Fashionistaen Skrevet 31. mars 2012 #1741 Del Skrevet 31. mars 2012 Lærer stadig nye ting hver gang jeg leser denne tråden! Fant nettopp ut av meningen med denne vitsen: Once upon the time, two tomatoes walked across a road. Then, one got hit by a truck. The other one turned around, and shouted "Come on, Ketchup!" Har aldri skjønt hva som var så morsomt med at en tomat som blir kjørt over blir til ketchup, men endelig har jeg skjønt at ketchup i denne vitsen både er most tomat og catch up! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. mars 2012 #1742 Del Skrevet 31. mars 2012 Eg har aldri tenkt over at den gule greia med leike inni i Kinderegg skal førestille eggeplomme... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2012 #1743 Del Skrevet 31. mars 2012 Ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. mars 2012 #1744 Del Skrevet 31. mars 2012 Det gikk akkurat opp for meg at den gule greia inni Kinderegg (med leken i) skal forestille eggeplommen Er det mulig å være så treg?! Eg har aldri tenkt over at den gule greia med leike inni i Kinderegg skal førestille eggeplomme... jeg tror det er en sånn "dobbelmening" med den gule greia med leke inni. at det skal forestille eggeplomme- og at det bokstavligtalt er "plommen i egget" om dere skjønner..det uttrykket! at den leka er plommen i egget ( eller rosinen i pølsa)... skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mars 2012 #1745 Del Skrevet 31. mars 2012 jeg tror det er en sånn "dobbelmening" med den gule greia med leke inni. at det skal forestille eggeplomme- og at det bokstavligtalt er "plommen i egget" om dere skjønner..det uttrykket! at den leka er plommen i egget ( eller rosinen i pølsa)... skjønner? Nei Kan du forklare det en gang til? TULLA!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. mars 2012 #1746 Del Skrevet 31. mars 2012 Nei Kan du forklare det en gang til? TULLA!! heheee...nå ble jeg faktisk ganske så sukkete i et miniøyeblikk her jeg sitter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. april 2012 #1747 Del Skrevet 1. april 2012 Men eg hugsar at då eg var lita var ein av "eggeplommene" i ei 3-pakke med kinderegg rosa og grønn - andre som hugsar det? Det var gjerne dette egget som inneheldt den finaste tingen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 2. april 2012 #1748 Del Skrevet 2. april 2012 Trodde det het april-snarr i mange år.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carousel Skrevet 2. april 2012 #1749 Del Skrevet 2. april 2012 Trodde det het april-snarr i mange år.... Jeg også! Og jeg sier april-snarr enda, men skikkelig trykk på S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. april 2012 #1750 Del Skrevet 2. april 2012 Trodde det het april-snarr i mange år.... Jeg trodde det inntil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. april 2012 #1751 Del Skrevet 2. april 2012 Men eg hugsar at då eg var lita var ein av "eggeplommene" i ei 3-pakke med kinderegg rosa og grønn - andre som hugsar det? Det var gjerne dette egget som inneheldt den finaste tingen. Det husker jeg og! Og av og til var de gjennomsiktige. Kinderegg nostalgi! tror likevel det skal forestille en plomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. april 2012 #1752 Del Skrevet 2. april 2012 Trodde det het april-snarr i mange år.... hvaaa!?? heter det ikke det?? siden du skriver at det ikke heter det, så tipper jeg at jeg heter "april-narr" ?? er det riktig? nei- nå ble jeg ånkli skuffa det heter jo april-Snarr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 2. april 2012 #1753 Del Skrevet 2. april 2012 Nei, det heter Aprils-narr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. april 2012 #1754 Del Skrevet 2. april 2012 Dere som ikke har skjønt det med kinderegget... i alle dager?!? Sitter litt sjokkert her jeg nå, og jeg husker de rosa og grønne plastboksene jeg også, og ikkeminst husker jeg hvor skuffa jeg var som liten over å få egg med grønn plomme Dere har vel ikke sett symbolikken i at den brune sjokoladen er "eggeskall" og den hvite er "eggehvite" heller da? Husker mormor pleide å kjøpe brune egg hos en lokal bonde, og det var alltid fleiping mellom meg og broren min om at vi fikk kokte kinderegg til frokost hos mormor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. april 2012 #1755 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Dere som ikke har skjønt det med kinderegget... i alle dager?!? Sitter litt sjokkert her jeg nå, og jeg husker de rosa og grønne plastboksene jeg også, og ikkeminst husker jeg hvor skuffa jeg var som liten over å få egg med grønn plomme Dere har vel ikke sett symbolikken i at den brune sjokoladen er "eggeskall" og den hvite er "eggehvite" heller da? Husker mormor pleide å kjøpe brune egg hos en lokal bonde, og det var alltid fleiping mellom meg og broren min om at vi fikk kokte kinderegg til frokost hos mormor. nææææ-ææææ ! jeg som spiste såå ofte kinderegg opp igjennom barndommen! bedre sent enn aldri- dette var morro å endelig få vite men jeg har en følelse av at de aller aller fleste faktisk ikke er klar over dette med eggeplommen og skallet! Endret 2. april 2012 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. april 2012 #1756 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Trodde det het april-snarr i mange år.... apropo ord som er anderledes enn det man trodde- jeg trodde helt til i stad at det het "idèbriefing" jeg! det er jo myyye mer logisk enn "Debriefing" Det er heller ikke mange mnd siden jeg fant ut at det ikke heter "Overforsvømmelse" Endret 2. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 2. april 2012 #1757 Del Skrevet 2. april 2012 Overforsvømmelse Jeg har heller aldri tenkt over det med eggeplommen og skallet. Føler meg greit dum nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 2. april 2012 #1758 Del Skrevet 2. april 2012 Hvorfor hoppetaujenta bytter kjole så ofte. Jeg trodde hun byttet avatar flere ganger daglig... Nei, jeg lever visst ikke opp til nicket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. april 2012 #1759 Del Skrevet 2. april 2012 Pleier å si overforsvømmelse jeg og. Selv om jeg vet at det ikke heter det. Men det henger igjen fra jeg var barn. Klarer liksom ikke å endre det. Det er så godt innarbeidet i språket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 2. april 2012 #1760 Del Skrevet 2. april 2012 Hvorfor hoppetaujenta bytter kjole så ofte. Jeg trodde hun byttet avatar flere ganger daglig... Nei, jeg lever visst ikke opp til nicket. Hø? *inn og se på Hoppetaujentas avatar* .....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå