Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hæ? Hvor da? Jeg scroller alltid opp.

Edit: Fant den nå. DET hadde vært noe å ha når jeg modererte i et superaktivt rom med masse sider i flere timer hver dag!

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant for ikke så veldig lenge siden ut at det finnes en "gå til toppen" knapp nederst på siden her inne på KG :fnise:

Og dette kan gjennomføres på absolutt alle sider ved å trykke på Home-knappen på tastaturet.

• Liker 3
Skrevet

Hakke sånn knapp på mac...

Hvis jeg har det adder det på lista over ting jeg har vært treig med å skjønne. Når jeg skjønner det.

Skrevet

Hæ? Hvor da? Jeg scroller alltid opp.

Edit: Fant den nå. DET hadde vært noe å ha når jeg modererte i et superaktivt rom med masse sider i flere timer hver dag!

Helt nederst på forumet finner du en runding med en trekant inni :danse:

• Liker 1
Skrevet

Hakke sånn knapp på mac...

Hvis jeg har det adder det på lista over ting jeg har vært treig med å skjønne. Når jeg skjønner det.

cmd+piltast opp :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Det var visst frisørsalong!

https://www.facebook...212890792177871

Jeg tittet bortom der i kveld, men jeg fikk heller ikke da helt tak på hva for slags etablissement det var. Takk!

Haha, er en i Bergen som heter "Cut The Crap", tenkte de bare hadde funnet på et ordspill eller noe..

Skrevet

Haha, er en i Bergen som heter "Cut The Crap", tenkte de bare hadde funnet på et ordspill eller noe..

Iflg Brønnøysundsregisteret er det to "Cut The Crap" i Norge: en frisør i Stavanger og en klesforretning på Kongsberg

- mens Stefan Bergs foretak bare bruker hans navn.

:sjokkert: (forvirret fjes, skulle dette være)

Skrevet

Iflg Brønnøysundsregisteret er det to "Cut The Crap" i Norge: en frisør i Stavanger og en klesforretning på Kongsberg

- mens Stefan Bergs foretak bare bruker hans navn.

:sjokkert: (forvirret fjes, skulle dette være)

Hehe, ikke vet jeg, men er bombesikker på at den heter Cut The Crap. Se her, f.eks. KLIKK KLIKK. :)

Skrevet

Det stemmer visst, det, men den står fremdeles oppført som MOJO SALONGEN AS i bbreg.no. Da er mysteriet oppklart for mitt vedkommende.

Skrevet

Har ikke skjønt helt det derre blogger-opplegget her på KG. Hvordan skiller de seg egentlig fra dagbøker?

Skrevet

Har ikke skjønt helt det derre blogger-opplegget her på KG. Hvordan skiller de seg egentlig fra dagbøker?

Man kan gjøre dem private slik at det kun er enkelte medlemmer som får tilgang.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Åh, akkurat. Hmm...

Skrevet

Jeg trodde badesalt-dopet virkelig var badesalt.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ikke meg, men noen bekjente fikk en gang en innfyltningsgave av foreldrene sine. Oppi en diger eske med masse silkepapir rundt i lå det en vase fra Ikea. Ekteparet tenkte at det var en litt merkelig gave, men tenkte ikke noe mer over det og kastet esken med silkepapir i peisen. En uke etter kom foreldrene og spurte om hvordan de likte presangen. «Jo, den var fin den…», svarte de. Det viste seg at gjemt i silkepapiret lå hele åtte tusenlapper gjemt som var til ny sofa, noe som er ekstra kjipt mtp. at dette er unge folk i etableringsfasen..

Endret av Fashionistaen
  • Liker 5
Skrevet

Ikke meg, men noen bekjente fikk en gang en innfyltningsgave av foreldrene sine. Oppi en diger eske med masse silkepapir rundt i lå det en vase fra Ikea. Ekteparet tenkte at det var en litt merkelig gave, men tenkte ikke noe mer over det og kastet esken med silkepapir i peisen. En uke etter kom foreldrene og spurte om hvordan de likte presangen. «Jo, den var fin den…», svarte de. Det viste seg at gjemt i silkepapiret lå hele åtte tusenlapper gjemt som var til ny sofa, noe som er ekstra kjipt mtp. at dette er unge folk i etableringsfasen..

Ouch!

• Liker 1
Skrevet

ånei!!! Så utrolig kjipt!!!

De gjemmer nok ikke pengene så godt flere ganger...

Skrevet

Utrolig dum ide å gjemme penger i gave om man ikke skal være der da den blir åpnet! Det må da være første bud på gjemmepengergave!

• Liker 15
Skrevet

Ja, enig med Mynona. Man må jo forsikre seg at gavemottageren faktisk finner pengene...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...