Gjest badeand1 Skrevet 25. juli 2012 #2041 Del Skrevet 25. juli 2012 Skjønner fortsatt ikke. Konseptet å spise mat med kniv og gaffe. Altså at man sitter med kniv i den ene hånden og gaffel i den andre og skjærer og tygger om hverandre. Ikke jeg heller. Pleier alltid å skjære opp alt som skal skjæres og så spise med bare gaffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. juli 2012 #2042 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva skal man ellers gjøre? Spise alt med hendene? Jeg syns det ser dumt ut. Jeg kutter opp alt på forhånd, eventuelt deler jeg maten med gaffel, eventuelt bruker jeg brød/nan til å spise med. Eller henda. Kommer ann på maten. Jeg får ikke til kniv/gaffel metoden. Faller meg ikke naturlig. Ja jeg er sær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. juli 2012 #2043 Del Skrevet 25. juli 2012 Ikke jeg heller. Pleier alltid å skjære opp alt som skal skjæres og så spise med bare gaffel. Stort sett sånn jeg gjør det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 25. juli 2012 #2044 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg syns det ser dumt ut. Jeg kutter opp alt på forhånd, eventuelt deler jeg maten med gaffel, eventuelt bruker jeg brød/nan til å spise med. Eller henda. Kommer ann på maten. Jeg får ikke til kniv/gaffel metoden. Faller meg ikke naturlig. Ja jeg er sær. Glad jeg ikke er alene om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 25. juli 2012 #2045 Del Skrevet 25. juli 2012 Kom på flere Da jeg meldte meg inn på KG og hadde vært litt rundt, ble jeg sjokka over denne "AnonymBruker". Hun/han kunne jo ikke ha noe særlig til liv, med over 600 000 innlegg på noen få år.. Syns også denne AB var veldig dobbelmoralsk, snill og slem om hverandre og lignende, helt til det plutselig en dag slo meg at "Oj.. Hehe.. Faen!" En gang da jeg var rundt 13 år, var det veeeldig populært å ringe Røde kors sin hjelpetelefon for unge. En dag hang jeg med de som var 3-4 år eldre, og måtte selvfølgelig være utrolig kul og ringe og si det gutta sa jeg skulle si. Så jeg ringte jeg, og spurte om dama ville spoone med meg. (Jeg dør innvendig av dette). Gutta hylte av latter (mm, kjempemorsomt!), og jeg lo med. Jeg visste faen ikke hva det betød, men det viktigste var vel kanskje at guttene trodde at jeg var helt med på det, og visste hva det var. "Åja, hehe, å skjee ja. Morsomt!" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #2046 Del Skrevet 26. juli 2012 Kom på flere Da jeg meldte meg inn på KG og hadde vært litt rundt, ble jeg sjokka over denne "AnonymBruker". Hun/han kunne jo ikke ha noe særlig til liv, med over 600 000 innlegg på noen få år.. Syns også denne AB var veldig dobbelmoralsk, snill og slem om hverandre og lignende, helt til det plutselig en dag slo meg at "Oj.. Hehe.. Faen!" Hahahaha, har sett flere gjøre denne tabben men blir langt mer morsomt når du sier det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 26. juli 2012 #2047 Del Skrevet 26. juli 2012 Satt og så sporten med typen i går, og klarer å spørre hva Mesterligaen er.. Vet helt ærlig ikke om det var et blondt øyeblikk eller om jeg har tenkt på det før, fotball er virkelig ikke min greiem men jeg hørte jo i det jeg sa det at Joda, det kan jo oversettes til engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 26. juli 2012 #2048 Del Skrevet 26. juli 2012 Aldri skjønt helt hvorfor jenter sier at sånne koseklær er så deilig å gå med(baggye joggebukser osv.). Alle mine klær var jo deilig å gå med, men alle mine klær var jo baggy. Om jeg tok på "koseklær" så var det ikke noe forskjell. Så når jeg fikk et par strammere bukser som er ekstra stram rett etter vask. Da jeg tok de av og tok på noen joggebukser så ble det litt sånn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 26. juli 2012 #2049 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Jeg syns det ser dumt ut. Jeg kutter opp alt på forhånd, eventuelt deler jeg maten med gaffel, eventuelt bruker jeg brød/nan til å spise med. Eller henda. Kommer ann på maten. Jeg får ikke til kniv/gaffel metoden. Faller meg ikke naturlig. Ja jeg er sær. Helt enig med deg, jeg bruker aldri både kniv og gaffel samtidig, det virker bare upraktisk for meg :gjeiper: Når jeg tenker etter så kan det ha noe å gjøre med at jeg hater å bruke lang tid på å spise, jeg er mer hive i meg maten å bli ferdig med det-typen. Hvis jeg skjærer opp alt med en gang så tar det jo kortere tid å spise det. Endret 26. juli 2012 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 26. juli 2012 #2050 Del Skrevet 26. juli 2012 Tråden er ryddet for krenkende utsagn Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. juli 2012 #2051 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg husker da venninnen min og jeg var rundt 16 år gamle, så måtte jeg forklare henne hvorfor venninnen til Nemi, Cyan, heter Cyan hun var en ivrig Nemi-fan men jeg ble ganske så flau på hennes vegne at hun faktisk ikke visste at hun heter Cyan pga hårfargen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 26. juli 2012 #2052 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg husker da venninnen min og jeg var rundt 16 år gamle, så måtte jeg forklare henne hvorfor venninnen til Nemi, Cyan, heter Cyan hun var en ivrig Nemi-fan men jeg ble ganske så flau på hennes vegne at hun faktisk ikke visste at hun heter Cyan pga hårfargen sin Og der lærte jeg noe nytt gitt! Jeg er ikke så god på farger.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 26. juli 2012 #2053 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg husker da venninnen min og jeg var rundt 16 år gamle, så måtte jeg forklare henne hvorfor venninnen til Nemi, Cyan, heter Cyan hun var en ivrig Nemi-fan men jeg ble ganske så flau på hennes vegne at hun faktisk ikke visste at hun heter Cyan pga hårfargen sin Ikke at jeg er noe stort til Nemi-fan, men nå fikk jeg meg en oppvekker jeg og. Minner meg forøvrig på at jeg i min tidlige barndom, som en ivrig tilhenger av Digimon og Pokémon, aldri fikk med meg at 'Pikachu' var ein mus og at treneren het 'Ketchum' og ikke ketchup. Ikke forsto jeg at titlene henholdsvis var forkortelser for 'digital monster' og 'pocket monster' heller, og det var ikke særlig artig å få barndoms-troen knust i voksen alder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catie' Skrevet 26. juli 2012 #2054 Del Skrevet 26. juli 2012 Ikke forsto jeg at titlene henholdsvis var forkortelser for 'digital monster' og 'pocket monster' heller, og det var ikke særlig artig å få barndoms-troen knust i voksen alder. Åjaaa! Var det ikke en sang som gikk sånn: "Digimon, digital monster, digimon er de beste!" Hjelpe meg, alt man lærer! pocket monster gitt... det var jo så mange av dem som var søte og snille, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 26. juli 2012 #2055 Del Skrevet 26. juli 2012 Ikke at jeg er noe stort til Nemi-fan, men nå fikk jeg meg en oppvekker jeg og. Minner meg forøvrig på at jeg i min tidlige barndom, som en ivrig tilhenger av Digimon og Pokémon, aldri fikk med meg at 'Pikachu' var ein mus og at treneren het 'Ketchum' og ikke ketchup. Ikke forsto jeg at titlene henholdsvis var forkortelser for 'digital monster' og 'pocket monster' heller, og det var ikke særlig artig å få barndoms-troen knust i voksen alder. Er Pikachu en mus???????? Jeg trodde det var en katt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 27. juli 2012 #2056 Del Skrevet 27. juli 2012 Er Pikachu en mus???????? Jeg trodde det var en katt... Han er en mus. As an Electric-type Pokémon, Pikachu can store electricity in its cheeks and release it in lightning-based attacks.[4] Its Pokedex entry states that it is a Mouse Pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catie' Skrevet 27. juli 2012 #2057 Del Skrevet 27. juli 2012 Ikke akkurat noe jeg trodde i flere år, men det tok litt tid før jeg skjønte at det var en tanke bak overskriften på vg.no "Se, Estelle stråler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. juli 2012 #2058 Del Skrevet 27. juli 2012 jeg husker da venninnen min og jeg var rundt 16 år gamle, så måtte jeg forklare henne hvorfor venninnen til Nemi, Cyan, heter Cyan hun var en ivrig Nemi-fan men jeg ble ganske så flau på hennes vegne at hun faktisk ikke visste at hun heter Cyan pga hårfargen sin Jeg visste heller ikke det når jeg var 16 år... aldri vært spesielt god på fargenyanse navn. For meg er det liksom lys blå, mørk blå, turkis blå.. etc. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. juli 2012 #2059 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Skjønner fortsatt ikke. Konseptet å spise mat med kniv og gaffe. Altså at man sitter med kniv i den ene hånden og gaffel i den andre og skjærer og tygger om hverandre. Ikke jeg heller. Pleier alltid å skjære opp alt som skal skjæres og så spise med bare gaffel. 1. Hvilken hånd holder dere gaffelen i, når dere prøver å spise med kniv og gaffel? (Er dere høyre eller venstrehendte?) 2. Burde ikke dette "fenomenet" falle naturlig for naturlige multitaskere? Endret 28. juli 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleus Skrevet 28. juli 2012 #2060 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) For en uke siden cirka så gikk det plutselig opp for meg at Houston i utsagnet "Houston, we have a problem" betyr byen "Houston" i Texas. Og jeg har alltid trodd det bare var et random navn på en fyr de prøvde å kontakte. (Ja, og jeg har visst om Houston-byen lenge..) Endret 28. juli 2012 av KatrineHa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå