Mynona Skrevet 8. september 2012 #2281 Del Skrevet 8. september 2012 En egg? Eggen? Neeei, uenig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 8. september 2012 #2282 Del Skrevet 8. september 2012 AHA, så vi snakker om egg som i SVERDegg? Det gir i så fall litt mer mening..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2012 #2283 Del Skrevet 8. september 2012 AHA, så vi snakker om egg som i SVERDegg? Det gir i så fall litt mer mening..... Ja, eller som i knivegg Ikke et klukk-klukk-egg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmarielle Skrevet 10. september 2012 #2284 Del Skrevet 10. september 2012 Uttrykket er "klar som EN egg", IKKE "klar som et egg". (Lærte det her.) Jeg visste det, ha, jeg visste det!!!!!! Har alltid syntes at "klar som et egg" høres helt.. Ekkelt ut, egentlig! Nå skal jeg korrigere alle som sier det feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2012 #2285 Del Skrevet 10. september 2012 Det gikk opp for meg i stad at røkt laks, røkt skinke, røkte koteletter faktisk er røyket. Har liksom innbilt meg at røkt var en form for speking og at røyking var noe annet enn røkt Jaja, aldri for sent lære. (og jeg vet egentlig ikke hvordan man speker heller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongsdatteren Skrevet 10. september 2012 #2286 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Jeg lærte nylig at de i coca cola sangen synger "For en dukkert høyt mot nord, for et snowboard spor" Jeg mumlet alltid den første delen, men på snowboard spor trodde jeg de sang småbarns mor Endret 10. september 2012 av Kongsdatteren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 10. september 2012 #2287 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg lærte nylig at de i coca cola sangen synger "For en dukkert høyt mot nord, for et snowboard spor" Jeg mumlet alltid den første delen, men på snowboard spor trodde jeg de sang småbarns mor Jeg pleier å synge: "For en dukkert opp i nord, for en småbarnsmor". Har alltid vært klar over at småbarnsmor ikke er korrekt, men ante ikke hva det egentlig skulle være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 10. september 2012 #2288 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg lærte nylig at de i coca cola sangen synger "For en dukkert høyt mot nord, for et snowboard spor" Jeg mumlet alltid den første delen, men på snowboard spor trodde jeg de sang småbarns mor Jeg skjønte det fordi de "maler" et snowboardspor i videoen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 10. september 2012 #2289 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg lærte nylig at de i coca cola sangen synger "For en dukkert høyt mot nord, for et snowboard spor" Jeg mumlet alltid den første delen, men på snowboard spor trodde jeg de sang småbarns mor FAAAEN. Den kom litt sent. Har nok sunget "småbarnsmor" jeg også. Helt siden jeg så reklamen for første gang. Flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2012 #2290 Del Skrevet 10. september 2012 Hvilken reklame er dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 10. september 2012 #2291 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Uttrykket er "klar som EN egg", IKKE "klar som et egg". (Lærte det her.) Nå døde jeg litt inni meg. Den opplevelsen har jeg forøvrig hatt før og, når jeg lærte den virkelig harde og innmari flaue veien at det heter 'kom som julekvelden på kjerringa' og ikke 'kom som kjerringa på julekvelden'. Hvilken reklame er dette? 'Coca Cola - For de mange' vil jeg tru. Endret 10. september 2012 av yes2yes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 10. september 2012 #2292 Del Skrevet 10. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 10. september 2012 #2293 Del Skrevet 10. september 2012 For de mange, for de få, for en dukkert, for en tur, for en småbarnsmor. Snowboardspor, lissom?! Nehei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #2294 Del Skrevet 10. september 2012 For de mange, for de få, for en dukkert, for en tur, for en småbarnsmor. Snowboardspor, lissom?! Nehei! enig! det høres heeelt feil ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2012 #2295 Del Skrevet 10. september 2012 Åhh, trodde det var en ny jeg Men ja, det er da en småbarnsmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 11. september 2012 #2296 Del Skrevet 11. september 2012 Plutselig innså jeg at "Folkevogn" ikke er en gammel boble, men en hvilken som helst Volkswagen. Har alltid sett for meg slike: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0cXAnOzDAVVNNyjtHy1tvFNyi7KBowpcdIWLBrhEt1K00PlZEGw Gremmer meg over reaksjonen min sist noen fortalte meg om folkevognen de hadde kjøpt seg. "Åh, folkevogn!? Så moro, det var spenstig!" Ja, skikkelig spenstig med en 2009 Passat 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 11. september 2012 #2297 Del Skrevet 11. september 2012 Det gikk akkurat opp for meg hvorfor det heter "facepalm"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. september 2012 #2298 Del Skrevet 11. september 2012 Plutselig innså jeg at "Folkevogn" ikke er en gammel boble, men en hvilken som helst Volkswagen. Har alltid sett for meg slike: http://t3.gstatic.co...BrhEt1K00PlZEGw Gremmer meg over reaksjonen min sist noen fortalte meg om folkevognen de hadde kjøpt seg. "Åh, folkevogn!? Så moro, det var spenstig!" Ja, skikkelig spenstig med en 2009 Passat Computer says no. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlequin Skrevet 12. september 2012 #2299 Del Skrevet 12. september 2012 Dette her er egentlig veldig flaut, men... For et par år siden fant jeg ut at chilinøtter er peanøtter med chili-greier utenpå, og ikke en egen nøttetype... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlequin Skrevet 12. september 2012 #2300 Del Skrevet 12. september 2012 Og en til! Ikke mange år siden jeg skjønte at biler med grønne skilter er to- og tresetere. Trodde det var arbeidsbiler eid av firmaer eller noe før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå