Gjest NozMonster Skrevet 10. juli 2012 #1981 Del Skrevet 10. juli 2012 og det er heller ikke lenge siden jeg fant ut at det heter "Oversvømmelse" og ikke "overforsvømmelse" Jeg synes også det hadde vært mer logisk om det het overFORsvømmelse, for det svømmer jo over FOR mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 10. juli 2012 #1982 Del Skrevet 10. juli 2012 og det er heller ikke lenge siden jeg fant ut at det heter "Oversvømmelse" og ikke "overforsvømmelse" Jeg synes også det hadde vært mer logisk om det het overFORsvømmelse, for det svømmer jo over FOR mye Da kunne det jo bare hett forsvømmelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoringMachines Skrevet 10. juli 2012 #1983 Del Skrevet 10. juli 2012 og det er heller ikke lenge siden jeg fant ut at det heter "Oversvømmelse" og ikke "overforsvømmelse" Jeg synes også det hadde vært mer logisk om det het overFORsvømmelse, for det svømmer jo over FOR mye Haha, jeg sier også overforsvømmelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 10. juli 2012 #1984 Del Skrevet 10. juli 2012 Hva er det han sier da? Jeg hører bare Glansvask, jeg Francoise 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 10. juli 2012 #1985 Del Skrevet 10. juli 2012 "Du må ikke la krana stå på ellers blir det overforsvømmelse!" Sa en søt liten jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anónimo Skrevet 10. juli 2012 #1986 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Jeg har av en eller annen grunn veldig lenge trodd at "samtlige" betyr noen/eller et par stk. Det har ført til noen misforståelser Red. og nå leste jeg nettopp at jeg ikke er den eneste *fnis* Endret 10. juli 2012 av anónimo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 12. juli 2012 #1987 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg var oppe i 20-åra da vi var en gjeng som diskuterte ljug og fanteri foreldre forteller til unga sine, evt ting vi selv hadde opplevd fra foreldra mine. Plutselig ler ei venninne og sier at hu brukte mekke kaffe hele tida fordi foreldrene hennes hadde sagt hun var så flink til det. Plutselig gikk illusjonen min som barndommens beste kaffemaker i knus - min mor hadde lurt meg bare for å slippe å gjøre det selv! Jeg hadde gått rett på - jobba beinhardt for å blande akkurat 100 % likt forhold hver gang. Buhuuu 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 12. juli 2012 #1988 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg skjønte for noen uker siden at brukeren Giacomo_P, ikke var et helt random navn, men at han faktisk hadde oppkalt brukeren sin etter en av de mest kjente operakomponistene i verden nemlig Giacomo Puccini. Hvordan er det mulig at jeg har gått nesten ett år uten å oppdage det, når jeg i tillegg liker klassisk musikk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 12. juli 2012 #1989 Del Skrevet 12. juli 2012 Haha, jeg så på sommeråpent i stad, også var det et ku-innslag der, om en ku-type som visst nok skal gi veldig godt kjøtt og jeg bare: "Æsj, hvem i all verden spiser ku? Har du noen gang spist ku mamma?". Alle som sitter rundt meg bryter plutselig ut i latter, mens de prøver å si at det vanligvis blir kalt Oksekjøtt og ikke ku-kjøtt. Jeg trodde at okse var et annet dyr enn ku jeg... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 12. juli 2012 #1990 Del Skrevet 12. juli 2012 Haha, jeg så på sommeråpent i stad, også var det et ku-innslag der, om en ku-type som visst nok skal gi veldig godt kjøtt og jeg bare: "Æsj, hvem i all verden spiser ku? Har du noen gang spist ku mamma?". Alle som sitter rundt meg bryter plutselig ut i latter, mens de prøver å si at det vanligvis blir kalt Oksekjøtt og ikke ku-kjøtt. Jeg trodde at okse var et annet dyr enn ku jeg... wow 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 12. juli 2012 #1991 Del Skrevet 12. juli 2012 wow Skal jeg ta med at jeg har bodd nesten hele livet i en bygd med knapt 10.000 mennesker og har bondegårder med okser og kuer som nærmeste nabo, eller virker jeg bare helt skutt da? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 12. juli 2012 #1992 Del Skrevet 12. juli 2012 Skal jeg ta med at jeg har bodd nesten hele livet i en bygd med knapt 10.000 mennesker og har bondegårder med okser og kuer som nærmeste nabo, eller virker jeg bare helt skutt da? Jeg hadde tenkt å skrive at du helt sikkert var oppvokst i tykkeste byjungelen. Nuvel, man kan ikke få med seg alt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 12. juli 2012 #1993 Del Skrevet 12. juli 2012 At raindrops er digg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 12. juli 2012 #1994 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) At raindrops er digg Oi, takk Endret 12. juli 2012 av Raindrops 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglen Skrevet 12. juli 2012 #1995 Del Skrevet 12. juli 2012 Skal jeg ta med at jeg har bodd nesten hele livet i en bygd med knapt 10.000 mennesker og har bondegårder med okser og kuer som nærmeste nabo, eller virker jeg bare helt skutt da? Slapp helt av. Lillesøsteren til en venninne av meg (15 år) proklamerte nylig at hun ikke vil spise biff lenger- bare pølse. Hun har nemlig blitt vegetarianer... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 12. juli 2012 #1996 Del Skrevet 12. juli 2012 Slapp helt av. Lillesøsteren til en venninne av meg (15 år) proklamerte nylig at hun ikke vil spise biff lenger- bare pølse. Hun har nemlig blitt vegetarianer... Hahaha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 15. juli 2012 #1997 Del Skrevet 15. juli 2012 I sangen We speak no americano, (papa americano) trodde en venn av meg at de sang: "Vi padler i en kano." Det trodde han til her om dagen, og hadde lenge gått og synget på den sånn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 15. juli 2012 #1998 Del Skrevet 15. juli 2012 Det var først for ett par dager siden at jeg fant ut at det faktisk heter bussholdeplass og bussoverplass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 15. juli 2012 #1999 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Her en dag så fant jeg ut hvorfor t-bane-toget enten er veldig langt eller ganske kort og aldri midt i mellom - fordi den lange er satt sammen av to korte... :kari:Jeg hadde tenkt at t-bana var som et tog - en slags lokomotivvogn og så en og en adskilt vogn bak. Men det er jo førerhusdel og tre vogner som sitter sammen, og så hvis de trenger lenger tog er det en ny førerhusdel og tre vogner. Men neida, selv om jeg tar t-bane nesten hver dag trodde jeg den bestod av en og en adskilt vogn som ble koblet til neste og kunne ikke skjønne hvorfor de aldri satte inn t-baner med f.eks 4 vogner. Jeg går jo ofte gjennom vognene for å finne et sted å sitte, så jeg fatter ikke hvorfor jeg var så treig... Endret 15. juli 2012 av Dragonfly84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juli 2012 #2000 Del Skrevet 15. juli 2012 Det var først for ett par dager siden at jeg fant ut at det faktisk heter bussholdeplass og bussoverplass. Hva i all verden er bussOVERplass - det har jeg aldri hørt om (og jeg finner det ikke i ordboken - kun referert til i div. blogger) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå