Tia83 Skrevet 20. juli 2012 #2021 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg hadde en venninne som trodde at tigeren var en "ho-løve". Og jeg fikk for noen år siden vite at det kun finnes løver i Afrika, ikke tigre, vet ikke om det stemmer. For et par år siden spilte jeg Alias med noen venner. Ordet de skulle frem til var "nesle", jeg kom først inn på brennesle og da de sa at det bare var siste delen av ordet sa jeg "esle", de holdt på å le seg i hjel, mens jeg fortsatte å rope ut "esle". Har aldri delt opp det ordet før, så har aldri tenkt over at det het "nesle". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. juli 2012 #2022 Del Skrevet 20. juli 2012 Det finnest ikkje tigrar i Afrika, nei. Tigrane lev vel i Asia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 20. juli 2012 #2023 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg skal nok få meg til å drikke det ei gang, dersom jeg finner de i noe mindre enn 1.5 liters flasker. Såpass tøff til å drikke den svære greia der er jeg ei. Vi kan dele ei flaske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 20. juli 2012 #2024 Del Skrevet 20. juli 2012 Venninnen min pratet til meg her om dagen om hvor mye hun gledet seg å dra til Nisse og Kannes (ja, hun uttalte det sånn).... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thursday Skrevet 20. juli 2012 #2025 Del Skrevet 20. juli 2012 Likninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 20. juli 2012 #2026 Del Skrevet 20. juli 2012 Vi kan dele ei flaske! Ikke dårlig idé. Er du villig til å ta 1 liter eller meir, så holder under 0.5 liter i massevis for min del. TTT: Det slo meg ganske sent i alderen at symbolet som representerte de amerikanske demokratene var et esel, og ikke en hest eller kveg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catie' Skrevet 20. juli 2012 #2027 Del Skrevet 20. juli 2012 At ordet kanskje logisk nok er satt sammen av ordene "kan - skje" Shit det har jeg ALDRI tenkt på!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 20. juli 2012 #2028 Del Skrevet 20. juli 2012 Min kjære hadde vært på et fint hotell i midtøsten og hadde kun en klage, det var et tørt hotell. Jeg spurte forskrekket: Er det ikke basseng på hotellet??? For dere som heller ikke vet hva et tørt hotell er: Betyr at de ikke serverer alkohol... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 20. juli 2012 #2029 Del Skrevet 20. juli 2012 Det finnest ikkje tigrar i Afrika, nei. Tigrane lev vel i Asia. Det finnes noen tigere i Afrika, men ikke viltlevende. Flere rehabiliteringssentre i Sør-Afrika og andre land har tigere, for å bevare rasene. (I en langt større og mer dyrevennlig skala enn resten av verden sine zoo). Men "in the wild" lever de i Asia. Anyway, denne tråden er morsom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. juli 2012 #2030 Del Skrevet 20. juli 2012 Da jeg var liten, trodde jeg at "å spille martyr" het "a spille Marty", altså komikeren Marty Feldman. Uttrykket ble dessverre ikke noe særlig mer forståelig av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 20. juli 2012 #2031 Del Skrevet 20. juli 2012 Ikke dårlig idé. Er du villig til å ta 1 liter eller meir, så holder under 0.5 liter i massevis for min del. Da har vi en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 20. juli 2012 #2032 Del Skrevet 20. juli 2012 Venninnen min pratet til meg her om dagen om hvor mye hun gledet seg å dra til Nisse og Kannes (ja, hun uttalte det sånn).... Jeg skjønner ikke, hva er det hun egentlig skulle fram til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 20. juli 2012 #2033 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg skjønner ikke, hva er det hun egentlig skulle fram til? Hun skulle til Nice og Cannes i Frankrike, som uttales "Niss" og "Kann" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 23. juli 2012 #2034 Del Skrevet 23. juli 2012 Kom på en ting: Da jeg var yngre (typ 12 år) viste venninna mi meg en sang og sa "Det er verdens fineste sang!". Det tok meg mange år før jeg innså at dette var hennes mening og at sangen aldri hadde blitt kåret offisielt til verdens fineste :gjeiper: 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 23. juli 2012 #2035 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg visste ikke før for tre minutter siden at sort panter ikke er en egen rase... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaeyama Skrevet 23. juli 2012 #2036 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg visste ikke før for tre minutter siden at sort panter ikke er en egen rase... Jeg har visst det i nesten en uke nå! Lønner seg å følge med her... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 23. juli 2012 #2037 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg tar nå byrden å meddele at koala-bjørnen ikke er i bjørne-familien overhodet. Det kan jeg i ettertid forstå ved å se på dens oppbyggning, men navnet er såpass inngrodd i mitt hode at koalaen alltid vil være en australisk bjørn i mine øyne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 25. juli 2012 #2038 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg skjønte ikke før forrige uke at videoer som dette https://www.youtube.com/results?search_query=compilation+2012&oq=compil&gs_l=youtube-reduced.3.0.0l4.13980.16948.0.18109.6.5.0.1.1.0.233.825.1j2j2.5.0...0.0...1ac.wXkXIaUL6_o faktisk heter "compilation" og ikke "complitation". Har alltid sagt "komplitæisjån", fant det heldigvis ut før noen påpekte det.. En annen ting jeg har vært litt treg med å skjønne, som jeg egentlig ikke forstår enda heller, er når jeg har fått nok alkohol, eller hvor mye jeg tåler. Merker det ikke før jeg sitter med øya i kryss og forteller livshistorien min 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. juli 2012 #2039 Del Skrevet 25. juli 2012 Skjønner fortsatt ikke. Konseptet å spise mat med kniv og gaffe. Altså at man sitter med kniv i den ene hånden og gaffel i den andre og skjærer og tygger om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catie' Skrevet 25. juli 2012 #2040 Del Skrevet 25. juli 2012 Skjønner fortsatt ikke. Konseptet å spise mat med kniv og gaffe. Altså at man sitter med kniv i den ene hånden og gaffel i den andre og skjærer og tygger om hverandre. Hva skal man ellers gjøre? Spise alt med hendene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå