetning til hva du åpenbart trodde, ingenting i denne tråden å gjøre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noisy Skrevet 9. august 2012 #2222 Del Skrevet 9. august 2012 Poenget til han du svarte med dette innlegget var nok at historien om lillebroren din har, i motsetning til hva du åpenbart trodde, ingenting i denne tråden å gjøre! Var ikke jeg som postet den historien, men ja, den var vel egentlig litt utenfor temaet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. august 2012 #2223 Del Skrevet 9. august 2012 Visste dere at det var to vers til på sangen? Per, han gikk for presten spør om han var kar i den nye vesten som han fikk av far Nå er Per og Lisa gamle må du tro Men den gamle visa synger begge to Eg har lært "Per han stod for presten, spør om han var kar, i den nye vesten, lignet han på far" 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 9. august 2012 #2224 Del Skrevet 9. august 2012 Var ikke jeg som postet den historien, men ja, den var vel egentlig litt utenfor temaet Beklager, en feilaktig antakelse fra min side:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 9. august 2012 #2225 Del Skrevet 9. august 2012 Visste dere at det var to vers til på sangen? Per, han gikk for presten spør om han var kar i den nye vesten som han fikk av far Nå er Per og Lisa gamle må du tro Men den gamle visa synger begge to Det viste jeg! Lærte det i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. august 2012 #2226 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg skjønte teksten på "Lisa gikk til skolen" i går... Jeg hadde aldri skjønt hvorfor den gikk "tripp tripp trippesa", det ga jo ingen mening... Ikke at "tripp tripp tripp det sa" er så intelligent heller, men. jeg har også alltid sunget "tripp tripp trippesa" , men jeg har ikke tenkt over at det ikke gir noen mening en gang jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca91 Skrevet 10. august 2012 #2227 Del Skrevet 10. august 2012 Har ikke gått opp for meg før nå at det faktisk bare er i norge vi kaller det for OL! Var ikke før jeg så på programmet til en svensk TV-kanal og det sto OS London.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuffen Skrevet 10. august 2012 #2228 Del Skrevet 10. august 2012 Men det heter jo faktisk CamelBak, da. Haha! Ja, der kan du se . Men NÅ har jeg iallfall lært det, får jeg håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. august 2012 #2229 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) At alle har vikeplikt for trikken. Endret 11. august 2012 av Chloe- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 22. august 2012 #2230 Del Skrevet 22. august 2012 Vekker tråden til live igjen med denne pinlige innrømmelsen. Som vi alle vet koker vann ved (ca.) 100 grader og blir ikke noe varmere. Vel, jeg trodde i lang stund at det gjaldt for alt. Altså at 100 grader var makstemp. Nvm det faktum at jeg visste at solens overflate var 5500 grader Celsius - her i verden kan ikke ting bli varmere enn 100. Litt som prosentregning (selv om det ikke stemmer heller :gjeiper: ). Derfor ble jeg som ung ungdom ganske forvirret av ulike metallers smelte- og kokepunkt. Har heldigvis få sånne historier . Og føler meg fortsatt smartere enn min klassekamerat på vgs - "når noe smelter... blir det fast da?" (sagt i naturfagtimen om de tre klassiske aggregattilstandene) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 23. august 2012 #2231 Del Skrevet 23. august 2012 Det tok en stund før jeg skjønte at alle de rare og sprø "klippene" som kommer fram i hodet dagen etter man har drukket litt for mye drikke med 40% er ting som har skjedd kvelden før og ikke bare ting jeg har drømt/fantasert om :/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 23. august 2012 #2232 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg var i slutten av tenårene da jeg skjønte at det het rørlegger og ikke rørlege 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 23. august 2012 #2233 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Jeg var i slutten av tenårene da jeg skjønte at det het rørlegger og ikke rørlege Jeg vet også om en som var hele 40 før han fant ut at det var rørlegger og ikke rørlege. Han trodde derimot at det var en lege som var spesialist på alt som hadde med rør og tarmer og gjøre (øyelege, hudlege etc.). (Han var riktignok engelsk og hadde flyttet til Norge da ) Endret 23. august 2012 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 25. august 2012 #2234 Del Skrevet 25. august 2012 Sånn Lion sjokolade. King Size. Lion King Size. Løvenes Konge Størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 25. august 2012 #2235 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Idag tok jeg cowboy=kugutt :gjeiper: Ti mitt forsvar går jeg ikke rundt og oversetter engelske ord. Og alle disse nederlenderne som sa de var fra Holland gjorde det lille hodet mitt (som barn - 6-12 år) ganske forvirret. Hvor er dette Holland-landet? Endret 25. august 2012 av melly666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. august 2012 #2236 Del Skrevet 25. august 2012 Holland er (i tillegg til å være et gammelt navn for Nederland) tatt fra Grevskapet Holland, altså en del av Nederland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 25. august 2012 #2237 Del Skrevet 25. august 2012 Holland er (i tillegg til å være et gammelt navn for Nederland) tatt fra Grevskapet Holland, altså en del av Nederland. Jada, jeg vet det Men skjønte ikke det som barn da alle jeg snakket med på ferie sa de var fra Holland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2012 #2238 Del Skrevet 25. august 2012 Du kan muligvis tilgis siden det mystiske norske dyret "storfe" faktisk skifter kjønn under slakting. Fra ku til okse på null komma svitsj! De bare feilmerker kjøttet. En liten slurvefeil altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 26. august 2012 #2239 Del Skrevet 26. august 2012 Sånn Lion sjokolade. King Size. Lion King Size. Løvenes Konge Størrelse. Eeh, hæ? Alle store sjokolader heter jo king size... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 26. august 2012 #2240 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Eeh, hæ? Alle store sjokolader heter jo king size... Men er de løvenes konge størrelse? Endret 26. august 2012 av Lurifix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå