Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2013 #2761 Del Skrevet 13. mars 2013 Det har jeg aldri tenkt på. Jeg tenkte kun på Queens New York Det skjønte jeg ikke.. Er han ikke kongen av nabolaget Queens de mener da? jo, det er jo det! De bor i queens og Doug er jo kongen over alle konger! Dette burde jo være et bevis på det.. http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=2760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 13. mars 2013 #2762 Del Skrevet 13. mars 2013 jo, det er jo det! De bor i queens og Doug er jo kongen over alle konger! Dette burde jo være et bevis på det.. http://tjenester.aft...uiz.htm?id=2760 Du og den fetishen din for feite budmenn altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 13. mars 2013 #2763 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Det skjønte jeg ikke.. Er han ikke kongen av nabolaget Queens de mener da? The King of Queens har dobbel betydning: -Kongen av "nabolaget" Queens. -Kongen over dronninger. I den norske oversettelsen forsvinner den andre betydningen. Endret 13. mars 2013 av Leifern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 13. mars 2013 #2764 Del Skrevet 13. mars 2013 The King of Queens har dobbel betydning: -Kongen av "nabolaget" Queens. -Kongen over dronninger. I den norske oversettelsen forsvinner den andre betydningen. Skjønner, takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 13. mars 2013 #2765 Del Skrevet 13. mars 2013 Apropos sangtekster: husker for mange år siden en sang som var veldig populær. Tror den het superstar. Ett sted i sangen synger hun: write it on a piece of paper, got a feeling i see you later. Jeg trodde hun sang: RIDING on a piece of paper. Haha husker jeg sang på den mens jeg danset og "red" på ett stykke papir 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 13. mars 2013 #2766 Del Skrevet 13. mars 2013 Du og den fetishen din for feite budmenn altså Hmm. Rart hun ikke har prøvd seg på meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 13. mars 2013 #2767 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg har hele tiden trodd artisten "Kanye West" het "Kayne West" Så jeg har gått rundt å sagt "Kein West" frem til for ca en mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. mars 2013 #2768 Del Skrevet 13. mars 2013 At det har blitt valgt ny pave. 3 timer og 10 minutter i uvitenhet, fy for skam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. mars 2013 #2769 Del Skrevet 19. mars 2013 I dag oppdaget jeg en knapp her på KG med et tall på. Det viste seg å være "varslinger" - KG gjør deg oppmerksom på at noen har sitert et av innleggene dine. Det tok meg altså over et år før jeg fant den knappen … og det førte til at jeg, om enn noe forsinket, postet oppskriften på en enkel og velsmakende vegetarspagetti. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 19. mars 2013 #2770 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg har ingen varslinger, selv om jeg vet at folk har sitert meg. Er dette en funksjon man må slå på selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mars 2013 #2771 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Jeg har ingen varslinger, selv om jeg vet at folk har sitert meg. Er dette en funksjon man må slå på selv? ja, inne på kontrollpanel på profilen din, og deretter vaslingsinnstillinger. Endret 19. mars 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. mars 2013 #2772 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg har alltid kalt scartkabelen for shartkabel jeg da Og startkabel for startkabel. Shartkabel høres ut som noe man har på do? :fise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara. Skrevet 20. mars 2013 #2773 Del Skrevet 20. mars 2013 Geir Liv Valla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. mars 2013 #2774 Del Skrevet 20. mars 2013 Geir Liv Valla Det høres mer ut som en ting vi ikke skjønner greia med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. mars 2013 #2775 Del Skrevet 20. mars 2013 Geir Liv Valla Det høres mer ut som en ting vi ikke skjønner greia med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. mars 2013 #2776 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Dette er VELDIG flaut, men jeg skjønte ikke ordspillet i vitsen om "to tomater gikk over en vei...". Jeg trodde greia var at han ene blei most og derfor ketchup, men det var først da jeg hørte den bli fortalt av en brite at jeg skjønte at "ketchup" spiller på "catch up". Ble ganske mobbet for den ja... Edit: Nå leste jeg at det er flere som har vært treig med denne. Jeg føler meg litt bedre Endret 20. mars 2013 av Emmanuelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. mars 2013 #2777 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg så det faktisk ikke før nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. mars 2013 #2778 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg trodde "Geir Liv Valla" var noe Sara. hadde funnet på nå - men når jeg søker på Google får jeg opp 29-58 treff som ser tildels seriøse ut! Det er litt ekkelt. Dette har virkelig gått meg hus forbi. Hva er det for noe? Var det en lapsus som fikk fotfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 22. mars 2013 #2779 Del Skrevet 22. mars 2013 Da jeg var liten og kanskje frem til videregående trodde jeg at de som luket i kommunale blomsterbed og søppeltømmere gjorde det fordi de var dømt til samfunnsstraff... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swag Skrevet 22. mars 2013 #2780 Del Skrevet 22. mars 2013 Dette er VELDIG flaut, men jeg skjønte ikke ordspillet i vitsen om "to tomater gikk over en vei...". Jeg trodde greia var at han ene blei most og derfor ketchup, men det var først da jeg hørte den bli fortalt av en brite at jeg skjønte at "ketchup" spiller på "catch up". Ble ganske mobbet for den ja... Edit: Nå leste jeg at det er flere som har vært treig med denne. Jeg føler meg litt bedre Frem til nå, trodde jeg det var fordi tomaten liksom ble ketchup. Oida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå