Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok litt tid før jeg skjønte at det heter scartkabel, ikke startkabel.... :rodme:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom på en som var litt søt som ei venninne av meg hadde, hu tilgir meg sikkert for å poste det her ;)

Dere vet sangen "Fly Me To The Moon" så synges det "You are all I long for, all I worship and adore". Vel, hun skjønte rett og slett ikke hvorfor han skulle synge om ei dør(a door) på slutten, det passa jo ikke inn i det hele tatt! :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Det tok litt tid før jeg skjønte at det heter scartkabel, ikke startkabel.... :rodme:

Da lærte jeg noe nytt i dag også!

Skrevet

Dere vet det finnes noe som heter startkabel og? :P

• Liker 9
Skrevet

Dere vet det finnes noe som heter startkabel og? :P

:fnise:

Jeg har alltid kalt scartkabelen for shartkabel jeg da ;)

Og startkabel for startkabel.

Skrevet

:fnise:

Jeg har alltid kalt scartkabelen for shartkabel jeg da ;)

Og startkabel for startkabel.

Okei nå blir jeg forvirra her.. Var det ikke startkabler til bilen det var snakk om? :klo:

Skrevet

Scartkabel er noe man plugger i tv'en (og det var alt jeg kunne om den saken) :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Okei nå blir jeg forvirra her.. Var det ikke startkabler til bilen det var snakk om? :klo:

Nei. Scartkabel til TV :ler:

Skrevet

Nei. Scartkabel til TV :ler:

Åååja! :fnise: Det vet jeg ikke hva er en gang så..

• Liker 1
Skrevet

Åååja! :fnise: Det vet jeg ikke hva er en gang så..

Det er en sånn som får dvd-spillern, dekoderen og evt den gamle videospilleren til å kobles til tv’n! Med mindre man har så moderne utstyr at alt går med hdmi-kabel, da.

En sånn en:

scart-stecker.jpg

Skrevet (endret)

At Karpe Diems sang heter "Toyota'n til Magdi" og ikke "Tante Becky"

Endret av Samaysa
  • Liker 6
Skrevet

At Karpe Diems sang heter "Toyota'n til Magdi" og ikke "Tante Becky"

Hvordan hat du fått det til å bli "Tante Becky"?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan hat du fått det til å bli "Tante Becky"?

Nei, si det... Har egentlig bare hørt den sangen i bakgrunnen på treningssentret jeg går på, så har bare lyttet halvveis til den. Synes ikke det høres ut som "Tayota'n til Magdi" når de synger det i refrenget

Skrevet

At "Kongen av Queens" er et konge/dronningordspill skjønte jeg vel etter å ha sett alle sesongene ca 3 ganger.

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på. Jeg tenkte kun på Queens New York

• Liker 5
Skrevet

Jeg lærte mye nytt av denne tråden, haha! Blant annet at den vitsen med tomatene som skulle over veien spiller på at "catch up" høres ut som "ketchup".

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte lang tid på å forstå hva som mentes med en rød-grønn regjering. I mitt hode er rød=kommunister og grønn=miljøpartiet. Jeg fulgte ikke mye med på politikk, men var ganske sikker på at landet ikke var styrt av kommunister og miljøaktivister.

• Liker 8
Skrevet

Jeg brukte lang tid på å forstå hva som mentes med en rød-grønn regjering. I mitt hode er rød=kommunister og grønn=miljøpartiet. Jeg fulgte ikke mye med på politikk, men var ganske sikker på at landet ikke var styrt av kommunister og miljøaktivister.

:ler: denne var litt søt synes jeg da

• Liker 3
Skrevet (endret)

At "Kongen av Queens" er et konge/dronningordspill skjønte jeg vel etter å ha sett alle sesongene ca 3 ganger.

Det skjønte jeg ikke.. Er han ikke kongen av nabolaget Queens de mener da?

Endret av langbein86
  • Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

:ler: denne var litt søt synes jeg da

Jeg er sikker på at i følge mange amerikanere er både AP og SV rene kommunist partier!!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...