Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

hææ? jeg trodde den sjokoladen bare het Lion King før jeg, og så lagde de en større versjon av den samme sjokoladen og dermed slang på king Size.. ? :sjenert:

...er det ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hææ? jeg trodde den sjokoladen bare het Lion King før jeg, og så lagde de en større versjon av den samme sjokoladen og dermed slang på king Size.. ? :sjenert:

...er det ikke det?

Den het bare Lion. Men King Size er jo noe man bruker i alle mulig sammenhenger i mat, så jeg kan ikke skjønne at den skal være noe med Løvenes Konge å gjøre i tillegg..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er det ikke det?

Den heter bare Lion. Den store heter Lion king size.

Noen som husker den gang den het Big Cat? Lol. Og da Twix het Raider?

Føler meg små-gammel...

Endret av Raven Emerald
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter bare Lion. Den store heter Lion king size.

Føler meg små-gammel...

Big Cat og Raider :rodmer:

Jeg husker også den gangen Lion faktisk smakte godt, før de plutselig byttet kjeksen eller hva det nå var, med en eller annen skumlignende greie som smaker drit :(

Favorittsjokoladen min ble plutselig ødelagt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Den het bare Lion. Men King Size er jo noe man bruker i alle mulig sammenhenger i mat, så jeg kan ikke skjønne at den skal være noe med Løvenes Konge å gjøre i tillegg..

Hør på hu! Frøken Seriøs! Var egentlig bare noe jeg tenkte på da jeg var i butikken. Vurderte sjokolade og så Lion sjokoladen i "King Size". Så tenkte jeg bare "Lion King Size". Altså Løvenes Konge Størrelse.

Why such a hater? :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager :sjenert:

Jeg husker også Big Cat og Raider. Husker jeg ble så irritert (var vel 7-8 år) når Raider bytta navn. Hva var poenget med det liksom :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg som pleier å missforstå denne altså, men så og si alle som har hørt denne sangen tenker ikke over hva han egentlig synger om..

Endret av Fågel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kom på en jeg har blitt mobbet litt for.

Dere vet det der M&M godteriet? Jeg har aldri helt vært så interessert i det, så når noen ba meg kjøpe det på taxfree så tenkte jeg ikke over hvor feil jeg oppfattet navnet. Det sies jo Em-æn-Ems liksom, eller noe sånt fikk jeg forklart, men jeg hørte Eminem jeg, så jeg spurte de på flyplassen om hvor de har Eminemgodteriet sitt. :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg som pleier å missforstå denne altså, men så og si alle som har hørt denne sangen tenker ikke over hva han egentlig synger om..

Åssen går det an å misforstå? =P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg fælt på hva de tror han synger om. Eller synger han ikke om pupper, kanskje?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALLTID trodd at ismerket het HENNING OLSEN :) Men det heter HENNIG OLSEN,ble oppmerksom på det da jeg flyttet til Sørlandet der det merket kommer fra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALLTID trodd at ismerket het HENNING OLSEN :) Men det heter HENNIG OLSEN,ble oppmerksom på det da jeg flyttet til Sørlandet der det merket kommer fra. :)

Ikke Henning? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de faktisk ikke bruker en sånn rørleggersugekopp når en baby blir tatt med sugekopp. Jeg har vel aldri reflektert over hva jeg så for meg ved ordet "sugekopp" før jeg så på et av disse programmene på tv...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg små-gammel...

Åh, jeg hadde helt glemt at den het Raider en gang...

Men når jeg først tenker på det, hadde "Snickers og Raider" en gang en ikke ubetydelig plass i mitt vokabular.... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det an å misforstå? =P

Da lurer jeg fælt på hva de tror han synger om. Eller synger han ikke om pupper, kanskje?

Jo, klart han synger om pupper.. men det finnes dem som ikke hører på teksten men bare sangen og melodien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bare feilmerker kjøttet. En liten slurvefeil altså.

Niks, alle slakt blir merket med kjønn fra slakteriet, det er pålagt av mattilsynet. Det er butikkene som merker med"storfe" Når det er sagt så er kviger mørere og bedre i kjøttet enn okser :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, alle slakt blir merket med kjønn fra slakteriet, det er pålagt av mattilsynet. Det er butikkene som merker med"storfe" Når det er sagt så er kviger mørere og bedre i kjøttet enn okser :rolleyes:

Ok! Slurvefeil i butikkene altså. Slomsete, menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...